2017-08-29, 16:45
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holgerett
Förståelse för att du kommer med massor osannolika påståenden som du totalt vägrar att diskutera eller visa stämmer?

Av vilken anledning ska någon ha förståelse för sådant?

Oftast så diskuterar du inte ens, du bara kommer med nya påståenden och personangrepp.

Flera av dina påståenden har blivit debunkade gång på gång, men du rabblar bara på med ditt mantra om hur fantastiska mediumen i "Det okända" är.
Jag tror att "Det Okända" väljer sina medium med omsorg och har höga krav på vilka som får medverka där.
Citera
2017-08-29, 16:50
Medlem
Så här skrev jag:
Citat:
Förståelse för att du kommer med massor osannolika påståenden som du totalt vägrar att diskutera eller visa stämmer?

Av vilken anledning ska någon ha förståelse för sådant?

Oftast så diskuterar du inte ens, du bara kommer med nya påståenden och personangrepp.

Flera av dina påståenden har blivit debunkade gång på gång, men du rabblar bara på med ditt mantra om hur fantastiska mediumen i "Det okända" är.
Hur tänkte du när du svarar helt irrelevant som nedan på det?

Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag tror att "Det Okända" väljer sina medium med omsorg och har höga krav på vilka som får medverka där.
Citera
2017-08-29, 16:51
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Här har vi ett färskt exempel på enfindams sätt att argumentera för sin sak. Se det fetmarkerade.
Tydligen kan man vetenskapligt undersöka ett fenomen, samtidigt som man inte vetenskapligt undersöker det.
Jag står för allting jag skriver här. Det är fritt att tolka det som jag skriver hur man vill men jag tror att gemene man förstår innebörden i det jag skriver.
Citera
2017-08-29, 16:54
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Så här skrev jag:
Hur tänkte du när du svarar helt irrelevant som nedan på det?
Jag svarade på det sista du skrev om att jag tycker att "Det Okändas" medium är "fantastiska".
Citera
2017-08-29, 16:54
Medlem
Citat:
Jag står för allting jag skriver här. Det är fritt att tolka det som jag skriver hur man vill men jag tror att gemene man förstår innebörden i det jag skriver.

Då får du gärna påvisa vad det är för feltolkning som gjorts av det du skrev där.
Citera
2017-08-29, 16:59
Medlem
Citat:
Jag svarade på det sista du skrev om att jag tycker att "Det Okändas" medium är "fantastiska".
Du hade två frågor i mitt inlägg, ingen av dessa svarar du på. Istället svarar du på mitt faktabaserade påstående om hur du brukar göra genom att göra det en gång till.

Helt sanslöst.
Citera
2017-08-29, 16:59
Medlem
Citat:

Nej. Det du gjorde var att göra det du alltid gör: att ge ett svar som inte releterar till inlägget.

Du ser väl för fasen att inlägget du svarar på inte handlar om vad du tror om hur mediumen i det okända väljs ut?
Senast redigerad av Sir. 2017-08-29 kl. 17:01.
Citera
2017-08-29, 17:01
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Jag behöver inte demonstrera min förmåga för någon av er, i alla fall.

Nej, men då behöver du inte lipa heller när ingen tror på dig och dina "förmågor". Varför skulle någon ta dig och dina tokerier på allvar? Vemsomhelst kan ju påstå vadsomhelst. Jag skulle kunna säga att jag kan äta upp solen och återuppliva Jesus. Jag behöver inte demonstrera mina förmågor för dig, men jag kräver ändå att du ska tro mig och ta mig på allvar. Om du inte gör det så lipar jag som en liten unge och återupprepar mina knasiga påståenden om och om igen. Visst känner du igen tillvägagångssättet?
Citera
2017-08-29, 17:07
Medlem
Vad duktig det senaste mediumet Mariana var, hon verkligen flödar på och får fram en massa info som stämmer bra. Kul att man har lite nya och olika medium hela tiden också.
Citera
2017-08-29, 17:10
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Du hade två frågor i mitt inlägg, ingen av dessa svarar du på. Istället svarar du på mitt faktabaserade påstående om hur du brukar göra genom att göra det en gång till.

Helt sanslöst.
Jag svarar på frågor som jag tycker är relevanta och som har med ämnet att göra nämligen "Det Okända".
Citera
2017-08-29, 17:15
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Vad duktig det senaste mediumet Mariana var, hon verkligen flödar på och får fram en massa info som stämmer bra. Kul att man har lite nya och olika medium hela tiden också.
Jag håller med, hon var imponerande. Jag hoppas att vi får se henne fler gånger.
Citera
2017-08-29, 17:15
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Andevärlden existerar på sina egna villkor och låter sig inte testas för att bevisa dess existens.
Hur vet du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in