2016-02-21, 14:55
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Yepp precis, den ger en lugn och rtt djup smn, skn sdan. En livrddare i vissa lgen.

Mvh

30 timmar senare sitter jag framfr min psykolog som sger att jag ser opiatpverkad ut..
Citera
2016-02-22, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
30 timmar senare sitter jag framfr min psykolog som sger att jag ser opiatpverkad ut..

Mrklig grej det hr. Dexofen r det enda mrkligare jag tagit i opi. Nej det hr var frsta och sista gngen helgen frsvann i princip.
Citera
2016-03-01, 14:56
Medlem
STOR VARNING FR LOPERAMID!

En bekant till mig fick hra p ett behandlingshem att man kunde flumma p dom. Han drog i sig runt 2-3 paket med 16 st i varje runt 1-2 mnader. Han dog frra ret av bldande magsr och verdos av Loperamid. S ta det frsiktigt eller undvik skiten. Det ska inte vara mjligt att flumma p dom d dom inte passerar hjrnbarken. Men som alla vet kan tron frstta berg!
Citera
2016-03-05, 13:58
Medlem
Getbiggers avatar
Denna r guldvrd nu nr jag tnder av frn fentanyl analogerna som jag gtt p mer eller mindre sen i sommras.. Efter ett par paket loperamid s lyckas jag gra lite annat n att bara ligga i sngen och nska att livet ska va ver snart..
En riktig livrddare vid tuffa opi-ats!!
Citera
2016-03-26, 16:04
Medlem
popcorn.mannens avatar
hejsan! funkar imodium 2mg munsnderfallande tabblett?? om jag slnger i mig 24 st?? och hur mycket tonic water ska jag dricka fr o boosta p det? innan eller efter jag har svalt dom??

och sen kan man ta vanlig mat o kra p som vanligt, och sedan anvnda microlax fr att ta bort frstoppningen??

tacksam fr snabba svar!
Citera
2016-04-15, 08:49
Medlem
Kingandaces avatar
Det har diskuterats i trden tidigare men jag finner inget riktigt svar p min frga.

Hjlper detta om jag vill kliva av tramadolen helt - fr alltid?
Eller skjuter detta bara upp ATn i ngra dagar?

Tnker att det stimulerar receptorerna.
Blir det inte samma resultat d som om jag poppar tram idag d efter 2 dagar helt ren? Dvs ATn brjar om p ruta ett s fort loperamiden gr ur kroppen.. Eller?
Citera
2016-04-15, 10:08
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Det har diskuterats i trden tidigare men jag finner inget riktigt svar p min frga.

Hjlper detta om jag vill kliva av tramadolen helt - fr alltid?
Eller skjuter detta bara upp ATn i ngra dagar?

Tnker att det stimulerar receptorerna.
Blir det inte samma resultat d som om jag poppar tram idag d efter 2 dagar helt ren? Dvs ATn brjar om p ruta ett s fort loperamiden gr ur kroppen.. Eller?
Skulle sga att effekten r ngot mittimellan, beror p hur mycket loperamid du tar, hur lnge du tar det. Jag har anvnt det ngra ggr fr att klippa opiaterna och har tagit hga doser ngra dagar sen gtt ner till typ tv paket och trappet ner med 1 till 4 st piller per dagen tills jag r nere p noll. Har varit frhllandevis jvligt ltt att sluta p detta vis. I jmfrelse med cold turkey och bli sngliggandes x antal veckor. Att kra med loperamid r ven mildare och trevligare n att mosa i sig massiva mngder lyrica och benso tycker jag faktiskt.
Senast redigerad av Masskontroll 2016-04-15 kl. 10:11.
Citera
2016-04-27, 03:52
Medlem
Kan varna fr att ta fr mnga, slngde i mig 7 pack loperamid plus lite vodka---verdos---sjukhus. Helt vck.
Citera
2016-04-30, 18:51
Medlem
Avtndning/AT och abstinens tycker jag r skilda saker. Kan Loperamid lindra abstinens?
Citera
2016-05-08, 15:32
Medlem
Klippte subben fr 6 dagar sen,hemsk abs s bestmde mig att testa dimor, timmen innan intog jag 60 mg omeprazol: en liter Golden grapefruktjuice 1liter indian tonic Water och ca 1 matsked svart peppar..
Fick kramp i gallgngarna/mage liknande jag fr p citadon, sedan har en vrme spridit sig i kroppen,knns som om jag r full av dun och lite som om man tagit fr mnga rr theralen, benen gr iaf inge ont n knner mig rtt skn. Och det ska ju ta vga 3-5 timmar s hoppas p mer effekt, jag terkommer
Citera
2016-05-08, 15:48
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angiepangipang
Klippte subben fr 6 dagar sen,hemsk abs s bestmde mig att testa dimor, timmen innan intog jag 60 mg omeprazol: en liter Golden grapefruktjuice 1liter indian tonic Water och ca 1 matsked svart peppar..
Fick kramp i gallgngarna/mage liknande jag fr p citadon, sedan har en vrme spridit sig i kroppen,knns som om jag r full av dun och lite som om man tagit fr mnga rr theralen, benen gr iaf inge ont n knner mig rtt skn. Och det ska ju ta vga 3-5 timmar s hoppas p mer effekt, jag terkommer
Hur mycket har du tagit? 3-5 paket loperamid med 16 st 2 mg i varje har hjlpt mig bra i 75 procent av mina avtndningar. En extrem sub-at kombienrat med benso-at dr jag var sngliggandes o princiop smnls i 3 veckor hjlpte inte lopen, samt en AT frn fu-fentanyl s hjlpte knappt lopen heller, men annars har den hjlpt mycket bra i mnga avtndingar jag haft.
Citera
2016-05-08, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
Hur mycket har du tagit? 3-5 paket loperamid med 16 st 2 mg i varje har hjlpt mig bra i 75 procent av mina avtndningar. En extrem sub-at kombienrat med benso-at dr jag var sngliggandes o princiop smnls i 3 veckor hjlpte inte lopen, samt en AT frn fu-fentanyl s hjlpte knappt lopen heller, men annars har den hjlpt mycket bra i mnga avtndingar jag haft.

32Mg 2st kartonger duktigt trtt killen tycker jag ser helt bng ut,at frsvann men ddstrtt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in