Nu har jag på allvar testat en del olika pgp-inhibitorer och kan säga att de flesta tips folk här ger är fel. Ni behöver varken sleva i er svartpeppar eller dricka er fulla på tonic water för att få effekt när ni tar det här. Ni behöver heller inte smälla i er så förbannat många kartor, så ni får magknip eller värre.
Jag har gått nu faktiskt testat olika pgp-inhibitorer och liknande. Saker man kan hitta på apoteket alltså, för att kunna ta loperamidet dit det ska. In i hjärnan. Med hjälp av den här listan:
http://youscript.com/pgp-table
Det är lite skillnad på substrates och inhibitors också, men det känns svårt att förklara och spelar egentligen ingen roll.
För att dämpa opiatavtändning på ett ok sätt eller bli skön är detta vad som behövs.
Loperamid 2st kartor(32mg), de från mylan är billigast och finns i kapselform. Dessa kan tömmas i ett glas för att drickas och smakar inte ens äckligt - enligt mig.
Cetirizin, Vialerg från Orifarm exempelvis
Loratadin, finns även från Orifarm till samma pris som ovan
Omeprazol 20mg(de enda som kan fås receptfritt)
Färskpressad grapefruktjuice av vit grape(ej nödvändingt att du tar detta, men det känns som att påslaget blir snabbare då - pressa helst själv)
Tillvägagångssätt
Grunda med ≈3 omeprazol på 20mg, ≈3 st Cetirizin, ≈3 Loratadin
Skölj ned detta med ≈ 1liter färskpressad grapefruktjuice
Därefter tömmer du alla 32 loperamidkapslarna i ett glas med vatten tills allt löst sig ordentligt.
Drick upp och vänta
Det kommer att ta en stund och du kan alltid bättra på ruset när det dalar med allt jag nämnt. Jag är ju ingen raketforskare, men det här borde funka för er också.
Vänta!!! en sak till… Ha gärna lite movicol el laxiriva till hands om ni behöver det.
För alla er inbitna och som vill dämpa er AT och tror detta är bullshit. Ät då era åtta loperamid och ligg i fosterställning och må dåligt.
PS. Detta funkar riktigt fint med sub! Men ta det lugnt, för det boostar ganska bra, speciellt med grapefrukt i bilden. Synd att jag inte hade några oxy kvar, skulle vara fint att se hur de funkar ihop.
Ruset håller ju i sig rätt länge, speciellt om man håller det vid liv, vilket är ett plus.
Ha det gott allesammans!