2014-11-11, 13:47
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ingen ovanlig biverkning samtidigt som man knner sig allmnt skum p hga doser, knns smutsigt p ngot stt, svrt att frklara.

Verkligen, det var inge hjdare att injicera heller (Dimor). Var sknt i kanske 30 sekunder men samtidigt knde man sig trtt, och inte p ett sknt opiatstt dr man nd knner att man har inre energi, utan blev seg. Testade sm doser frvisso, 4 mg max men inget jag tnker ta igen ens under en jvlig AT. Oralt isf men fr att lugna magen, som de r till fr...
Citera
2014-12-01, 12:57
Medlem
Loperamid mot Tram AT?

Nr jag gjort uppehll med Tramadol innan har det aldrig varit ngra problem men nu fr jag en sdan AT att jag inte kan fungera. (jobba, kra bil etc) lste om Loperamid och pltsligt tervnde livsandarna. Det fungerade men...r inte detta bara ett stt upprtthlla sitt opiberoende? Fr nr jag frsker sluta med Loperamid s kommer 'underjorden' p besk igen.
Citera
2014-12-01, 13:15
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpinjack
Nr jag gjort uppehll med Tramadol innan har det aldrig varit ngra problem men nu fr jag en sdan AT att jag inte kan fungera. (jobba, kra bil etc) lste om Loperamid och pltsligt tervnde livsandarna. Det fungerade men...r inte detta bara ett stt upprtthlla sitt opiberoende? Fr nr jag frsker sluta med Loperamid s kommer 'underjorden' p besk igen.
Mm anvnd det inte fr lnge, trappa ner (vet inte din dos nu men du fattar) 2tabs per intag tills du r p noll.

//SyNatt
Citera
2014-12-01, 14:05
Medlem
Tack synatt, Jag hoppas det funkar. Annars kunde man ju lika vl fasat ut p tram men detta knns mer rtt. Inget rus men en hanterbar verklighet att leva i.
Citera
2014-12-01, 19:23
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Tack synatt, Jag hoppas det funkar. Annars kunde man ju lika vl fasat ut p tram men detta knns mer rtt. Inget rus men en hanterbar verklighet att leva i.
Lugnt, det funkar. Slpp aldrig p den bestmda vgen bara, fokus och bestmdhet hela vgen till noll ovh bortom.
Citera
2014-12-02, 12:18
Medlem
Tack synatt. Dina ord strker mej.
Citera
2014-12-02, 12:42
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Tack synatt. Dina ord strker mej.
NP! Lycka till, du klarar det med lite vilja garanterat, inte vrt att g med ngot beroende!
Citera
2014-12-02, 13:59
Medlem
Tror jag har en vldigt mild AT frn ngra veckor av sporatisk bruk av oxy, tram och sub. Har Jobbiga myrkrypningar p kvllarna, mild ngest och tappat livsgldjen. Kan Loperamid hjlpa mig eller kommer det bara skjuta upp ATn?
Citera
2014-12-02, 15:08
Medlem
C-3POs avatar
Trden Loperamid mot Tram AT? infogad.

/Mod
Citera
2014-12-02, 15:33
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qexter
Tror jag har en vldigt mild AT frn ngra veckor av sporatisk bruk av oxy, tram och sub. Har Jobbiga myrkrypningar p kvllarna, mild ngest och tappat livsgldjen. Kan Loperamid hjlpa mig eller kommer det bara skjuta upp ATn?

Det hjlper men skjuter samtidigt upp den, men grymt mkt lttare att sluta med loperamid n det du tar just nu, ltt att trappa ur.
Citera
2014-12-02, 16:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Mjo Seroquel r boven, dom flesta neuroleptika gr en knsligare fr opiater/opioder.
Har sjlv ftt Seroquel utskrivet nyligen men har ej hmtat ut. Dock har jag mngder med Mirtazapin. Gller det samma dr?

Sedan lste jag runt lite Ang loperamid RP och sg till min frvning att det ger bttre effekt samt mjligtvis lttare att passera HBB? Stmmer detta? Va givetvis tvungen att prova Lste upp 12mg upp i daimkrysset och tog ytterligare 8mg oralt svalt ner med en matsked svartpeppar som sgs boosta.

Kan tillgga att jag ven har benzo i systemet (Flubromazolam och Meklonazepam). Vilket lr boosta p lite med. Frgan jag vill stlla r: Loperamid + Benzo, r det farligt?

Mvh
Citera
2014-12-02, 18:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Har sjlv ftt Seroquel utskrivet nyligen men har ej hmtat ut. Dock har jag mngder med Mirtazapin. Gller det samma dr?

Sedan lste jag runt lite Ang loperamid RP och sg till min frvning att det ger bttre effekt samt mjligtvis lttare att passera HBB? Stmmer detta? Va givetvis tvungen att prova Lste upp 12mg upp i daimkrysset och tog ytterligare 8mg oralt svalt ner med en matsked svartpeppar som sgs boosta.

Kan tillgga att jag ven har benzo i systemet (Flubromazolam och Meklonazepam). Vilket lr boosta p lite med. Frgan jag vill stlla r: Loperamid + Benzo, r det farligt?

Mvh

Mjo mirtazapin frstrker effekten ocks, ja i hga doser r loperamid andningsdeprimerande s.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in