2017-06-19, 18:41
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Någon som kombinerat Tramadol och Loperamid? Är det slöseri?
Jag ska kolla med farsan om jag kan få någon så återkommer jag men tror ej jag kommer få.
Men kan tänka mig endast posetiva saker i combon.
Citera
2017-06-19, 19:10
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmanuelFjant
Hmm... kanske, men det känns inte riktigt värt det, speciellt med tanke på den andra effekten loperamid har.

Eller går det att kompensera med att ta en jävla massa dulcolax eller liknande samtidigt?
Hörrö jag tänder av från sub 128mg dimor fan efter 20min kom opiat känslan sen nu börjar synen hörseln ändra sig känns som tramadol första gången typ ha ah men nu en timme efter är det nice mer och mer verka komma ha ha ska trycka 8packet
Citera
2017-06-26, 03:56
Medlem
Dragningskraftens avatar
Forskat fram att den är bra för min Opi AT kommer äta så lite som jag kan av den där efter allt jag läst.
Scary shit folk i början av tråden
Senast redigerad av Dragningskraften 2017-06-26 kl. 04:15.
Citera
2017-06-26, 18:17
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragningskraften
Forskat fram att den är bra för min Opi AT kommer äta så lite som jag kan av den där efter allt jag läst.
Scary shit folk i början av tråden
Min personliga uppfattning och åsikt är att loperamid endast förlänger ens opiat-at, vilket bara är logiskt då den också är en opiat. Efter ett par dagar (dag tre för mig), så börjar den gå ur kroppen och då börjar jag må exakt lika dåligt igen som jag gjorde när at'n började. För att inte tala om magkramperna som man drar på sig när man slänger i sig ett par kartor loperamid, fyfan alltså.
Citera
2017-06-29, 17:29
Medlem
Var försiktiga med att överdosera Loperamid. Man kan få dödliga hjärtarytmier.
Citera
2017-06-29, 17:35
Medlem
Phobiazis avatar
Är det loperamid som kan hjälpa vid myrkryp efter fentanyl-analoger?
Spelar det någon roll vilken sort av alla paket, mylan eller dimor etc?
Citera
2017-07-07, 07:01
Medlem
Tänkte bara utdela ett varningens finger, intog medvetet 28 askar ala 2mg dimor och en flaska vin, vart medvetslös i 4 dygn liggandes på IVA med naloxon intravenöst samt kemiskt kol ner i magen.

rekommenderar ingen att ta så många tabletter, kanske är nåt slags rekord också? ett självmordsförsök som avstyrdes iaf. dock är nog det sjukaste hur apoteket lät mig köpa 28 askar på samma gång hehe
Citera
2017-07-11, 22:31
Medlem
Utan opiat tolerans kan man bli hög på loperamid om man tar riktigt mycket det kan jag lova eftersom jag själv har blivit det.

Trodde verkligen inte på det men sen provade jag slänga i mig 130 mg och det kändes som en svag variant av kodein ungefär utan dom fruktansvärda kodein-kliningarna.
Citera
2017-07-13, 11:47
Medlem
ta max en karta, brukar iofs hålla ATn i shack
Citera
2017-07-14, 21:20
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Hörrö jag tänder av från sub 128mg dimor fan efter 20min kom opiat känslan sen nu börjar synen hörseln ändra sig känns som tramadol första gången typ ha ah men nu en timme efter är det nice mer och mer verka komma ha ha ska trycka 8packet
I ju med att jag e drog fri körde jag 7 pack häromdagen.
Men glöm inte svart pepparn och omeprazolen sen blir det sinnesjukt visst på tram i blandning eller oxy
Citera
2017-07-18, 11:47
Medlem
Sitter med första opioid ATn någonsin plus benzo AT. Värsta jag varit om, vet fan inte om jag fryser eller svettas längre.hjälper den här skiten eller, även om man inte har rännskita? I små doser, alltså som står på förpackningen. Förlänger man bara absen? Har inte genomlidit det värsta dygnet någonsin för att sen börja om pga diarretabletter haha
Citera
2017-07-18, 11:51
Medlem
Tramadol klev jag av, har även elchockar i hela kroppen. Antar att det är pga de serotonergna egenskaperna, fick samma stötar när jag klippte ssri för ett par år sedan skriver på mobilen och hsr nolll energi, sorry för dålig stavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in