2015-05-04, 19:28
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Kastat i mig loperamid kanske 13-14 askar under en vecka drygt. Hade inge strre problem att lgga av. Men rekommenderar ingen att anvnda mer n 3 askar om dagen. Mitt bajs var helt vitt, kunde knappt bajsa p 10 dagar. Fick en buksmrta som hll i sig flera dygn efter jag bajsat, som om ngot sprack nr jag tog i.

Ngon frgade vad man knner. Tydlig dsighet som framtrder p opiater, klda, irritation. Klassiska opiat knslor. Ett minus r just det "varma och smutsiga". Lite som en feber som r nice, sedan tanken p vad man tryckt i sig ger mig lite ngest.

Fyfan, skaffa Laktulos tills nsta gng, misshandlar tarmarna rejlt annars.
Citera
2015-05-04, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Kastat i mig loperamid kanske 13-14 askar under en vecka drygt. Hade inge strre problem att lgga av. Men rekommenderar ingen att anvnda mer n 3 askar om dagen. Mitt bajs var helt vitt, kunde knappt bajsa p 10 dagar. Fick en buksmrta som hll i sig flera dygn efter jag bajsat, som om ngot sprack nr jag tog i.

Ngon frgade vad man knner. Tydlig dsighet som framtrder p opiater, klda, irritation. Klassiska opiat knslor. Ett minus r just det "varma och smutsiga". Lite som en feber som r nice, sedan tanken p vad man tryckt i sig ger mig lite ngest.

Det lter ju bra. Men du har inget kraftigt bakomliggande opiatberoende va?
Det har jag. S jag undrar vad som hnder nr jag lgger ner loperamiden?
nu 32mg/dag + div extra "hjlppreparat"

Ja vi fr vl se.
Min grns fr loperamid r 32mg, d har jag smont/m i buken. Kan d ocks g p toa.
Citera
2015-05-05, 11:02
Medlem
sju i helvetes vilken at jag fick p den hr skiten
krde detta i 2 veckor utan uppehll och exakt 2,5 dygn efter jag slutat med skiten
kom ngesten som ett hammarslag,2 dagar med stenhrd ngest och ingen smn 3 dagen
lite bttre men deppig som fan,nu 5 dagen s r det bttre men fortfarande lite frossa kvar.
s man kan nog rkna med en vecka att bli frisk ifrn det hr om man krt lnge.
nu krde jag ct men man kan ju ocks trappa ner men det tycker jag bara drar ut p lidandet.
ne nsta gng jag ska mysa ett par veckor fr det bli nt annat,
Citera
2015-05-05, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zilog1
Det lter ju bra. Men du har inget kraftigt bakomliggande opiatberoende va?
Det har jag. S jag undrar vad som hnder nr jag lgger ner loperamiden?
nu 32mg/dag + div extra "hjlppreparat"

Ja vi fr vl se.
Min grns fr loperamid r 32mg, d har jag smont/m i buken. Kan d ocks g p toa.

Jo det kan man sga att jag har haft i ungefr 6 r.. Klart du blir lite smre men varfr kliver du ej av tram frst, sedan loperamid?
Citera
2015-05-05, 12:42
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobalo
sju i helvetes vilken at jag fick p den hr skiten
krde detta i 2 veckor utan uppehll och exakt 2,5 dygn efter jag slutat med skiten
kom ngesten som ett hammarslag,2 dagar med stenhrd ngest och ingen smn 3 dagen
lite bttre men deppig som fan,nu 5 dagen s r det bttre men fortfarande lite frossa kvar.
s man kan nog rkna med en vecka att bli frisk ifrn det hr om man krt lnge.
nu krde jag ct men man kan ju ocks trappa ner men det tycker jag bara drar ut p lidandet.
ne nsta gng jag ska mysa ett par veckor fr det bli nt annat,

Jo at:n p loperamid ska man inte underskatta, r trots allt en fentanyl-analog o ger liknande at som fentanyl om man krt hga doser lnge.
Citera
2015-05-06, 09:16
Medlem
ja d var man pt igen,glm det med peppar grape etc,jag grundar alltid med ett sexpack folkl en
timme innan och sen fortstter jag dricka lite,men sen mr man s bra s att man struntar i att dricka.
sen kan man g och zippa en l varannan timme och m skit bra.
folklen tar bort det smutsiga ruset man annars brukar f om man inte blandar in l.
samma sak som med kratom och en massa andra liknande droger,man fr ingen bra effekt om man
inte dricker folkl till.absolut inga starkl fr d tar alkoholen ver.
ha en trevlig ons alla,jag ska ha en trevlig vecka

edit 2,8 l ska det vara s inte alkoholen tar ver
Senast redigerad av ballobalo 2015-05-06 kl. 09:18.
Citera
2015-05-06, 09:22
Medlem
och glm fr allt i vrlden inte laktulos,som du tar i sm mngder varje dag fr att slippa vara orolig fr frstoppning,men ta inte fr mycket rcker med en liten klunk varje dag s fr man inga problem med magen.peace
Citera
2015-05-06, 12:34
Medlem
haha tycker det r helt lysande det hr,har starka opi knslor just nu.
brukar alltid ta 2 paket och sen rcker det i 2 dagar,dagen efter s rcker det
att ta en folkis s brjar det klia i nsan igen.
har tagit meta,sub,tram och diverse rc opi.
tycker detta ligger nrmast tramadol nr man blandar med l,man blir pigg och glad
och fr saker gjorda.
men jag fredrar ju absolut meta,sub eller tram.men det r ju inte s ltt att f tag ibland.
men helt klart godknt,speciellt med att man kan kpa det ifrn apoteket helt receptfritt.
han en skn onsdag alla

edit glm inte len 2,8 boostar som fan
Citera
2015-05-07, 13:05
Medlem
Bestmde mig fr att testa loperamid. Kpte 1 ask 16st 2mg:are, slngde i mig alla och vntar nu p resultat. Knner mig lite mer avslappnad och knner mig lite go i kroppen. Vet ej om det r placebo eller ej (1 timme sen ja kka dom). Uppdaterar snart!
Citera
2015-05-07, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
Bestmde mig fr att testa loperamid. Kpte 1 ask 16st 2mg:are, slngde i mig alla och vntar nu p resultat. Knner mig lite mer avslappnad och knner mig lite go i kroppen. Vet ej om det r placebo eller ej (1 timme sen ja kka dom). Uppdaterar snart!
Effekten brjar efter en timme, full effekt efter tre-fyra timmar.
Citera
2015-05-07, 17:15
Medlem
Bertil85s avatar
Jag upplever ruset som lite smutsigt.

Lst det i denna trd att andra anvndare ocks tycker det.

Undrar varfr det gr det. Ngon med teorier?
Citera
2015-05-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Effekten brjar efter en timme, full effekt efter tre-fyra timmar.
Tog kanske fr lite, knner inte s mycket nmer. Frskte svepa i mig lite schweppes indian tonic, men hll p spy av den dr jvla smaken. Fyfan det dr kan man inte kalla dricka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in