2020-07-30, 05:25
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
HAHAHA, allts p rligt allvar, det var ju skoj en stund den hr trollerildan, men nu kanske ni ska sluta innan ngon p allvar brjar ta skiten och tro att man blir helt salig och grejer..

Men jag fick mig ett bra jvla garv varjefall mellan varven, men nu knde jag att det rcker, innan ngon tror p att man kan flumma p skiten och fyller tarmen till bredden med bajs s att den spricker och d har man problem...

S lgg ner nu, det r ingen som ter 5-10 kartonger Loperamid varje dag?
Varfr skulle man!?!
Fr att man gallop-kissar med hela arslet?
Och vill gra en cementerad jvla bverdamm i baksprnget?

Skrp er fr fan!

Knarka ordentligt eller inte alls!

Fan r det frgan om?

Vad r hrnst?

Fribas p Samarin!
Banan-crack p MRK sirap och torkad bananskal.
Kattmynta och spice, gjord p spice och kattmynta.

Eller s skrper vi oss och slutar hitta p en massa trams om att man pundar loperamid och fr AT av en jvla tarmtablett...

r vl bara att lsa i trden eller..?
Varfr skulle det vara s frbannat svrt att tro p?!
Det r trots allt en opioid?

Sjlv har det rddat mig mnga gnger nr jag ex behvt vnta nn extra dag p recept etc.
Bara fr att DU inte tror p det, r det sant d?

r vl bara att tugga i dig tv pkt sjlv fr fan s fr du se!
Du kan bara inte ha en s bestmd sikt om ngot du INTE ens testat, du framstr endast som korkad vnnen..

Ss, ivg till apoteket med sig..
Kan garantera att du kommer skriva ngot helt annat n som ditt trkiga negativa inlgg hr ovan.
Det r liksom inget ddsknark du ska peta i dig, det vrsta som kan hnda r att du fr lite magknip.
Men att sitta och ha frutfattade meningar om ngot man inte har nn som helst koll p?
Du framstr som bra dum..🤣
Citera
2020-07-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella

Sjlv har det rddat mig mnga gnger nr jag ex behvt vnta nn extra dag p recept etc.

Du kan bara inte ha en s bestmd sikt om ngot du INTE ens testat, du framstr endast som korkad vnnen..

Kan garantera att du kommer skriva ngot helt annat n som ditt trkiga negativa inlgg hr ovan.
Det r liksom inget ddsknark du ska peta i dig, det vrsta som kan hnda r att du fr lite magknip.
Men att sitta och ha frutfattade meningar om ngot man inte har nn som helst koll p?

Tnkte bara nmna / ppeka att folk har dtt p g a hjrtproblematik som har uppsttt d det r skadligt fr hjrtat, s skulle inte klassa det som det "vrsta" man kan f (magknip).
Citera
2020-08-02, 21:58
Medlem
Ladidas avatar
Citat:

Jo, jag framstr ju som dum..

Att punda frstoppningstabletter som en desperat fjortis fr ju en att framst som en riktig Nobel vinnare i kategorin bra ider fr framtiden..

Jag har inte testat, jag har inte heller testat att stoppa tv spikar i grenuttaget men jag kan ju nd frst att det r rtt sinnessltt att gra s.

Dra i dig riktigt knark fr helvete istllet fr att eventuellt fr ett fesljummet folkls rus riskera att d p kuppen, fan det mste ju vara inte bara dumt, utan s dumt att klockorna stannar.

(Fr du vet vl att det dtt folk pga att man petar i sig Loperamid?
ven om du sger att det inte r ddsknark och att det enda man fr r magknip, kanske ska du inte ge rd nr du inte har en susning vad du snackar om, du r
skert en sn jvla dre som tycker man kan ta hur mycket Alvedon som helst ocks? I rusvg skulle jag eventuellt sga att det r som ett magknip men pst att det r riskfritt fr ju dig att framst....som...fan var det du skrev ju igen: Bra jvla dum)

S...vem framstr som dum egentligen...lilla vn?
Kanske ska du be assistenten att frklara om du inte frstr sjlv?

Pffft, man kanske ska passa sig fr att snacka om skit man inte har en susning om nr man faktiskt inte har en susning om det, helst nr man gtt livets hrda skola och ven tagit examen dr uti, du kanske blev klass etta i just livet hrda skola?

Men lycka till i framtiden, du lr behva det.
Senast redigerad av Ladida 2020-08-02 kl. 22:03.
Citera
2020-08-03, 01:29
Medlem
RonnyKlmans avatar
Fick loperamid som sugtablett mot diarre.

S jag fick fr mig att lgga en sn liten sugplatta i min bong tillsammans med lite weed. Kan lova att jag inte bara blev bng, blev mer morfad n stenad. Ni vet nr axlarna trycks ner och nstan gr ont i armarna.

Sen tog de slut (kpte de i utlandet) s jag hade svenska varianten i kapselform denna gng. Testade p samma stt. Funkade inte ett skit.

Antar att sugtabletten hade en annan form och kunde drmed frbrnnas utan att frlora styrka medan pulvret frn kapseln bara brndes bort utan resultat
Citera
2020-09-02, 12:07
Medlem
Vafan, varfr anvnda loperamid i russyfte? Dessutom s borde vl natronex som innehller ngt jvla grej, iparopium??? borde boosta loperamiden? Likadant med histaminer t.ex lergigan eller typ dymista som e kortison.

Dessutom varfr anvnda en anti-diare medicin som ska innehlla lite opiater som .h.t inte det minsta br betyda att det passerar blodbrrien dvs ge en ett rus.
Hahah fortstt proppa i er loperamid s ni tillslut dr pga frstoppning haha. Sna som er ger lkemedelsfretaget definitivt anledningar att gra den endast p recept...frstr Sverige med deras receptbelagda mediciner dock inte vrf loperamid, definitivt natronex & dymista ej r p recept. Underligt land!
Citera
2020-09-03, 07:04
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle527w7djd
Vafan, varfr anvnda loperamid i russyfte? Dessutom s borde vl natronex som innehller ngt jvla grej, iparopium??? borde boosta loperamiden? Likadant med histaminer t.ex lergigan eller typ dymista som e kortison.

Dessutom varfr anvnda en anti-diare medicin som ska innehlla lite opiater som .h.t inte det minsta br betyda att det passerar blodbrrien dvs ge en ett rus.
Hahah fortstt proppa i er loperamid s ni tillslut dr pga frstoppning haha. Sna som er ger lkemedelsfretaget definitivt anledningar att gra den endast p recept...frstr Sverige med deras receptbelagda mediciner dock inte vrf loperamid, definitivt natronex & dymista ej r p recept. Underligt land!

Om du lser trden s r det nog flertalet som anvnder dom fr att motverka abstinens (mig inkluderad)..
Citera
2020-09-03, 10:26
Medlem
Citat:
Om du lser trden s r det nog flertalet som anvnder dom fr att motverka abstinens (mig inkluderad)..
Fr det frsta. Ingen id o lsa trden d det tydligen finns sjuka personer hr ute. Fr det andra, jag sa aldrig ngt om anvndningen angende AT/abs. Endast i russyfte tkr jag man r helt jvla efterbliven att ta loperamid. S klart bra mot mnga saker [loperamid] finns det men att f ett rus av det r ungefr lika desperat att sniffa sitt eget bajs fr att f ett rus.

Men vilket fall s br loperamid bli receptbelagd fr folk kan inte anvnda den i rtt syfte, o ja, ett syfte r AT vilket jag aldrig ens nmnde. Dessutom kan lite ashwagandha, timjan &/ b12 hjlpa bttre mot AT & abstinens. Man behver ej ta en annan opiat fr att underltta den andra. Dessutom r loperamid ingen svag opiat om du nu skulle tro det. Hade aldrig anvnt mig av loperamid ven om jag hade en opiat AT. Hade som sagt tagit B12..(den dra me kad energi..). Vet du vad loperamid r ens? O loperamid r fan jvligt farligt precis som alla jvla opiater...hoppas dom drar in skiten!!
Citera
2020-10-20, 18:12
Medlem
rkbombs avatar
tit 8st 2mg dimor fr att hlla oxy abstinensen i schack under kvllen. Tnkt ta min sista dos oxy (60mg) innan lning imorgon bitti & undrar om dimoren kommer att ka min tolerans s jag behver mer n 60mg fr att knna av oxyn imorgon? (60mg oralt r min optimala dos fr att f ett sknt rus)
Citera
2020-10-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
tit 8st 2mg dimor fr att hlla oxy abstinensen i schack under kvllen. Tnkt ta min sista dos oxy (60mg) innan lning imorgon bitti & undrar om dimoren kommer att ka min tolerans s jag behver mer n 60mg fr att knna av oxyn imorgon? (60mg oralt r min optimala dos fr att f ett sknt rus)

fr du nn effekt p 8st oralt?

ja tar lopramide nn gng om ret men kr alltid 2pkt dvs 32st som ja kr rektalt. blir ett fint mysigt rus.
Citera
2020-10-21, 08:28
Medlem
rkbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89

ja tar lopramide nn gng om ret men kr alltid 2pkt dvs 32st som ja kr rektalt. blir ett fint mysigt rus.

Inte ett rus, men hller den vrsta abstinensen borta :-)
Har aldrig tit loperamid i russyfte... Hade varit frfrligt att skjuta opiattoleransen i taket fr ngot som jag har frsttt inte ger mer n ett kroppsligt buzz. Det r ju dock kanon att det finns en receptfri medicin som kan hjlpa dem som upplever abstinens utav opiater men inte har mjlighet att skaffa riktiga opiater (alt frsker sitt bsta med att sluta med opiater).
Senast redigerad av rkbomb 2020-10-21 kl. 08:33.
Citera
2020-10-21, 08:36
Medlem
rkbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89

Har du haft ngon opiattolerans att tala om nr du har ftt ett rus av 2 paket?
Citera
2020-10-26, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
Har du haft ngon opiattolerans att tala om nr du har ftt ett rus av 2 paket?

Har tidigare legat p 320mg oxy per dag i lngre perioder. men nr ja tagit loprapide har ja inte haft nn jtte tollerans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in