2008-06-21, 13:23
Medlem
Ari.Golds avatar
Jaha, snart börjar säsongen.
Men först ska Italien ta EM-guld!

Forza Italia!
Citera
2008-06-21, 13:38
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Jaha, snart börjar säsongen.
Men först ska Italien ta EM-guld!

Forza Italia!

Är det inte över en månad kvar?
Citera
2008-06-21, 13:42
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
Är det inte över en månad kvar?

Ganska så mkt mer än 1 månad faktiskt, 31 Aug för att vara mer exakt.
Citera
2008-06-21, 13:46
Medlem
zpaxens avatar
När lottas spelschemat? Eller har det redan kommit?
Citera
2008-06-21, 13:47
Medlem
Brullas avatar
Jag trodde ett tag att det äntligen var Romas tur. Då värvar inte Mourinho och nu känns det som att inget annat lag har chansen
Citera
2008-06-21, 13:52
Medlem
4522s avatar
Jag väntar med spänning på premiäromgången. Det ska bli otroligt kul att se vilka startelvor de olika klubbarna ställer på benen efter Silly season. Mest intressant är det att se om Milan lyckas genomföra sitt generationsskifte någolunda smärtfritt och återta sin ledarposition i Italien. Personligen är jag skeptisk. Pato kommer inte kunna bära ett helt lag på sina axlar, krävs minst en riktigt tung anfallare för att rädda det sjunkande skeppet.

När det gäller mitt Udine så tror jag nog att det blir svårt att matcha förra säsongens spel. Många spelare överpresterade och det har blivit minst ett riktigt kännbart avbräck hittils. Vårt hopp hänger på de unga talangerna och att de ska utvecklas i rätt takt, Laurito, Sanchez, Inler (om vi får behålla honom efter EM) och så vidare. Gör dom inte det kommer vi få det tufft att matcha tidigare säsonger. Men än så länge är jag riktigt optimistisk.

Ni kommer nog få se mig häcka i den här tråden en hel del nu när jag upptäckt Fotbolls-forumet här på Flashback. Nuuu kör vi! Nåja, om någon månad iallafall.
Citera
2008-06-21, 16:25
Medlem
Pumpkings avatar
Det känns som att det går trögt för Roma på värvningsfronten, när vi är i ett så extremt behov av nya spelare. John-Arne Riise in, och så Petrucci, supertalangen ut.. Vafan ;/
Citera
2008-06-21, 16:37
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Det känns som att det går trögt för Roma på värvningsfronten, när vi är i ett så extremt behov av nya spelare. John-Arne Riise in, och så Petrucci, supertalangen ut.. Vafan ;/

Senast redigerad av Masinga 2008-06-21 kl. 16:39.
Citera
2008-06-21, 16:39
Medlem
Masingas avatar
Sopan Mancini sägs vara klar för Inter?? Jag är totalt oförstående till det köpet.
Citera
2008-06-21, 16:59
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Sopan Mancini sägs vara klar för Inter?? Jag är totalt oförstående till det köpet.

Har du koll på hur mycket kosing vi fick för den dealen? Även fast han har varit upp och ner så vill jag inte att vi ska tappa spelare, med tanke på den magra truppen. Men va han dyr, så har jag inga problem med att han försvinner

Tror dock att han kan komma att funka fint tillsammans med Maicon på högerkanten i Inter..
Citera
2008-06-21, 17:02
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Har du koll på hur mycket kosing vi fick för den dealen? Även fast han har varit upp och ner så vill jag inte att vi ska tappa spelare, med tanke på den magra truppen. Men va han dyr, så har jag inga problem med att han försvinner

Tror dock att han kan komma att funka fint tillsammans med Maicon på högerkanten i Inter..

Spelar ingen roll vad ni fick betalt, vill inte se han i mitt kära Inter. Han är på tok för ojämn för att spela för oss. Och om jag minns rätt spelar han till vänster, till höger spelar Taddei.
Citera
2008-06-21, 17:14
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Spelar ingen roll vad ni fick betalt, vill inte se han i mitt kära Inter. Han är på tok för ojämn för att spela för oss. Och om jag minns rätt spelar han till vänster, till höger spelar Taddei.

Det är bara för att Taddei är bättre. Mancini var högerbreddare när han kom till Roma, men har fått lära sig att spela på andra positioner, eftersom han är för ojämn att ta en ordinarie tröja annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in