Citat:
Ursprungligen postat av
hnsman1
Blev otroligt sjuk nr jag intog suben... Vntade dock bara 1 dygn s jag fick ju sklart skylla mig sjlv!
Citat:
Ursprungligen postat av
RetardedHaT
Kanske fr att du inte r s beroende av loperamid? Sub slr ut opiater, inklusive loperamid, om du inte har ett beroende fr du inte akut-AT, om du har det s fr du det, alla knarkare borde veta det hr, tar typ 10 minuter att lsa sig in p grunderna i mnet.
Ni bda tv har skerligen rtt, har tagit dimor i som mest tv veckor 2-4 paket om dagen pch har hoppat ver till sub efter det. Subben funkade knappt under typ tv veckor och idag ngon mnad sen jag sist tog dimor s r nin tolerans fortfarande frhjd.
Efter att ha tagit dimor kade jag subdosen med 2mg per dag, men mdde mer eller mindre skit i nmnda tv veckor fr att idag bara inte lngre m bra.
Det tragiska r att jag vet att jag inom kort kommer att f AT igen och d r det bara den dr jvla dimoren som hjlper. Har ftt en sdan kindling effekt av bde bens, lyr och gaba att jag inte kan ta det i mer n ngon dag utan att drabbas av AT.
Svamlade av mig lite, men tycker att det r bra att s mycket info som mjligt finns att tillg. Ifall lsaren ska ta med sig bara ett budskap av de mnga jag vill frmedla, brja inte med opiater. Det r ett snt helvete fr kropp och sjl.