2008-08-14, 17:48
Medlem
Menar du allvar kostym eller smoking?, ta på dig de du vill!
Citera
2008-08-14, 19:27
Medlem
Smoking känns väl som lite overkill, eller? Är det inte sittningar ganska ofta?
Citera
2008-08-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akhan
Menar du allvar kostym eller smoking?, ta på dig de du vill!

Sosse, klädkoder är till för att följas.
Citera
2008-08-14, 21:27
Medlem
Vart står det att dem har klädkod?. Jag har aldrig hört om det iallafall och läst.
Citera
2008-08-14, 21:30
Medlem
NÄEFYFAN tacka vettja en redig overall.
Citera
2008-08-14, 22:16
Medlem
Blondes avatar
När ni får veta att det planeras sittning så kommer det också att komma information om klädkod. Jag kan med viss säkerhet säga att den första sittningen - den på småttingresan - kommer att vara kavaj. Om ni avser deltaga, och mot förmodan inte äger en kostym, bör ni således införskaffa en sådan inom de närmaste 2 veckorna.
Citera
2008-08-17, 21:03
Medlem
Blondes avatar
Ok, imorgon och i övermorgon är drar det igång!

Är ni peppade? Nervösa? Och vilken dag fick ni?
Citera
2008-08-17, 21:40
Medlem
I övermorgon är det 11 år sedan man började på Handels...Första terminen var hur kul som helst, skulle gärna spola tillbaka bandet och göra om det..

Lycka till ni som ska börja i dagarna!
Citera
2008-08-18, 05:08
Medlem
Lunatichais avatar
Vilka bostadsköer rekommenderar ni att man ställer sig i om man vill ha en bostad i nära anslutning till HHS? Är främst ute efter korridorer alternativt ettor av olika slag.

Oerhört tacksam för svar!
Citera
2008-08-18, 07:28
Medlem
G3x0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blonde
Ok, imorgon och i övermorgon är drar det igång!

Är ni peppade? Nervösa? Och vilken dag fick ni?

Nu kan du ge dig fan på att man är skitnödig! 45 min kvar och jag tittar på nyhetsmorgon med en stor kopp kaffe. Någon skittråkig debatt om kultur i skolan är det, och jag sitter och gungar fram och tillbaka och undrar vad fan jag ska vänta mig

Kommer alla som jag träffar där vara brats, över-nördar eller kommer dom vara sociala, utåtriktade människor med byxorna på sniskan?

//G
Citera
2008-08-18, 08:00
Medlem
Blondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3x0r
Nu kan du ge dig fan på att man är skitnödig! 45 min kvar och jag tittar på nyhetsmorgon med en stor kopp kaffe. Någon skittråkig debatt om kultur i skolan är det, och jag sitter och gungar fram och tillbaka och undrar vad fan jag ska vänta mig

Kommer alla som jag träffar där vara brats, över-nördar eller kommer dom vara sociala, utåtriktade människor med byxorna på sniskan?

//G

Jag hoppas att du kommer tillbaka ikväll och ger svaren på de frågorna, så jag vet vad jag har att vänta imorgon.

Lunatichai, ställ dig i sssb's och svenska bostäders köer.
Citera
2008-08-18, 09:48
Medlem
Lunatichais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blonde
Lunatichai, ställ dig i sssb's och svenska bostäders köer.

Yes, där står jag redan. Tänkte att det kanske fanns någon mindre "etablerad" bostadskö som kunde vara till nytta, man vet aldrig.

Förresten, lycka till alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in