Citat:
HAHAHA, alltså på ärligt allvar, det var ju skoj en stund den här trollerilådan, men nu kanske ni ska sluta innan någon på allvar börjar äta skiten och tro att man blir helt salig och grejer..
Men jag fick mig ett bra jävla garv varjefall mellan varven, men nu kände jag att det räcker, innan någon tror på att man kan ”flumma” på skiten och fyller tarmen till bredden med bajs så att den spricker och då har man problem...
Så lägg ner nu, det är ingen som äter 5-10 kartonger Loperamid varje dag?
Varför skulle man!?!
För att man gallop-kissar med hela arslet?
Och vill göra en cementerad jävla bäverdamm i baksprånget?
Skärp er för fan!
Knarka ordentligt eller inte alls!
Fan är det frågan om?
Vad är härnäst?
• Fribas på Samarin!
• Banan-crack på MÖRK sirap och torkad bananskal.
• Kattmynta och spice, gjord på spice och kattmynta.
Eller så skärper vi oss och slutar hitta på en massa trams om att man pundar loperamid och får AT av en jävla tarmtablett...
Men jag fick mig ett bra jävla garv varjefall mellan varven, men nu kände jag att det räcker, innan någon tror på att man kan ”flumma” på skiten och fyller tarmen till bredden med bajs så att den spricker och då har man problem...
Så lägg ner nu, det är ingen som äter 5-10 kartonger Loperamid varje dag?
Varför skulle man!?!
För att man gallop-kissar med hela arslet?
Och vill göra en cementerad jävla bäverdamm i baksprånget?
Skärp er för fan!
Knarka ordentligt eller inte alls!
Fan är det frågan om?
Vad är härnäst?
• Fribas på Samarin!
• Banan-crack på MÖRK sirap och torkad bananskal.
• Kattmynta och spice, gjord på spice och kattmynta.
Eller så skärper vi oss och slutar hitta på en massa trams om att man pundar loperamid och får AT av en jävla tarmtablett...
Är väl bara att läsa i tråden eller..?
Varför skulle det vara så förbannat svårt att tro på?!
Det är trots allt en opioid?
Själv har det räddat mig många gånger när jag ex behövt vänta nån extra dag på recept etc.
Bara för att DU inte ”tror” på det, är det sant då?
Är väl bara att tugga i dig två pkt själv för fan så får du se!
Du kan bara inte ha en så bestämd åsikt om något du INTE ens testat, du framstår endast som korkad vännen..
Såså, iväg till apoteket med sig..
Kan garantera att du kommer skriva något helt annat än som ditt tråkiga negativa inlägg här ovan.
Det är liksom inget dödsknark du ska peta i dig, det värsta som kan hända är att du får lite magknip.
Men att sitta och ha förutfattade meningar om något man inte har nån som helst koll på?
Du framstår som bra dum..🤣