Nu har jag p allvar testat en del olika pgp-inhibitorer och kan sga att de flesta tips folk hr ger r fel. Ni behver varken sleva i er svartpeppar eller dricka er fulla p tonic water fr att f effekt nr ni tar det hr. Ni behver heller inte smlla i er s frbannat mnga kartor, s ni fr magknip eller vrre.
Jag har gtt nu faktiskt testat olika pgp-inhibitorer och liknande. Saker man kan hitta p apoteket allts, fr att kunna ta loperamidet dit det ska. In i hjrnan. Med hjlp av den hr listan:
http://youscript.com/pgp-table
Det r lite skillnad p substrates och inhibitors ocks, men det knns svrt att frklara och spelar egentligen ingen roll.
Fr att dmpa opiatavtndning p ett ok stt eller bli skn r detta vad som behvs.
Loperamid 2st kartor(32mg), de frn mylan r billigast och finns i kapselform. Dessa kan tmmas i ett glas fr att drickas och smakar inte ens ckligt - enligt mig.
Cetirizin, Vialerg frn Orifarm exempelvis
Loratadin, finns ven frn Orifarm till samma pris som ovan
Omeprazol 20mg(de enda som kan fs receptfritt)
Frskpressad grapefruktjuice av vit grape(ej ndvndingt att du tar detta, men det knns som att pslaget blir snabbare d - pressa helst sjlv)
Tillvgagngsstt
Grunda med ≈3 omeprazol p 20mg, ≈3 st Cetirizin, ≈3 Loratadin
Sklj ned detta med ≈ 1liter frskpressad grapefruktjuice
Drefter tmmer du alla 32 loperamidkapslarna i ett glas med vatten tills allt lst sig ordentligt.
Drick upp och vnta
Det kommer att ta en stund och du kan alltid bttra p ruset nr det dalar med allt jag nmnt. Jag r ju ingen raketforskare, men det hr borde funka fr er ocks.
Vnta!!! en sak till Ha grna lite movicol el laxiriva till hands om ni behver det.
Fr alla er inbitna och som vill dmpa er AT och tror detta r bullshit. t d era tta loperamid och ligg i fosterstllning och m dligt.
PS. Detta funkar riktigt fint med sub! Men ta det lugnt, fr det boostar ganska bra, speciellt med grapefrukt i bilden. Synd att jag inte hade ngra oxy kvar, skulle vara fint att se hur de funkar ihop.
Ruset hller ju i sig rtt lnge, speciellt om man hller det vid liv, vilket r ett plus.
Ha det gott allesammans!