Citat:
Ursprungligen postat av
enfindam
Du är ju inte ens med i debatten så hur kan du veta det?
Vilken bisarrt dum fråga.
Skulle det möjligtvis kunna vara så att jag läst i tråden? Jag kanske t o m har debatterat med dig här tidigare?
Citat:
Personangrepp har ingenting i debatten att göra. Jag står fast vid det jag tror på efter dom erfarenheter jag har gjort. Ni kommer nog att få bevis för andevärldens existens tids nog.
Ytterligare ett "svar" som inte har ett smack med det du citerar att göra.
Gå tillbaka och läs dina egna inlägg så förstår du kanske varför jag undrar om du har fel på minnet och/eller multipla personligheter.
För att upprepa det jag nyss skrev som jag antar att du inte läste eftersom ditt svar som sagt inte relaterar till det, vilket i övrigt komiskt nog bara påvisar min poäng: Du upprepar samma påståenden hela tiden, trots att de redan blivit bemötta extremt många gånger och sedan länge är motbevisade och du påstår dessutom saker som är logiskt inkompatibla; ibland påstår du att det inte går att bevisa det du påstår (samtidigt som du ironiskt nog presenterar påståendena som allmängiltiga sanningar) samtidigt som du utan grund gnäller på att vi som ifrågasätter ditt tramsande "hindrar forskningen" om andar existens/mediala förmågor.
Att skriva fel eller ändra uppfattning gör alla ibland så klart, men du har "argumenterat" på detta oärliga vis oavbrutet så det rör sig uppenbarligen inte om ärliga misstag, därav anser jag ha mig fog för att fråga om du är mentalt störd. Det är inget personangrepp, det är en fråga.
Läs gärna om mitt inlägg igen och ge mig ett svar som relaterar till det. Du kan som sagt gärna fråga mig om belägg för det jag påstår om du inte förstår vad jag menar.
Jag är knappast den enda här som lagt märke till att du (och ett par till som likt religiösa fundamentalister promotar sina irrationella föreställningar som objektiva sanningar trots att ni inte har några belägg) i den här diskussionen bara går runt i cirklar i all evighet. Diskussionen leder ingen vart när du beter dig så. Det är okej att medge att du insett att du har fel och lämna diskussionen i stället för att låtsasglömma (om du nu inte har allvarliga problem med minnet) att det du skrivit blivit bemött och motbevisat, så du än en gång kan upprepa det.