2019-01-01, 22:34
Moderator
Morfar-52s avatar
Trd "Loperamid - Believe it or not." infogad./mod
Citera
2019-01-07, 01:04
Medlem
finns det ngon apoteksvara p typ apotea.se som ni kan rekommendera? ska anvndas fr att boosta kratom, men har ingen strre koll p det
Citera
2019-01-08, 23:11
Medlem
znors avatar
Det r jttebra att s pass mnga lyckats trappa ur sitt beroende med sm mngder i akut lge. Anvnd endast fr att fr att n dit ml. Och inte fr lng tid.
Vet folk som blivit hookd p lope (stashen/kranen va borta d dem behvde, tog d fr lng tid och toleransen sticker i hjder grovt
fr ALLA opi, EXTREM kning.

Avtndningen r fruktansvrd.
Vldigt lng och pfrestande.
Och detta r folk som krt oxy/moff mnga r. Vilket gott bra.
Dock inte ATn av lopen.

Den psykiska frvirringen r gemfrbar med en start p dilerium. Att man tappar det nr som helst.

Och fysyskt vrak, feber/sjukdomsknsla
Vrmen fungerar inte, dvs iskall trots svettningar restlessleg och allt annat hrligt som hr avtndningen till.

Som sagt har ni ett gott syfte att anvnda som underlttande nr man kmpar mot ett ml.
Ta inte fr mnga. Det ger sig p hjrtat.

Va snlla mot er hur jvligt det knns.
Tryck in i er flera paket. r lttare utan oftast.
Citera
2019-02-16, 17:14
Medlem
hnsman1s avatar
Hej, krt en del loperamid nu ett bra tag och r rligt talat vldigt beroende utav den. Men har en sub 8:a liggandes hr hemma. Ngon som vet hur lnge man br vnta innan jag tar den? D jag vet att man kan rka ut fr en redig akut abstinens.
Citera
2019-03-04, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Hej, krt en del loperamid nu ett bra tag och r rligt talat vldigt beroende utav den. Men har en sub 8:a liggandes hr hemma. Ngon som vet hur lnge man br vnta innan jag tar den? D jag vet att man kan rka ut fr en redig akut abstinens.
Finns ingen risk. Har tagit sub direkt efter dimor och fick ett vanligt subrus.
Citera
2019-03-04, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Finns ingen risk. Har tagit sub direkt efter dimor och fick ett vanligt subrus.
Subben slr ut loperamidet s det blir akut abstinens.

Skulle sga 2-3 dygn fr att vara sker.
Citera
2019-03-04, 10:20
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT

Det stmmer inte. Har tagit sub bde innan och efter dimor intag och har d aldrig ftt ngon akut-AT. Det enda r vl att dimoren hjer toleransen ngot s jvulst fr subben.
Citera
2019-03-05, 22:06
Medlem
hnsman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Det stmmer inte. Har tagit sub bde innan och efter dimor intag och har d aldrig ftt ngon akut-AT. Det enda r vl att dimoren hjer toleransen ngot s jvulst fr subben.
Blev otroligt sjuk nr jag intog suben... Vntade dock bara 1 dygn s jag fick ju sklart skylla mig sjlv!
Citera
2019-03-05, 23:02
Medlem
Citat:
Kanske fr att du inte r s beroende av loperamid? Sub slr ut opiater, inklusive loperamid, om du inte har ett beroende fr du inte akut-AT, om du har det s fr du det, alla knarkare borde veta det hr, tar typ 10 minuter att lsa sig in p grunderna i mnet.
Citera
2019-03-09, 14:28
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Blev otroligt sjuk nr jag intog suben... Vntade dock bara 1 dygn s jag fick ju sklart skylla mig sjlv!

Citat:
Kanske fr att du inte r s beroende av loperamid? Sub slr ut opiater, inklusive loperamid, om du inte har ett beroende fr du inte akut-AT, om du har det s fr du det, alla knarkare borde veta det hr, tar typ 10 minuter att lsa sig in p grunderna i mnet.

Ni bda tv har skerligen rtt, har tagit dimor i som mest tv veckor 2-4 paket om dagen pch har hoppat ver till sub efter det. Subben funkade knappt under typ tv veckor och idag ngon mnad sen jag sist tog dimor s r nin tolerans fortfarande frhjd.
Efter att ha tagit dimor kade jag subdosen med 2mg per dag, men mdde mer eller mindre skit i nmnda tv veckor fr att idag bara inte lngre m bra.
Det tragiska r att jag vet att jag inom kort kommer att f AT igen och d r det bara den dr jvla dimoren som hjlper. Har ftt en sdan kindling effekt av bde bens, lyr och gaba att jag inte kan ta det i mer n ngon dag utan att drabbas av AT.

Svamlade av mig lite, men tycker att det r bra att s mycket info som mjligt finns att tillg. Ifall lsaren ska ta med sig bara ett budskap av de mnga jag vill frmedla, brja inte med opiater. Det r ett snt helvete fr kropp och sjl.
Citera
2019-03-15, 07:00
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ni bda tv har skerligen rtt, har tagit dimor i som mest tv veckor 2-4 paket om dagen pch har hoppat ver till sub efter det. Subben funkade knappt under typ tv veckor och idag ngon mnad sen jag sist tog dimor s r nin tolerans fortfarande frhjd.
Efter att ha tagit dimor kade jag subdosen med 2mg per dag, men mdde mer eller mindre skit i nmnda tv veckor fr att idag bara inte lngre m bra.
Det tragiska r att jag vet att jag inom kort kommer att f AT igen och d r det bara den dr jvla dimoren som hjlper. Har ftt en sdan kindling effekt av bde bens, lyr och gaba att jag inte kan ta det i mer n ngon dag utan att drabbas av AT.

Svamlade av mig lite, men tycker att det r bra att s mycket info som mjligt finns att tillg. Ifall lsaren ska ta med sig bara ett budskap av de mnga jag vill frmedla, brja inte med opiater. Det r ett snt helvete fr kropp och sjl.

Jag har gtt p heroin i ett par r men mot slutet eskalerade det. Anvnde loperamid fr att bryta utan att f abs, sedan blev jag vl beroende av det istllet. P grund av personliga saker s kunde jag inte dra ner utan har gtt p ett antal paket om dagen rtt lnge nu. Jag fr inget rus men det tar bort delar av abs frn heroinet iaf. Nu fick jag tag i sub och upptckte fljande: sub funkar inte. Alls. Men jag fick noll at p loperamiden pga subben! Sub funkar inte p mig mer n att jag kanske slipper at frn andra opis, men rus? NOLL. Tog 24mg igr helt utan effekt, mer n att jag kanske knde att jag hade ngot i mig. Men nada opiat-knsla.
Nu ska jag kicka allt vad opiater heter istllet. Bah.
Citera
2019-03-15, 07:06
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:

Mrkte inget av detta. Dagen innan tog jag 5 paket lope, sedan ett dygn senare 12mg sub. Knde inte av subben men fick inte at iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in