2013-09-15, 12:31
Medlem
Förstörs inte levern när man tar så många tabletter?
Jag fick ett 100pack utskrivet för ja ska sluta mot subb men inte för att det skulle lindra at, De står ta 1-6st/dag efter behov. Om ja skulle äta 20st nån dag skulle de ta bort bort det värst eller är det för lite? Hur mycket kan jag ta utan att förstöra levern?
Citera
2013-09-15, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muipoaldo
Det är samma ska för mig!
Skjöt nyss i mig 4mg lope sen efter 10 min 6mg och nu 8mg och det händer inte ett skit. Många säger att man ska bli tung i kroppen och så men för mig gav det ingen effekt.. kanske jag filtrerade för noggrant?

Och när jag ska ta annan random opiat så är det som jag har världens tollerans. Tex jag kan slå i mig 100mg morfin och jag blir bara lite skön

Jag får dock utmärkt effekt på loperamid. Detär andra opiater som inte fungerar för mig.
Citera
2013-09-15, 21:29
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist
Fler än jag som knappt får effekt av andra opiater efter loperamid? Har använt dimor en del senaste månaderna och får knappt effekt av sub längre. Kan skjuta en b8a under en dag och bara bli små mysig. Förstår inte hur det kan vara så då jag bara tagit dimor en max två ggr per vecka så tolerans ska jag inte ha.

Blir mycket skönare och mår bättre på dimor än sub och tramadol.

Korstolerans min vän pga dimor sitter i 48 h i stora doser.

Citat:
Ursprungligen postat av tropic123
Förstörs inte levern när man tar så många tabletter?
Jag fick ett 100pack utskrivet för ja ska sluta mot subb men inte för att det skulle lindra at, De står ta 1-6st/dag efter behov. Om ja skulle äta 20st nån dag skulle de ta bort bort det värst eller är det för lite? Hur mycket kan jag ta utan att förstöra levern?

Det är lugnt.
Senast redigerad av Slingshot 2013-09-15 kl. 21:34.
Citera
2013-09-16, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Korstolerans min vän pga dimor sitter i 48 h i stora doser.

Tack då är alltså det boven i dramat. Får se upp med dimor i fortsättningen men det är ju så mysigt och i princip gratis för oss med recept så det är lite svårt att hålla sig.

Tack för svar!
Citera
2013-10-15, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Folket som tar det för rus brukar ju ta uppåt 100 stycken , den gången jag tog som mest blev det nog en 70 st ialf . Jag får pupiller som knappnålar och det sitter i så sjukt länge det är det som är så skönt var nog bäng 2.5 dygn eller nåt . Det känns väldigt mycket i kroppen framförallt och jag blir på bra humör , jag tar det när jag har slut på metadon och det lättar verkligen . Brukar slå på efter 3 timmar ungefär . mvh Det viktigaste är dock tagament och det måste man beställa från usa . Jag körde med "inside" en gång det fungerade ganska bra .

Jag har testat att ta 80-100mg med ett sexpack öl på det blir jag skön efter ett par timmar tillsammans med lite bira så gör det gott inget jätte märkvärdigt men ett lång och ihållande lite feel good dom gångerna jag testat har jag suttit uppe så det har blivit två dygn utan sömn, vilket har gått helt perfekt, kan vara lite svårt att pissa ingen hunger däremot ett starkt sug efter nikotin så 8 portionssnusar har inte varit ovanligt, se till att ha något laxerande hemma.

Jag har aldrig testat några andra droger en detta och alkohol så jag har svårt att jämföra men det kliar på kroppen lite skönt och man blir lite soft!

OBS: Att alla regerar olika så jag rekommenderar ingen att prova!
Citera
2013-10-19, 23:47
Medlem
muipoaldos avatar
Alltså fan vad jag har blivit beroende av dom här. blir riktigt dålig om jag inte tar..
plus att jag inte kan ta några andra opioider för jag har sån jävla tollerans
Citera
2013-10-29, 09:33
Medlem
Brukar inte kommentera så ofta på flashback men jag måste flika in min åsikt om loperamid mylan 2mg.

(ursäkta om jag skriver luddigt, är rätt seg fortfarande)

För 7-8 dagar sedan klev jag av efter mitt 3 års opiat miussbruk.
Läste på här bland annat om loperamid och jag var sjukt skeptisk, men jag hade absolut ingen annan drog att luta mig mot under min AT, så jag gjorde ett försök och åkte ner och köpte med mig 3 paket av dessa(efter andra natten utan opiater).

Intog direkt 16 stycken, la mig i sängen och slog på en rulle. Rullade runt, svettades och nästan sprack utav ångest men i det skedet var jag så jävla slut som människa, andra dygnet utan sömn så lyckligtvis lyckades jag somna till i cirka 45min-60min.

När jag vaknar så har nästan ALLT släppts, som någon sa tidigare, det var som en lätt förkylning.

Och efter detta har det bara flytt på bra, jag mår knappast som en ängel men detta är min enklaste AT jag någonsin behövt uppleva. Vet inte om jag hade klarat mig utan dom.

Jag upplevde inget rus alls utav dom, men när man mår så extremt jävla dåligt som man gör så är det nästan som ett rus när dessa slår på och det mesta försvinner.

Om någon undrar så gick jag på doser mellan 300mg-700mg dagligen(tramadol).

Har du en jobbig AT framför dig, köp dessa för det kommer hjälpa dig avsevärt.. gjorde det för mig!

Lycka till!

MVH niklas f.
Citera
2013-10-29, 17:13
Medlem
drflipps avatar
Jag håller med! Dom tar bort väldigt mycket fysiska AT-symptom!
Citera
2013-10-31, 07:11
Medlem
Moments avatar
Tycker ni borde fokusera mer på att få tag i tagament och dricka quinide , någon borde förklarat det för marilyn men det är ju länge sen nu . Vill hursomhaver skriva att jag är alldeles för erfaren och gammal för att drabbas av placebo , jag blir mer väck än på sub helt enkelt.
Imodium är för vanligt för att tas bort va?. Vet inte inte när min kran kommer försvinna men jag har inte många så någon dag kommer jag stå helt utan drogkontakter och då hoppas jag att imodium finns kvar . Ps. Finns en nirvana låt som heter imodium . Mvh
Citera
2013-11-02, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muipoaldo
Alltså fan vad jag har blivit beroende av dom här. blir riktigt dålig om jag inte tar..
plus att jag inte kan ta några andra opioider för jag har sån jävla tollerans

Välkommen till klubben. Har käkat loperamid 1-3 ggr i veckan under hela sommaren fram till nu och opiater har jag tagit sporadiskt under den tiden och jag känner av avtändningssympton som du skriver ocksp ca tre dagar efter intag av loperamid. Ganska milda sympton men tillräckligt jobbigt för att inte ta ett par paket när man känner så. Lider dessutom av depression och tar vad som helst för att fly verkligheten.

Får bra effekt av fyra paket dimor om jag intar 0.5 liter tonic water, en näve svartpeppar och några dl grapefrukt juice tillsammans med omeprazol. 8 mg sub gör mig knappt påverkad om jag inte blandar med dimor. Inte ens en humörboost på 1500 mg tramadol så visst har dimor förstört mycket.

Ska hädan efter endast anväda mig av den på avtändningar i fortsättningen och det tycker jag du också ska göra. Missbruk av loperamid har gett användare stomipåse och det är ju verkligen inte värt det.
Senast redigerad av Uno.Kronkvist 2013-11-02 kl. 14:46.
Citera
2013-11-02, 21:44
Bannlyst
Jag blev så förstoppad det var en mardröm
Citera
2013-11-03, 00:09
Medlem
natopsychs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist
Välkommen till klubben. Har käkat loperamid 1-3 ggr i veckan under hela sommaren fram till nu och opiater har jag tagit sporadiskt under den tiden och jag känner av avtändningssympton som du skriver ocksp ca tre dagar efter intag av loperamid. Ganska milda sympton men tillräckligt jobbigt för att inte ta ett par paket när man känner så. Lider dessutom av depression och tar vad som helst för att fly verkligheten.

Får bra effekt av fyra paket dimor om jag intar 0.5 liter tonic water, en näve svartpeppar och några dl grapefrukt juice tillsammans med omeprazol. 8 mg sub gör mig knappt påverkad om jag inte blandar med dimor. Inte ens en humörboost på 1500 mg tramadol så visst har dimor förstört mycket.

Ska hädan efter endast anväda mig av den på avtändningar i fortsättningen och det tycker jag du också ska göra. Missbruk av loperamid har gett användare stomipåse och det är ju verkligen inte värt det.

Hur fan lyckas du gå på toaletten? Jag har visserligen inte rört opiater i berusningssyfte på ett år nu så har ingen tollerans men blir löjligt förstoppad av en halv dimor och då tar jag ändå en del CS..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in