2020-07-30, 05:25
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
HAHAHA, alltså på ärligt allvar, det var ju skoj en stund den här trollerilådan, men nu kanske ni ska sluta innan någon på allvar börjar äta skiten och tro att man blir helt salig och grejer..

Men jag fick mig ett bra jävla garv varjefall mellan varven, men nu kände jag att det räcker, innan någon tror på att man kan ”flumma” på skiten och fyller tarmen till bredden med bajs så att den spricker och då har man problem...

Så lägg ner nu, det är ingen som äter 5-10 kartonger Loperamid varje dag?
Varför skulle man!?!
För att man gallop-kissar med hela arslet?
Och vill göra en cementerad jävla bäverdamm i baksprånget?

Skärp er för fan!

Knarka ordentligt eller inte alls!

Fan är det frågan om?

Vad är härnäst?

• Fribas på Samarin!
• Banan-crack på MÖRK sirap och torkad bananskal.
• Kattmynta och spice, gjord på spice och kattmynta.

Eller så skärper vi oss och slutar hitta på en massa trams om att man pundar loperamid och får AT av en jävla tarmtablett...

Är väl bara att läsa i tråden eller..?
Varför skulle det vara så förbannat svårt att tro på?!
Det är trots allt en opioid?

Själv har det räddat mig många gånger när jag ex behövt vänta nån extra dag på recept etc.
Bara för att DU inte ”tror” på det, är det sant då?

Är väl bara att tugga i dig två pkt själv för fan så får du se!
Du kan bara inte ha en så bestämd åsikt om något du INTE ens testat, du framstår endast som korkad vännen..

Såså, iväg till apoteket med sig..
Kan garantera att du kommer skriva något helt annat än som ditt tråkiga negativa inlägg här ovan.
Det är liksom inget dödsknark du ska peta i dig, det värsta som kan hända är att du får lite magknip.
Men att sitta och ha förutfattade meningar om något man inte har nån som helst koll på?
Du framstår som bra dum..🤣
Citera
2020-07-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella

Själv har det räddat mig många gånger när jag ex behövt vänta nån extra dag på recept etc.

Du kan bara inte ha en så bestämd åsikt om något du INTE ens testat, du framstår endast som korkad vännen..

Kan garantera att du kommer skriva något helt annat än som ditt tråkiga negativa inlägg här ovan.
Det är liksom inget dödsknark du ska peta i dig, det värsta som kan hända är att du får lite magknip.
Men att sitta och ha förutfattade meningar om något man inte har nån som helst koll på?

Tänkte bara nämna / påpeka att folk har dött p g a hjärtproblematik som har uppstått då det är skadligt för hjärtat, så skulle inte klassa det som det "värsta" man kan få (magknip).
Citera
2020-08-02, 21:58
Medlem
Ladidas avatar
Citat:

Jo, jag framstår ju som dum..

Att punda förstoppningstabletter som en desperat fjortis får ju en att framstå som en riktig Nobel vinnare i kategorin ”bra idéer för framtiden”..

Jag har inte testat, jag har inte heller testat att stoppa två spikar i grenuttaget men jag kan ju ändå förstå att det är rätt sinnesslött att göra så.

Dra i dig riktigt knark för helvete istället för att eventuellt för ett fesljummet folköls rus riskera att dö på kuppen, fan det måste ju vara inte bara dumt, utan så dumt att klockorna stannar.

(För du vet väl att det dött folk pga att man petar i sig Loperamid?
Även om du säger att det inte är dödsknark och att det enda man får är magknip, kanske ska du inte ge råd när du inte har en susning vad du snackar om, du är
säkert en sån jävla dåre som tycker man kan äta hur mycket Alvedon som helst också? I rusväg skulle jag eventuellt säga att det är som ett magknip men påstå att det är riskfritt får ju dig att framstå....som...fan var det du skrev ju igen: ”Bra jävla dum”)

Så...vem framstår som dum egentligen...lilla vän?
Kanske ska du be assistenten att förklara om du inte förstår själv?

Pffft, man kanske ska passa sig för att snacka om skit man inte har en susning om när man faktiskt inte har en susning om det, helst när man gått ”livets hårda skola” och även tagit examen där uti, du kanske blev klass etta i just livet hårda skola?

Men lycka till i framtiden, du lär behöva det.
Senast redigerad av Ladida 2020-08-02 kl. 22:03.
Citera
2020-08-03, 01:29
Medlem
RonnyKålmans avatar
Fick loperamid som sugtablett mot diarre.

Så jag fick för mig att lägga en sån liten sugplatta i min bong tillsammans med lite weed. Kan lova att jag inte bara blev bäng, blev mer morfad än stenad. Ni vet när axlarna trycks ner och nästan gör ont i armarna.

Sen tog de slut (köpte de i utlandet) så jag hade svenska varianten i kapselform denna gång. Testade på samma sätt. Funkade inte ett skit.

Antar att sugtabletten hade en annan form och kunde därmed förbrännas utan att förlora styrka medan pulvret från kapseln bara brändes bort utan resultat
Citera
2020-09-02, 12:07
Medlem
Vafan, varför använda loperamid i russyfte? Dessutom så borde väl natronex som innehåller ngt jävla grej, iparopium??? borde boosta loperamiden? Likadant med histaminer t.ex lergigan eller typ dymista som e kortison.

Dessutom varför använda en anti-diareé medicin som ska innehålla lite opiater som ö.h.t inte det minsta bör betyda att det passerar blodbärrien dvs ge en ett rus.
Hahah fortsätt proppa i er loperamid så ni tillslut dör pga förstoppning haha. Såna som er ger läkemedelsföretaget definitivt anledningar att göra den endast på recept...förstår Sverige med deras receptbelagda mediciner dock inte vrf loperamid, definitivt natronex & dymista ej är på recept. Underligt land!
Citera
2020-09-03, 07:04
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle527w7djd
Vafan, varför använda loperamid i russyfte? Dessutom så borde väl natronex som innehåller ngt jävla grej, iparopium??? borde boosta loperamiden? Likadant med histaminer t.ex lergigan eller typ dymista som e kortison.

Dessutom varför använda en anti-diareé medicin som ska innehålla lite opiater som ö.h.t inte det minsta bör betyda att det passerar blodbärrien dvs ge en ett rus.
Hahah fortsätt proppa i er loperamid så ni tillslut dör pga förstoppning haha. Såna som er ger läkemedelsföretaget definitivt anledningar att göra den endast på recept...förstår Sverige med deras receptbelagda mediciner dock inte vrf loperamid, definitivt natronex & dymista ej är på recept. Underligt land!

Om du läser tråden så är det nog flertalet som använder dom för att motverka abstinens (mig inkluderad)..
Citera
2020-09-03, 10:26
Medlem
Citat:
Om du läser tråden så är det nog flertalet som använder dom för att motverka abstinens (mig inkluderad)..
För det första. Ingen idé o läsa tråden då det tydligen finns sjuka personer här ute. För det andra, jag sa aldrig ngt om användningen angående AT/abs. Endast i russyfte tkr jag man är helt jävla efterbliven att ta loperamid. Så klart bra mot många saker [loperamid] finns det men att få ett rus av det är ungefär lika desperat att sniffa sitt eget bajs för att få ett rus.

Men vilket fall så bör loperamid bli receptbelagd för folk kan inte använda den i rätt syfte, o ja, ett syfte är AT vilket jag aldrig ens nämnde. Dessutom kan lite ashwagandha, timjan &/ b12 hjälpa bättre mot AT & abstinens. Man behöver ej ta en annan opiat för att underlätta den andra. Dessutom är loperamid ingen svag opiat om du nu skulle tro det. Hade aldrig använt mig av loperamid även om jag hade en opiat AT. Hade som sagt tagit B12..(den dära me ökad energi..). Vet du vad loperamid är ens? O loperamid är fan jävligt farligt precis som alla jävla opiater...hoppas dom drar in skiten!!
Citera
2020-10-20, 18:12
Medlem
rökbombs avatar
Ätit 8st 2mg dimor för att hålla oxy abstinensen i schack under kvällen. Tänkt ta min sista dos oxy (60mg) innan löning imorgon bitti & undrar om dimoren kommer att öka min tolerans så jag behöver mer än 60mg för att känna av oxyn imorgon? (60mg oralt är min optimala dos för att få ett skönt rus)
Citera
2020-10-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
Ätit 8st 2mg dimor för att hålla oxy abstinensen i schack under kvällen. Tänkt ta min sista dos oxy (60mg) innan löning imorgon bitti & undrar om dimoren kommer att öka min tolerans så jag behöver mer än 60mg för att känna av oxyn imorgon? (60mg oralt är min optimala dos för att få ett skönt rus)

får du nån effekt på 8st oralt?

ja tar lopramide nån gång om året men kör alltid 2pkt dvs 32st som ja kör rektalt. blir ett fint mysigt rus.
Citera
2020-10-21, 08:28
Medlem
rökbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89

ja tar lopramide nån gång om året men kör alltid 2pkt dvs 32st som ja kör rektalt. blir ett fint mysigt rus.

Inte ett rus, men håller den värsta abstinensen borta :-)
Har aldrig ätit loperamid i russyfte... Hade varit förfärligt att skjuta opiattoleransen i taket för något som jag har förstått inte ger mer än ett kroppsligt ”buzz”. Det är ju dock kanon att det finns en receptfri medicin som kan hjälpa dem som upplever abstinens utav opiater men inte har möjlighet att skaffa riktiga opiater (alt försöker sitt bästa med att sluta med opiater).
Senast redigerad av rökbomb 2020-10-21 kl. 08:33.
Citera
2020-10-21, 08:36
Medlem
rökbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89

Har du haft någon opiattolerans att tala om när du har fått ett rus av 2 paket?
Citera
2020-10-26, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
Har du haft någon opiattolerans att tala om när du har fått ett rus av 2 paket?

Har tidigare legat på 320mg oxy per dag i längre perioder. men när ja tagit loprapide har ja inte haft nån jätte tollerans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in