2017-04-24, 21:38
Medlem
Dark_drivers avatar
det dr med skita hoppas jag stmmer har sprungit p muggen minst 1 gng i timmen senaste dygnet och pissat med rven s nu hoppas jag att min kroniskt lsa mage blir hrd fr en gng skull
Citera
2017-04-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
det dr med skita hoppas jag stmmer har sprungit p muggen minst 1 gng i timmen senaste dygnet och pissat med rven s nu hoppas jag att min kroniskt lsa mage blir hrd fr en gng skull
Men allts du dricker ju inte 200 liter vatten fr att du r trstig. Om du lser p frpackningen str det skert att man ska ta 1-2 tabletter eller nt fr att slippa ls mage. Om du inte r abstinent p opiater fr du bara jobbiga biverkningar. Det finns lixom en anledning till att du kan kpa detta p receptfritt p Apoteket, har du tnkt p det?
Citera
2017-04-24, 22:07
Medlem
Dark_drivers avatar
Har nu gtt 2 timmar sen mitt intag av 80mg Loperamid. Jag har inte behvt g p muggen n mer sknt. Jag knner mig jvligt seg och trtt funderar p att sova kommer troligen somna sknt. Har ven slngt i mig 70mg Sobril men har rtt hg tolerans p benzo har kkat den dosen i 6 mnader nu.
Citera
2017-04-24, 22:44
Medlem
Dark_drivers avatar
Har fortfarande rnnskita br jag ta mer Loperamid eller ska jag kontakta lkare i morgon?
Citera
2017-04-25, 19:53
Medlem
calamatos avatar
Jag drar i mig 7 paket var tredje dag och har s gjort i ett halvr och fr ett sknt rus varje gng. Bajsar gr jag var tredje dag s jag blir inte nmnvrt frstoppad. Tnkte jag skulle sluta nu men det r fan inte ltt, gick p Oxycontin frut och det r ingenting att sluta med i jmfrelse med Loperamid.
Citera
2017-04-25, 20:21
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calamato
Jag drar i mig 7 paket var tredje dag och har s gjort i ett halvr och fr ett sknt rus varje gng. Bajsar gr jag var tredje dag s jag blir inte nmnvrt frstoppad. Tnkte jag skulle sluta nu men det r fan inte ltt, gick p Oxycontin frut och det r ingenting att sluta med i jmfrelse med Loperamid.

Sjlv tar jag 3 paket loperamid och 60mg omperazol och det tar bort min opiat avtndning varje gng.

7 paket?:O det lt mycket
Citera
2017-04-25, 22:30
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Sjlv tar jag 3 paket loperamid och 60mg omperazol och det tar bort min opiat avtndning varje gng.

7 paket?:O det lt mycket
Lika bra och kra p ordentligt haha, ska frska sluta nu brjar bli trtt p att g och ha ett sug hela tiden. Blir och kra cold turky s man blir vl krasslig ett tag men har bde Stesolid och Iktoriviil utskrivet har ven smntabletter och lkaren jag har r geners med dom hr lkemedlen d jag r psykisk sjuk med panikngestproblematik.
Citera
2017-04-25, 22:57
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Lika bra och kra p ordentligt haha, ska frska sluta nu brjar bli trtt p att g och ha ett sug hela tiden. Blir och kra cold turky s man blir vl krasslig ett tag men har bde Stesolid och Iktoriviil utskrivet har ven smntabletter och lkaren jag har r geners med dom hr lkemedlen d jag r psykisk sjuk med panikngestproblematik.

Sant, kan du beskriva hur Loperamid avtndningen r? Tar det 3-4ggr i veckan ibland, brjade med det i januari.

Oj hade gjort vad som helst fr en Iktorovil eller Stesolid just nu
Citera
2017-04-25, 23:11
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Sant, kan du beskriva hur Loperamid avtndningen r? Tar det 3-4ggr i veckan ibland, brjade med det i januari.

Oj hade gjort vad som helst fr en Iktorovil eller Stesolid just nu
Avtndningen fr mig r mest att jag blir trtt, passiv, blir p lite dligt humr, tjurskallig och ett fruktansvrt sug s man fr verkligen stlstta sig. Inga myrkrypningar eller ont i kroppen som man kan f av opiater och har inte upplevt ngra brain zaps.
Citera
2017-04-26, 11:16
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:

7 paket r alldeles fr mycket - det var ju en snubbe som var nra att kola p 6 paket, eller runt 190mg (32 mg per paket iaf om det r dimor). Och jag vet i alla fall en till som faktiskt kolade, RIP.

Jag anvnder ocks loperamid fr att rdda det vrsta vid en AT, men skulle aldrig ta mer n strax ver 120mg och d knns det som att snart spricker tarmsystemet, vilket r illa nog ven om det inte var det som ledde till nra dden-upplevelsen fr snubben ovan.

Ni som lser trden - chansa inte med era liv!
Citera
2017-04-26, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
7 paket r alldeles fr mycket - det var ju en snubbe som var nra att kola p 6 paket, eller runt 190mg (32 mg per paket iaf om det r dimor). Och jag vet i alla fall en till som faktiskt kolade, RIP.

Jag anvnder ocks loperamid fr att rdda det vrsta vid en AT, men skulle aldrig ta mer n strax ver 120mg och d knns det som att snart spricker tarmsystemet, vilket r illa nog ven om det inte var det som ledde till nra dden-upplevelsen fr snubben ovan.

Ni som lser trden - chansa inte med era liv!

Damn.. Har sjlv legat p 7 paket periodvis (mest fr ruset) och visste att det var farligt, men inte att det var s illa.

I will heed your warning!
Citera
2017-04-26, 12:11
Moderator
Morfar-52s avatar
Folk hr r ofta, med all rtt, skeptiska till Paracetamol pga dokumenterade leverskador.
Vad ett extremt missbruk av Loperamid kan leda till r ju inte dokumenterat, n...
Det borde vl vara uppenbart fr alla att kroppens inre organ kan f oreparabla skador. Tnker frmst p levern som ska bryta ner dessa extrema mngder.

Detta r ingen receptfri medicin som ska missbrukas p detta vis som de senaste inlggen beskriver. Ta det lugnt och knarka p knda saker i stllet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in