2017-04-26, 12:25
Medlem
Det finns redan mycket information om folk som råkat jävligt illa ut med skador på framförallt hjärtat pga höga doser av detta. Gift för hjärtat i höga doser.

Så försök knarka på annat och ha detta för abstinens som det är bra för i lägre doser.
Citera
2017-04-30, 12:03
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smashing665
Det finns redan mycket information om folk som råkat jävligt illa ut med skador på framförallt hjärtat pga höga doser av detta. Gift för hjärtat i höga doser.

Så försök knarka på annat och ha detta för abstinens som det är bra för i lägre doser.
Dem du pratar om har tagit betydligt högre doser än jag gör, har aldrig känt något konstigt i hjärtat eller något annat för den delen.
Citera
2017-04-30, 12:09
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
7 paket är alldeles för mycket - det var ju en snubbe som var nära att kola på 6 paket, eller runt 190mg (32 mg per paket iaf om det är dimor). Och jag vet i alla fall en till som faktiskt kolade, RIP.

Jag använder också loperamid för att rädda det värsta vid en AT, men skulle aldrig ta mer än strax över 120mg och då känns det som att snart spricker tarmsystemet, vilket är illa nog även om det inte var det som ledde till nära döden-upplevelsen för snubben ovan.

Ni som läser tråden - chansa inte med era liv!
Då hade han en jävla otur i såna fall och kanske inte tål någon substans i tabletten. För att dö av Loperamid måste man ta betydligt högre doser än vad tex jag gör. Om det nu är så farligt så skulle man höra en massa som dött pga överdosering av Loperamid och mig veterligen har jag aldrig hört något om det i Sverige, däremot har jag läst att några kolat vippen av det här i USA men det var monsterdoser men kommer exakt inte ihåg hur stora doser.
Citera
2017-05-09, 15:02
Medlem
bananajoe33s avatar
Har testat Imodium och Dimor men nu hade dom bara Loperamid.Mylan 2mg kapslar, kanske är en dum fråga men funkar dom lika som Imodium och dimor?
Citera
2017-05-09, 16:00
Medlem
judosparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Har testat Imodium och Dimor men nu hade dom bara Loperamid.Mylan 2mg kapslar, kanske är en dum fråga men funkar dom lika som Imodium och dimor?
ja det gör dom...
hård i magen av alla 3
Citera
2017-05-13, 21:49
Medlem
Stackars levern och tarmarna :O kanske 1 gång i veckan hade funkat men inte varje dag!!
Citera
2017-05-13, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Stackars levern och tarmarna :O kanske 1 gång i veckan hade funkat men inte varje dag!!

Vad menar du med det? Borde vara lite skillnad på 1 tablett eller 100.. menar du extrem överdosering?
Citera
2017-05-13, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calamato
Avtändningen för mig är mest att jag blir trött, passiv, blir på lite dåligt humör, tjurskallig och ett fruktansvärt sug så man får verkligen stålsätta sig. Inga myrkrypningar eller ont i kroppen som man kan få av opiater och har inte upplevt några brain zaps.

Vet du eller någon annan hur det är att kliva av från 1 - 2 st per dag? Eller 4-5 kanske man ska säga pga den långa halvtiden.
Senast redigerad av pellekorv 2017-05-13 kl. 23:55.
Citera
2017-05-17, 12:08
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Har nu gått 2 timmar sen mitt intag av 80mg Loperamid. Jag har inte behövt gå på muggen nå mer skönt. Jag känner mig jävligt seg och trött funderar på att sova kommer troligen somna skönt. Har även slängt i mig 70mg Sobril men har rätt hög tolerans på benzo har käkat den dosen i 6 månader nu.
Haha, dimor och sobril...

Är ni på riktigt, äter ni detta för att få ett rus? Det måste bli ganska dyrt att köpa så många förpackningar, varför inte lägga pengarna på riktigt beprövat knark?
Citera
2017-05-31, 23:57
Medlem
Någon som kombinerat Tramadol och Loperamid? Är det slöseri?
Citera
2017-06-19, 17:42
Medlem
snusaren92s avatar
128 mg i stoppat nu med.
Samt svart peppar och omeprazol
Citera
2017-06-19, 18:40
Medlem
snusaren92s avatar
Fan det fungerar verkligen stoppat i mig massa omeprazol med svart peppar sen som jag sa ang dosen på dimor.
För ca 20 min sen börja jag känna mig tung känns dock som det opiatetiga ja könner ska försvinna på samma gång som det kommer en liten starkare våg av posetiva sköna känslor hoppas det blir värre med russet.
Men ja läste att större mängder kunde medföra hjärt problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in