2008-08-18, 10:40
Medlem
Rubzs avatar
Ap fastigheter har lägenheter i skatteskrapan på söder
Citera
2008-08-18, 11:10
Medlem
måste man hålla världsrekordet i nån idrott för att komma in på särskilda meriter?
kommer man in på att man haft två privata internship på ett stort globalt företag i japan och usa sammalnagt 3 månader? ;P är 21 och gick natur, snittar strax under 18
Senast redigerad av heftigbanan 2008-08-18 kl. 11:15.
Citera
2008-08-18, 12:42
Medlem
muminss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heftigbanan
måste man hålla världsrekordet i nån idrott för att komma in på särskilda meriter?
kommer man in på att man haft två privata internship på ett stort globalt företag i japan och usa sammalnagt 3 månader? ;P är 21 och gick natur, snittar strax under 18
Tror inte det räcker tyvärr, dina internships kan kan du bara ordnat via kontakter. Att idrotta på elitnivå är inget din pappa kan ha hjälpt dig med. Men försök, dock måste du ha minst 18 i snitt till att börja med.
Citera
2008-08-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mumins
Tror inte det räcker tyvärr, dina internships kan kan du bara ordnat via kontakter. Att idrotta på elitnivå är inget din pappa kan ha hjälpt dig med. Men försök, dock måste du ha minst 18 i snitt till att börja med.

okej, tack för svar. tror du ens det är någon ide att försöka? eller aa det är ju inte så jobbigt så det är väl bara testa.
Citera
2008-08-18, 14:30
Medlem
Blondes avatar
heftig, skriv högskoleprovet.

Och jag är nästan säker på att skrapan är Svenska Bostäder.
Citera
2008-08-18, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blonde

jag skrev högskoleprovet och det sket sig totalt. iofs första gången jag skrev det utan nån som helst förberedelse fick jag 1.2 ofta jag kan förbättra mig så jag fixar 1.8?
Citera
2008-08-18, 17:46
Medlem
G3x0rs avatar
Citat:
Jag hoppas att du kommer tillbaka ikväll och ger svaren på de frågorna, så jag vet vad jag har att vänta imorgon.

Lunatichai, ställ dig i sssb's och svenska bostäders köer.

Förvänta dig en helt sjukt hektisk dag! Är nu helt slut innan jag om en halvtimma skall på förfest innan puben ikväll.

Super jag mig inte pigg snart, så kommer det sluta tidigt för mig!

Men jävligt intressanta grejer! Kille från McKincey (stavning?) där också som hade ett intelligenstest jag inte hajjade ett skit om Men jag klarar mig om jag får jobb på bain också

Ta och vila ordentligt ikväll och se till att sitta så ofta som möjligt imorgon!

//G

PS. Skriv upp dig på så många listor som möjligt, du kan omöjligt komma ihåg all info när dagen är slut. Bättre att få infon i efterhand och kunna gå igenom den i lugn och ro. DS.
Citera
2008-08-18, 17:47
Medlem
G3x0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heftigbanan
jag skrev högskoleprovet och det sket sig totalt. iofs första gången jag skrev det utan nån som helst förberedelse fick jag 1.2 ofta jag kan förbättra mig så jag fixar 1.8?

Jag skrev 1,3 första gången (i nian) sen efter varandra: 1,4 1,5 1,6 1,7 1,9. Så ge inte upp bara!

Kämpa på! Efter idag vet jag att det var värt allt slit!

//G
Citera
2008-08-18, 17:54
Medlem
Blondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3x0r
Förvänta dig en helt sjukt hektisk dag! Är nu helt slut innan jag om en halvtimma skall på förfest innan puben ikväll.

Super jag mig inte pigg snart, så kommer det sluta tidigt för mig!

Men jävligt intressanta grejer! Kille från McKincey (stavning?) där också som hade ett intelligenstest jag inte hajjade ett skit om Men jag klarar mig om jag får jobb på bain också

Ta och vila ordentligt ikväll och se till att sitta så ofta som möjligt imorgon!

//G

PS. Skriv upp dig på så många listor som möjligt, du kan omöjligt komma ihåg all info när dagen är slut. Bättre att få infon i efterhand och kunna gå igenom den i lugn och ro. DS.

Yikes.. Och då måste jag dessutom gå upp 5 imorgon för att försäkra mig om att SL inte kostar mig min plats.

Behöver man ha med något att anteckna på? Behöver man kontanter till något? Vilken tid börjar minglet?
Citera
2008-08-18, 19:39
Medlem
Rubzs avatar
Citat:

Dom sålder skrapan rätt nyligen tror jag..

http://www.apfastigheter.se/Templates/Page.aspx?id=1285
Citera
2008-08-19, 01:28
Bannlyst
Första dagen avklarad! Sjukt mycket nya intryck, när man lite sömnig kom upp ur tunnelbanan var välkomnandet omtumlande! Men mycket trevligt. Personlig pratstund med rektor och faddrarnas varma välkomnande gjorde verkligen att man kände sig välkommen.
Citera
2008-08-19, 01:30
Bannlyst
Citat:
Yikes.. Och då måste jag dessutom gå upp 5 imorgon för att försäkra mig om att SL inte kostar mig min plats.

Behöver man ha med något att anteckna på? Behöver man kontanter till något? Vilken tid börjar minglet?

De vill ha 330 kr för Rebusjakten så fort som möjligt, dock inget absolut krav på tisdag. Sedan kan det bli tal om en liten summa om förfest skall ordnas. Man bör komma ihåg att på Handelspuben tar de ej kort.Om du med mingel avser festligheter brukar förkröket dra igång ca 1900.

Ni som varit på introt, vilka fejksmåttingar hade ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in