2013-09-15, 12:31
Medlem
Frstrs inte levern nr man tar s mnga tabletter?
Jag fick ett 100pack utskrivet fr ja ska sluta mot subb men inte fr att det skulle lindra at, De str ta 1-6st/dag efter behov. Om ja skulle ta 20st nn dag skulle de ta bort bort det vrst eller r det fr lite? Hur mycket kan jag ta utan att frstra levern?
Citera
2013-09-15, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muipoaldo
Det r samma ska fr mig!
Skjt nyss i mig 4mg lope sen efter 10 min 6mg och nu 8mg och det hnder inte ett skit. Mnga sger att man ska bli tung i kroppen och s men fr mig gav det ingen effekt.. kanske jag filtrerade fr noggrant?

Och nr jag ska ta annan random opiat s r det som jag har vrldens tollerans. Tex jag kan sl i mig 100mg morfin och jag blir bara lite skn

Jag fr dock utmrkt effekt p loperamid. Detr andra opiater som inte fungerar fr mig.
Citera
2013-09-15, 21:29
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist
Fler n jag som knappt fr effekt av andra opiater efter loperamid? Har anvnt dimor en del senaste mnaderna och fr knappt effekt av sub lngre. Kan skjuta en b8a under en dag och bara bli sm mysig. Frstr inte hur det kan vara s d jag bara tagit dimor en max tv ggr per vecka s tolerans ska jag inte ha.

Blir mycket sknare och mr bttre p dimor n sub och tramadol.

Korstolerans min vn pga dimor sitter i 48 h i stora doser.

Citat:
Ursprungligen postat av tropic123
Frstrs inte levern nr man tar s mnga tabletter?
Jag fick ett 100pack utskrivet fr ja ska sluta mot subb men inte fr att det skulle lindra at, De str ta 1-6st/dag efter behov. Om ja skulle ta 20st nn dag skulle de ta bort bort det vrst eller r det fr lite? Hur mycket kan jag ta utan att frstra levern?

Det r lugnt.
Senast redigerad av Slingshot 2013-09-15 kl. 21:34.
Citera
2013-09-16, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Korstolerans min vn pga dimor sitter i 48 h i stora doser.

Tack d r allts det boven i dramat. Fr se upp med dimor i fortsttningen men det r ju s mysigt och i princip gratis fr oss med recept s det r lite svrt att hlla sig.

Tack fr svar!
Citera
2013-10-15, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Folket som tar det fr rus brukar ju ta uppt 100 stycken , den gngen jag tog som mest blev det nog en 70 st ialf . Jag fr pupiller som knappnlar och det sitter i s sjukt lnge det r det som r s sknt var nog bng 2.5 dygn eller nt . Det knns vldigt mycket i kroppen framfrallt och jag blir p bra humr , jag tar det nr jag har slut p metadon och det lttar verkligen . Brukar sl p efter 3 timmar ungefr . mvh Det viktigaste r dock tagament och det mste man bestlla frn usa . Jag krde med "inside" en gng det fungerade ganska bra .

Jag har testat att ta 80-100mg med ett sexpack l p det blir jag skn efter ett par timmar tillsammans med lite bira s gr det gott inget jtte mrkvrdigt men ett lng och ihllande lite feel good dom gngerna jag testat har jag suttit uppe s det har blivit tv dygn utan smn, vilket har gtt helt perfekt, kan vara lite svrt att pissa ingen hunger dremot ett starkt sug efter nikotin s 8 portionssnusar har inte varit ovanligt, se till att ha ngot laxerande hemma.

Jag har aldrig testat ngra andra droger en detta och alkohol s jag har svrt att jmfra men det kliar p kroppen lite sknt och man blir lite soft!

OBS: Att alla regerar olika s jag rekommenderar ingen att prova!
Citera
2013-10-19, 23:47
Medlem
muipoaldos avatar
Allts fan vad jag har blivit beroende av dom hr. blir riktigt dlig om jag inte tar..
plus att jag inte kan ta ngra andra opioider fr jag har sn jvla tollerans
Citera
2013-10-29, 09:33
Medlem
Brukar inte kommentera s ofta p flashback men jag mste flika in min sikt om loperamid mylan 2mg.

(urskta om jag skriver luddigt, r rtt seg fortfarande)

Fr 7-8 dagar sedan klev jag av efter mitt 3 rs opiat miussbruk.
Lste p hr bland annat om loperamid och jag var sjukt skeptisk, men jag hade absolut ingen annan drog att luta mig mot under min AT, s jag gjorde ett frsk och kte ner och kpte med mig 3 paket av dessa(efter andra natten utan opiater).

Intog direkt 16 stycken, la mig i sngen och slog p en rulle. Rullade runt, svettades och nstan sprack utav ngest men i det skedet var jag s jvla slut som mnniska, andra dygnet utan smn s lyckligtvis lyckades jag somna till i cirka 45min-60min.

Nr jag vaknar s har nstan ALLT slppts, som ngon sa tidigare, det var som en ltt frkylning.

Och efter detta har det bara flytt p bra, jag mr knappast som en ngel men detta r min enklaste AT jag ngonsin behvt uppleva. Vet inte om jag hade klarat mig utan dom.

Jag upplevde inget rus alls utav dom, men nr man mr s extremt jvla dligt som man gr s r det nstan som ett rus nr dessa slr p och det mesta frsvinner.

Om ngon undrar s gick jag p doser mellan 300mg-700mg dagligen(tramadol).

Har du en jobbig AT framfr dig, kp dessa fr det kommer hjlpa dig avsevrt.. gjorde det fr mig!

Lycka till!

MVH niklas f.
Citera
2013-10-29, 17:13
Medlem
drflipps avatar
Jag hller med! Dom tar bort vldigt mycket fysiska AT-symptom!
Citera
2013-10-31, 07:11
Medlem
Moments avatar
Tycker ni borde fokusera mer p att f tag i tagament och dricka quinide , ngon borde frklarat det fr marilyn men det r ju lnge sen nu . Vill hursomhaver skriva att jag r alldeles fr erfaren och gammal fr att drabbas av placebo , jag blir mer vck n p sub helt enkelt.
Imodium r fr vanligt fr att tas bort va?. Vet inte inte nr min kran kommer frsvinna men jag har inte mnga s ngon dag kommer jag st helt utan drogkontakter och d hoppas jag att imodium finns kvar . Ps. Finns en nirvana lt som heter imodium . Mvh
Citera
2013-11-02, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muipoaldo
Allts fan vad jag har blivit beroende av dom hr. blir riktigt dlig om jag inte tar..
plus att jag inte kan ta ngra andra opioider fr jag har sn jvla tollerans

Vlkommen till klubben. Har kkat loperamid 1-3 ggr i veckan under hela sommaren fram till nu och opiater har jag tagit sporadiskt under den tiden och jag knner av avtndningssympton som du skriver ocksp ca tre dagar efter intag av loperamid. Ganska milda sympton men tillrckligt jobbigt fr att inte ta ett par paket nr man knner s. Lider dessutom av depression och tar vad som helst fr att fly verkligheten.

Fr bra effekt av fyra paket dimor om jag intar 0.5 liter tonic water, en nve svartpeppar och ngra dl grapefrukt juice tillsammans med omeprazol. 8 mg sub gr mig knappt pverkad om jag inte blandar med dimor. Inte ens en humrboost p 1500 mg tramadol s visst har dimor frstrt mycket.

Ska hdan efter endast anvda mig av den p avtndningar i fortsttningen och det tycker jag du ocks ska gra. Missbruk av loperamid har gett anvndare stomipse och det r ju verkligen inte vrt det.
Senast redigerad av Uno.Kronkvist 2013-11-02 kl. 14:46.
Citera
2013-11-02, 21:44
Bannlyst
Jag blev s frstoppad det var en mardrm
Citera
2013-11-03, 00:09
Medlem
natopsychs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist
Vlkommen till klubben. Har kkat loperamid 1-3 ggr i veckan under hela sommaren fram till nu och opiater har jag tagit sporadiskt under den tiden och jag knner av avtndningssympton som du skriver ocksp ca tre dagar efter intag av loperamid. Ganska milda sympton men tillrckligt jobbigt fr att inte ta ett par paket nr man knner s. Lider dessutom av depression och tar vad som helst fr att fly verkligheten.

Fr bra effekt av fyra paket dimor om jag intar 0.5 liter tonic water, en nve svartpeppar och ngra dl grapefrukt juice tillsammans med omeprazol. 8 mg sub gr mig knappt pverkad om jag inte blandar med dimor. Inte ens en humrboost p 1500 mg tramadol s visst har dimor frstrt mycket.

Ska hdan efter endast anvda mig av den p avtndningar i fortsttningen och det tycker jag du ocks ska gra. Missbruk av loperamid har gett anvndare stomipse och det r ju verkligen inte vrt det.

Hur fan lyckas du g p toaletten? Jag har visserligen inte rrt opiater i berusningssyfte p ett r nu s har ingen tollerans men blir ljligt frstoppad av en halv dimor och d tar jag nd en del CS..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in