Citat:
HAHAHA, allts p rligt allvar, det var ju skoj en stund den hr trollerildan, men nu kanske ni ska sluta innan ngon p allvar brjar ta skiten och tro att man blir helt salig och grejer..
Men jag fick mig ett bra jvla garv varjefall mellan varven, men nu knde jag att det rcker, innan ngon tror p att man kan flumma p skiten och fyller tarmen till bredden med bajs s att den spricker och d har man problem...
S lgg ner nu, det r ingen som ter 5-10 kartonger Loperamid varje dag?
Varfr skulle man!?!
Fr att man gallop-kissar med hela arslet?
Och vill gra en cementerad jvla bverdamm i baksprnget?
Skrp er fr fan!
Knarka ordentligt eller inte alls!
Fan r det frgan om?
Vad r hrnst?
Fribas p Samarin!
Banan-crack p MRK sirap och torkad bananskal.
Kattmynta och spice, gjord p spice och kattmynta.
Eller s skrper vi oss och slutar hitta p en massa trams om att man pundar loperamid och fr AT av en jvla tarmtablett...
Men jag fick mig ett bra jvla garv varjefall mellan varven, men nu knde jag att det rcker, innan ngon tror p att man kan flumma p skiten och fyller tarmen till bredden med bajs s att den spricker och d har man problem...
S lgg ner nu, det r ingen som ter 5-10 kartonger Loperamid varje dag?
Varfr skulle man!?!
Fr att man gallop-kissar med hela arslet?
Och vill gra en cementerad jvla bverdamm i baksprnget?
Skrp er fr fan!
Knarka ordentligt eller inte alls!
Fan r det frgan om?
Vad r hrnst?
Fribas p Samarin!
Banan-crack p MRK sirap och torkad bananskal.
Kattmynta och spice, gjord p spice och kattmynta.
Eller s skrper vi oss och slutar hitta p en massa trams om att man pundar loperamid och fr AT av en jvla tarmtablett...
r vl bara att lsa i trden eller..?
Varfr skulle det vara s frbannat svrt att tro p?!
Det r trots allt en opioid?
Sjlv har det rddat mig mnga gnger nr jag ex behvt vnta nn extra dag p recept etc.
Bara fr att DU inte tror p det, r det sant d?
r vl bara att tugga i dig tv pkt sjlv fr fan s fr du se!
Du kan bara inte ha en s bestmd sikt om ngot du INTE ens testat, du framstr endast som korkad vnnen..
Ss, ivg till apoteket med sig..
Kan garantera att du kommer skriva ngot helt annat n som ditt trkiga negativa inlgg hr ovan.
Det r liksom inget ddsknark du ska peta i dig, det vrsta som kan hnda r att du fr lite magknip.
Men att sitta och ha frutfattade meningar om ngot man inte har nn som helst koll p?
Du framstr som bra dum..🤣