2017-06-19, 18:41
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Ngon som kombinerat Tramadol och Loperamid? r det slseri?
Jag ska kolla med farsan om jag kan f ngon s terkommer jag men tror ej jag kommer f.
Men kan tnka mig endast posetiva saker i combon.
Citera
2017-06-19, 19:10
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmanuelFjant
Hmm... kanske, men det knns inte riktigt vrt det, speciellt med tanke p den andra effekten loperamid har.

Eller gr det att kompensera med att ta en jvla massa dulcolax eller liknande samtidigt?
Hrr jag tnder av frn sub 128mg dimor fan efter 20min kom opiat knslan sen nu brjar synen hrseln ndra sig knns som tramadol frsta gngen typ ha ah men nu en timme efter r det nice mer och mer verka komma ha ha ska trycka 8packet
Citera
2017-06-26, 03:56
Medlem
Dragningskraftens avatar
Forskat fram att den r bra fr min Opi AT kommer ta s lite som jag kan av den dr efter allt jag lst.
Scary shit folk i brjan av trden
Senast redigerad av Dragningskraften 2017-06-26 kl. 04:15.
Citera
2017-06-26, 18:17
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragningskraften
Forskat fram att den r bra fr min Opi AT kommer ta s lite som jag kan av den dr efter allt jag lst.
Scary shit folk i brjan av trden
Min personliga uppfattning och sikt r att loperamid endast frlnger ens opiat-at, vilket bara r logiskt d den ocks r en opiat. Efter ett par dagar (dag tre fr mig), s brjar den g ur kroppen och d brjar jag m exakt lika dligt igen som jag gjorde nr at'n brjade. Fr att inte tala om magkramperna som man drar p sig nr man slnger i sig ett par kartor loperamid, fyfan allts.
Citera
2017-06-29, 17:29
Medlem
Var frsiktiga med att verdosera Loperamid. Man kan f ddliga hjrtarytmier.
Citera
2017-06-29, 17:35
Medlem
Phobiazis avatar
r det loperamid som kan hjlpa vid myrkryp efter fentanyl-analoger?
Spelar det ngon roll vilken sort av alla paket, mylan eller dimor etc?
Citera
2017-07-07, 07:01
Medlem
Tnkte bara utdela ett varningens finger, intog medvetet 28 askar ala 2mg dimor och en flaska vin, vart medvetsls i 4 dygn liggandes p IVA med naloxon intravenst samt kemiskt kol ner i magen.

rekommenderar ingen att ta s mnga tabletter, kanske r nt slags rekord ocks? ett sjlvmordsfrsk som avstyrdes iaf. dock r nog det sjukaste hur apoteket lt mig kpa 28 askar p samma gng hehe
Citera
2017-07-11, 22:31
Medlem
Utan opiat tolerans kan man bli hg p loperamid om man tar riktigt mycket det kan jag lova eftersom jag sjlv har blivit det.

Trodde verkligen inte p det men sen provade jag slnga i mig 130 mg och det kndes som en svag variant av kodein ungefr utan dom fruktansvrda kodein-kliningarna.
Citera
2017-07-13, 11:47
Medlem
ta max en karta, brukar iofs hlla ATn i shack
Citera
2017-07-14, 21:20
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Hrr jag tnder av frn sub 128mg dimor fan efter 20min kom opiat knslan sen nu brjar synen hrseln ndra sig knns som tramadol frsta gngen typ ha ah men nu en timme efter r det nice mer och mer verka komma ha ha ska trycka 8packet
I ju med att jag e drog fri krde jag 7 pack hromdagen.
Men glm inte svart pepparn och omeprazolen sen blir det sinnesjukt visst p tram i blandning eller oxy
Citera
2017-07-18, 11:47
Medlem
Sitter med frsta opioid ATn ngonsin plus benzo AT. Vrsta jag varit om, vet fan inte om jag fryser eller svettas lngre.hjlper den hr skiten eller, ven om man inte har rnnskita? I sm doser, allts som str p frpackningen. Frlnger man bara absen? Har inte genomlidit det vrsta dygnet ngonsin fr att sen brja om pga diarretabletter haha
Citera
2017-07-18, 11:51
Medlem
Tramadol klev jag av, har ven elchockar i hela kroppen. Antar att det r pga de serotonergna egenskaperna, fick samma sttar nr jag klippte ssri fr ett par r sedan skriver p mobilen och hsr nolll energi, sorry fr dlig stavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in