2017-04-26, 12:25
Medlem
Det finns redan mycket information om folk som rkat jvligt illa ut med skador p framfrallt hjrtat pga hga doser av detta. Gift fr hjrtat i hga doser.

S frsk knarka p annat och ha detta fr abstinens som det r bra fr i lgre doser.
Citera
2017-04-30, 12:03
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smashing665
Det finns redan mycket information om folk som rkat jvligt illa ut med skador p framfrallt hjrtat pga hga doser av detta. Gift fr hjrtat i hga doser.

S frsk knarka p annat och ha detta fr abstinens som det r bra fr i lgre doser.
Dem du pratar om har tagit betydligt hgre doser n jag gr, har aldrig knt ngot konstigt i hjrtat eller ngot annat fr den delen.
Citera
2017-04-30, 12:09
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
7 paket r alldeles fr mycket - det var ju en snubbe som var nra att kola p 6 paket, eller runt 190mg (32 mg per paket iaf om det r dimor). Och jag vet i alla fall en till som faktiskt kolade, RIP.

Jag anvnder ocks loperamid fr att rdda det vrsta vid en AT, men skulle aldrig ta mer n strax ver 120mg och d knns det som att snart spricker tarmsystemet, vilket r illa nog ven om det inte var det som ledde till nra dden-upplevelsen fr snubben ovan.

Ni som lser trden - chansa inte med era liv!
D hade han en jvla otur i sna fall och kanske inte tl ngon substans i tabletten. Fr att d av Loperamid mste man ta betydligt hgre doser n vad tex jag gr. Om det nu r s farligt s skulle man hra en massa som dtt pga verdosering av Loperamid och mig veterligen har jag aldrig hrt ngot om det i Sverige, dremot har jag lst att ngra kolat vippen av det hr i USA men det var monsterdoser men kommer exakt inte ihg hur stora doser.
Citera
2017-05-09, 15:02
Medlem
bananajoe33s avatar
Har testat Imodium och Dimor men nu hade dom bara Loperamid.Mylan 2mg kapslar, kanske r en dum frga men funkar dom lika som Imodium och dimor?
Citera
2017-05-09, 16:00
Medlem
judosparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Har testat Imodium och Dimor men nu hade dom bara Loperamid.Mylan 2mg kapslar, kanske r en dum frga men funkar dom lika som Imodium och dimor?
ja det gr dom...
hrd i magen av alla 3
Citera
2017-05-13, 21:49
Medlem
Stackars levern och tarmarna :O kanske 1 gng i veckan hade funkat men inte varje dag!!
Citera
2017-05-13, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Stackars levern och tarmarna :O kanske 1 gng i veckan hade funkat men inte varje dag!!

Vad menar du med det? Borde vara lite skillnad p 1 tablett eller 100.. menar du extrem verdosering?
Citera
2017-05-13, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calamato
Avtndningen fr mig r mest att jag blir trtt, passiv, blir p lite dligt humr, tjurskallig och ett fruktansvrt sug s man fr verkligen stlstta sig. Inga myrkrypningar eller ont i kroppen som man kan f av opiater och har inte upplevt ngra brain zaps.

Vet du eller ngon annan hur det r att kliva av frn 1 - 2 st per dag? Eller 4-5 kanske man ska sga pga den lnga halvtiden.
Senast redigerad av pellekorv 2017-05-13 kl. 23:55.
Citera
2017-05-17, 12:08
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Har nu gtt 2 timmar sen mitt intag av 80mg Loperamid. Jag har inte behvt g p muggen n mer sknt. Jag knner mig jvligt seg och trtt funderar p att sova kommer troligen somna sknt. Har ven slngt i mig 70mg Sobril men har rtt hg tolerans p benzo har kkat den dosen i 6 mnader nu.
Haha, dimor och sobril...

r ni p riktigt, ter ni detta fr att f ett rus? Det mste bli ganska dyrt att kpa s mnga frpackningar, varfr inte lgga pengarna p riktigt beprvat knark?
Citera
2017-05-31, 23:57
Medlem
Ngon som kombinerat Tramadol och Loperamid? r det slseri?
Citera
2017-06-19, 17:42
Medlem
snusaren92s avatar
128 mg i stoppat nu med.
Samt svart peppar och omeprazol
Citera
2017-06-19, 18:40
Medlem
snusaren92s avatar
Fan det fungerar verkligen stoppat i mig massa omeprazol med svart peppar sen som jag sa ang dosen p dimor.
Fr ca 20 min sen brja jag knna mig tung knns dock som det opiatetiga ja knner ska frsvinna p samma gng som det kommer en liten starkare vg av posetiva skna knslor hoppas det blir vrre med russet.
Men ja lste att strre mngder kunde medfra hjrt problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in