2017-04-24, 21:38
Medlem
Dark_drivers avatar
det där med å skita hoppas jag stämmer har sprungit på muggen minst 1 gång i timmen senaste dygnet och pissat med röven så nu hoppas jag att min kroniskt lösa mage blir hård för en gång skull
Citera
2017-04-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
det där med å skita hoppas jag stämmer har sprungit på muggen minst 1 gång i timmen senaste dygnet och pissat med röven så nu hoppas jag att min kroniskt lösa mage blir hård för en gång skull
Men alltså du dricker ju inte 200 liter vatten för att du är törstig. Om du läser på förpackningen står det säkert att man ska ta 1-2 tabletter eller nåt för att slippa lös mage. Om du inte är abstinent på opiater får du bara jobbiga biverkningar. Det finns lixom en anledning till att du kan köpa detta på receptfritt på Apoteket, har du tänkt på det?
Citera
2017-04-24, 22:07
Medlem
Dark_drivers avatar
Har nu gått 2 timmar sen mitt intag av 80mg Loperamid. Jag har inte behövt gå på muggen nå mer skönt. Jag känner mig jävligt seg och trött funderar på att sova kommer troligen somna skönt. Har även slängt i mig 70mg Sobril men har rätt hög tolerans på benzo har käkat den dosen i 6 månader nu.
Citera
2017-04-24, 22:44
Medlem
Dark_drivers avatar
Har fortfarande rännskita bör jag ta mer Loperamid eller ska jag kontakta läkare i morgon?
Citera
2017-04-25, 19:53
Medlem
calamatos avatar
Jag drar i mig 7 paket var tredje dag och har så gjort i ett halvår och får ett skönt rus varje gång. Bajsar gör jag var tredje dag så jag blir inte nämnvärt förstoppad. Tänkte jag skulle sluta nu men det är fan inte lätt, gick på Oxycontin förut och det är ingenting att sluta med i jämförelse med Loperamid.
Citera
2017-04-25, 20:21
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calamato
Jag drar i mig 7 paket var tredje dag och har så gjort i ett halvår och får ett skönt rus varje gång. Bajsar gör jag var tredje dag så jag blir inte nämnvärt förstoppad. Tänkte jag skulle sluta nu men det är fan inte lätt, gick på Oxycontin förut och det är ingenting att sluta med i jämförelse med Loperamid.

Själv tar jag 3 paket loperamid och 60mg omperazol och det tar bort min opiat avtändning varje gång.

7 paket?:O det lät mycket
Citera
2017-04-25, 22:30
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Själv tar jag 3 paket loperamid och 60mg omperazol och det tar bort min opiat avtändning varje gång.

7 paket?:O det lät mycket
Lika bra och köra på ordentligt haha, ska försöka sluta nu börjar bli trött på att gå och ha ett sug hela tiden. Blir och köra cold turky så man blir väl krasslig ett tag men har både Stesolid och Iktoriviil utskrivet har även sömntabletter och läkaren jag har är generös med dom här läkemedlen då jag är psykisk sjuk med panikångestproblematik.
Citera
2017-04-25, 22:57
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Lika bra och köra på ordentligt haha, ska försöka sluta nu börjar bli trött på att gå och ha ett sug hela tiden. Blir och köra cold turky så man blir väl krasslig ett tag men har både Stesolid och Iktoriviil utskrivet har även sömntabletter och läkaren jag har är generös med dom här läkemedlen då jag är psykisk sjuk med panikångestproblematik.

Sant, kan du beskriva hur Loperamid avtändningen är? Tar det 3-4ggr i veckan ibland, började med det i januari.

Oj hade gjort vad som helst för en Iktorovil eller Stesolid just nu
Citera
2017-04-25, 23:11
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Sant, kan du beskriva hur Loperamid avtändningen är? Tar det 3-4ggr i veckan ibland, började med det i januari.

Oj hade gjort vad som helst för en Iktorovil eller Stesolid just nu
Avtändningen för mig är mest att jag blir trött, passiv, blir på lite dåligt humör, tjurskallig och ett fruktansvärt sug så man får verkligen stålsätta sig. Inga myrkrypningar eller ont i kroppen som man kan få av opiater och har inte upplevt några brain zaps.
Citera
2017-04-26, 11:16
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:

7 paket är alldeles för mycket - det var ju en snubbe som var nära att kola på 6 paket, eller runt 190mg (32 mg per paket iaf om det är dimor). Och jag vet i alla fall en till som faktiskt kolade, RIP.

Jag använder också loperamid för att rädda det värsta vid en AT, men skulle aldrig ta mer än strax över 120mg och då känns det som att snart spricker tarmsystemet, vilket är illa nog även om det inte var det som ledde till nära döden-upplevelsen för snubben ovan.

Ni som läser tråden - chansa inte med era liv!
Citera
2017-04-26, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
7 paket är alldeles för mycket - det var ju en snubbe som var nära att kola på 6 paket, eller runt 190mg (32 mg per paket iaf om det är dimor). Och jag vet i alla fall en till som faktiskt kolade, RIP.

Jag använder också loperamid för att rädda det värsta vid en AT, men skulle aldrig ta mer än strax över 120mg och då känns det som att snart spricker tarmsystemet, vilket är illa nog även om det inte var det som ledde till nära döden-upplevelsen för snubben ovan.

Ni som läser tråden - chansa inte med era liv!

Damn.. Har själv legat på 7 paket periodvis (mest för ruset) och visste att det var farligt, men inte att det var så illa.

I will heed your warning!
Citera
2017-04-26, 12:11
Moderator
Morfar-52s avatar
Folk här är ofta, med all rätt, skeptiska till Paracetamol pga dokumenterade leverskador.
Vad ett extremt missbruk av Loperamid kan leda till är ju inte dokumenterat, än...
Det borde väl vara uppenbart för alla att kroppens inre organ kan få oreparabla skador. Tänker främst på levern som ska bryta ner dessa extrema mängder.

Detta är ingen receptfri medicin som ska missbrukas på detta vis som de senaste inläggen beskriver. Ta det lugnt och knarka på kända saker i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in