2008-11-02, 22:45
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopneger
Lugn nu, Messi har varit med ett bra tag längre på den här nivån. Visserligen har han presterat ett tag, men ändå, Pato har ju inte ens varit där i ett år.

Pato har varit i Milan i 1½ år. Han är visserligen yngre än Messi, så jag har inga problem å vänta.. Slår han i CL nästa år? Njaa.. Jag tror Milan skulle ha nytta av en Luca Toni, det hade känts som en klassisk Milan-värvning
Citera
2008-11-02, 22:46
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Varför blev han utbytt? Kom precis in i matchen då, och kommentatorn sa att han sa "no no no!" Blev han skadad men ville fortsätta spela ändå? ;S

Säkerhetsåtgärd, eventuellt komminikationsmiss. Välj själv. Inte en aning.
Är mer intresserad av varför Hamsik utgick i paus.
Citera
2008-11-02, 22:48
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Pato har varit i Milan i 1½ år. Han är visserligen yngre än Messi, så jag har inga problem å vänta.. Slår han i CL nästa år? Njaa.. Jag tror Milan skulle ha nytta av en Luca Toni, det hade känts som en klassisk Milan-värvning
Han har bara fått spela matcher sen nyår. Sen har han ändå ett helt okej målsnitt fastän många glömmer det. Tror han kommer slå igenom riktigt ordentligt förr eller senare.
Citera
2008-11-02, 22:48
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Säkerhetsåtgärd, eventuellt komminikationsmiss. Välj själv. Inte en aning.
Är mer intresserad av varför Hamsik utgick i paus.

Måste ha haft med hans skada att göra? Såg inte ut att må särskilt bra när det hände iallafall. Jag kan ha fel då jag brukar ha ofantligt svårt att hålla mig vaken under hela dessa "bakismatcher". Slumrar till med jämna mellanrum oavsett vilket fyrverkeri det bjuds på.
Citera
2008-11-02, 22:49
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Straffen är pinsam och Iezzo matchens lirare. Vilka räddningar han gör!

Där har de ju en målvakt som bevisat färg, dock är han 35(!) och inte direkt något för framtiden, men det är väl nu han är som bäst, kommer bli grymt viktig om Napoli ska lyckas denna säsongen
Citera
2008-11-03, 18:44
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Kan tänka mig att ni tänker på "Wolfsangel", har ingen bra svensk översättning men det är en vida använd fascistsymbol. Har i princip samma betydelse som swastikan bara att den är något okändare och återfinns faktiskt i en hel del stadsvapen. Finns i olika varianter men här är en sort:

http://faculty.ccri.edu/jhatfield/1200/Week12_files/image109.gif

Den vanligaste fascissymbolen är ju yxan; "fascis".
men det var inte den du skickade. Det var som ett kursiverat F. Nåja.
Citera
2008-11-03, 18:48
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Den vanligaste fascissymbolen är ju yxan; "fascis".
men det var inte den du skickade. Det var som ett kursiverat F. Nåja.

Ja, fasces som är ett spöknippe av björkgrenar. Men men... det hör inte hemma på läktaren och bör således inte diskuteras i en fotbollstråd.
Citera
2008-11-03, 19:30
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ja, fasces som är ett spöknippe av björkgrenar. Men men... det hör inte hemma på läktaren och bör således inte diskuteras i en fotbollstråd.

True, true.
Jaha, vad tror vi om calcios bidrag till CL imorrn?
Citera
2008-11-03, 19:40
Medlem
3 förluster och 1 oavgjord.
Citera
2008-11-03, 19:46
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
3 förluster och 1 oavgjord.

Haha, tror du verkligen Inter losar mot cyprioterna? X för Roma är ju givet iaf
Citera
2008-11-03, 20:48
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Haha, tror du verkligen Inter losar mot cyprioterna? X för Roma är ju givet iaf
Jag antar att smileyn står för ironi? Finns inte mycket som talar för Roma.
Citera
2008-11-03, 20:53
Medlem
4522s avatar
Ska bli kul att se vad Sinisa kan åstadkomma i Bologna, ingen lätt uppgift att ta sig an! Känns inte så lovande att tillsätta en gammal diva utan meriter som huvudtränare när försvaret är den stora bristen. Förvisso har han stått i skymundan av Mancini och där borde han ha lärt sig några vettiga knep. Ger honom alla lyckönskningar då han är en stor favorit. Världens bästa vänsterfot genom tiderna.

När det gäller calcio och Champions League så kommer Roma få stora problem, Chelsea går från klarhet till klarhet och romarna känns för bleka. Det är väl det enda som talar för klubben, att de kommer till avspark som underdogs och kanske att Chelseas offensiv är sviktande i stora matcher.

Inter borde köra över cyprioterna utan några större problem. Även om formen talar emot.

Fiorentina och Juventus känns körda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in