2008-09-29, 11:55
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Du verkar så bitter Kenta, har det något att göra med att du bor i en liten norrländsk håla och inte har någon flickvän?

Håller för en gångs skull med Kenta, om Zlatan hade passet en passning som en spelare tog emot för att dribbla åtta och sen slå ett inlägg som någon petar in så skulle det vara gigantiska rubriker i svenska tidningar om hur Zlatan avgjorde matchen.
Citera
2008-09-29, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Du slipper inte Aftonbladets Zlatanrunkande ändå Kenta,den klockrena rubriken lyder "bäst i Inter-förlorare ändå".

Angående Zlatan och avgöra sådana här derbyn har han gjort det en gång.Det är väl också den enda matchen han någonsin avgjort mot ett storlag i Italien eller i europa om jag inte minns fel?

Haha vad i helvete. Zlatan fick ju inte mycket uträttat. Cambiasso for president. Helt otroligt att aftonblaskan lyckas få detta till en bra match av Zlatan, inte så konstigt att alla svenskar är hjärntvättade.
Citera
2008-09-29, 14:03
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Haha vad i helvete. Zlatan fick ju inte mycket uträttat. Cambiasso for president. Helt otroligt att aftonblaskan lyckas få detta till en bra match av Zlatan, inte så konstigt att alla svenskar är hjärntvättade.

Hör å häpna, men Zlatan är faktiskt den populäraste spelaren, av alla, på clelvan.se. Inte ens C. Ronaldo, som var relativt överlägensen i typ emelvan, går inte upp emot Zlatan.

Och visst är det så att svenska kvällstidningar gottar sig lite väl i Zlatans insater. Hylla Marcus Berg eller nån istället, som faktiskt gör mål.
Citera
2008-09-29, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Hör å häpna, men Zlatan är faktiskt den populäraste spelaren, av alla, på clelvan.se. Inte ens C. Ronaldo, som var relativt överlägensen i typ emelvan, går inte upp emot Zlatan.

Och visst är det så att svenska kvällstidningar gottar sig lite väl i Zlatans insater. Hylla Marcus Berg eller nån istället, som faktiskt gör mål.

Mm men det är ju en svensk sida så det är ju inte så konstigt.
Citera
2008-09-29, 14:33
Medlem
Hämtat ur: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/italien/article3413500.ab
Citat:
En av planens bättre Interspelare, men Zlatan Ibrahimovic fick ändå gå av planen och som en förlorare.

Trots det stod han för en godkänd derbyinsats, något som också Sportbladets statistik visar.

Däremot var hans anfallskompisar Mancini och Quaresma långtifrån av samma klass. Ändå vägrade José Mourinho säga att han gjort fel.

Godkänd? mm sure, han hade 1 skott på mål som anfallare... han vart helt bortspelad av en 40årig "död" back som vissa säger, sen kom det hjälp från mittfältet också men det såg aldrig ut som att skulle ta sig förbi Maldini.

Citerar även mig själv som jag skrev på sidan 68.
Citat:
Maldini kommer nog få ta hand om Zlatan, vilket jag tror han kommer lyckas med
Citera
2008-09-29, 15:41
Medlem
Über_menschs avatar
Tråkigt, missade matchen så kan inte bedöma spelarinsatser. Ligan avgjordes dock inte på något sätt igår.
F.ö Jäkligt många Milanistas som ploppar upp ur sina hålor helt plötsligt
Citera
2008-09-29, 15:48
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Men det lär väl knappast vara ett problem att ha 3 klasspelare iaf :P Pandev känns given för mig. Zarate har ju imponerat, så det vore dumt att ställa honom åt sidan. Alternativet finns ju alltid att placera Pandev lite längre ner i i banan. Tror jag inte vore helt tokigt.

Kul med lite framgång för Lazio! ..Första gången sen Svennis stack?

Jo, något liknande lär det ju sluta med. Foggia och Mauri i storform också, kan bli riktigt bra, men frågan är hur han ska balansera mittfältet då, vi kan ju tyvärr inte ha det för offensivt.

Lugn, vi var ju ändå i CL förra året...
Citera
2008-09-29, 15:50
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
Tråkigt, missade matchen så kan inte bedöma spelarinsatser. Ligan avgjordes dock inte på något sätt igår.

Verkligen, tror inte jag sett någon milanista på forumet innan vinsten mot Lazio, och nu ännu fler efter derbyt... Men vad kan man förvänta sig av sådana som följer den där klubben...
Citera
2008-09-29, 18:25
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch

Jo, men så är det ju alltid. Ibland är det helt dött på forumet, sen vid minsta lilla framgång så börjar helt plötsligt folk leva!
Citera
2008-09-29, 22:32
Medlem
4522s avatar
I dagsläget finner vi Udinese på en betryggande tredjeplats... jo jag tackar. Där kommer vi ligga ett antal omgångar framåt iallafall. Mumma!
Citera
2008-09-30, 11:05
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
I dagsläget finner vi Udinese på en betryggande tredjeplats... jo jag tackar. Där kommer vi ligga ett antal omgångar framåt iallafall. Mumma!

Tror dock att de varit lika bra för Udines del att åka ut emot Dortmund i UEFA-cupen, vilken de inte kommer göra efter seger på bortaplan med 0-2 i första matchen. Och när de går in i gruppspelet så kan ligaspelet bli lidande, då de inte har någon överdriven bredd.

Men jag måste ju säga att jag är minst sagt imponerad av hur de har lyckats hitentills.
Citera
2008-09-30, 22:09
Medlem
De Miros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Vadå, det är ju bra?
Fascism handlar ingenting om rasism eller Hitler, men blir lätt sammankopplat med det.

Är man Fascist behöver man inte förklara sig om Hitler, rasism osv.
Sen är jag dessutom tveksam till att man kan vara italiensk fascist utan att ha något typ av rastänkande. Hursomhelst är det helt Offtopic.

Underbart att se Lazio köra på. 12 poäng på fem matcher är imponerande trots en hel del svaga motståndare. Delio Rossi kommer få Lyxproblem när Rocchi är tillbaka från skada.....äntligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in