2014-11-11, 13:47
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ingen ovanlig biverkning samtidigt som man känner sig allmänt skum på höga doser, känns smutsigt på något sätt, svårt att förklara.

Verkligen, det var inge höjdare att injicera heller (Dimor). Var skönt i kanske 30 sekunder men samtidigt kände man sig trött, och inte på ett skönt opiatsätt där man ändå känner att man har inre energi, utan blev seg. Testade små doser förvisso, 4 mg max men inget jag tänker ta igen ens under en jävlig AT. Oralt isf men för att lugna magen, som de är till för...
Citera
2014-12-01, 12:57
Medlem
Loperamid mot Tram AT?

När jag gjort uppehåll med Tramadol innan har det aldrig varit några problem men nu får jag en sådan AT att jag inte kan fungera. (jobba, köra bil etc) läste om Loperamid och plötsligt återvände livsandarna. Det fungerade men...är inte detta bara ett sätt upprätthålla sitt opiberoende? För när jag försöker sluta med Loperamid så kommer 'underjorden' på besök igen.
Citera
2014-12-01, 13:15
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpinjack
När jag gjort uppehåll med Tramadol innan har det aldrig varit några problem men nu får jag en sådan AT att jag inte kan fungera. (jobba, köra bil etc) läste om Loperamid och plötsligt återvände livsandarna. Det fungerade men...är inte detta bara ett sätt upprätthålla sitt opiberoende? För när jag försöker sluta med Loperamid så kommer 'underjorden' på besök igen.
Mm använd det inte för länge, trappa ner (vet inte din dos nu men du fattar) 2tabs per intag tills du är på noll.

//SyNatt
Citera
2014-12-01, 14:05
Medlem
Tack synatt, Jag hoppas det funkar. Annars kunde man ju lika väl fasat ut på tram men detta känns mer rätt. Inget rus men en hanterbar verklighet att leva i.
Citera
2014-12-01, 19:23
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Tack synatt, Jag hoppas det funkar. Annars kunde man ju lika väl fasat ut på tram men detta känns mer rätt. Inget rus men en hanterbar verklighet att leva i.
Lugnt, det funkar. Släpp aldrig på den bestämda vägen bara, fokus och bestämdhet hela vägen till noll ovh bortom.
Citera
2014-12-02, 12:18
Medlem
Tack synatt. Dina ord stärker mej.
Citera
2014-12-02, 12:42
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Tack synatt. Dina ord stärker mej.
NP! Lycka till, du klarar det med lite vilja garanterat, inte värt att gå med något beroende!
Citera
2014-12-02, 13:59
Tror jag har en väldigt mild AT från några veckor av sporatisk bruk av oxy, tram och sub. Har Jobbiga myrkrypningar på kvällarna, mild ångest och tappat livsglädjen. Kan Loperamid hjälpa mig eller kommer det bara skjuta upp ATn?
Citera
2014-12-02, 15:08
Medlem
C-3POs avatar
Tråden Loperamid mot Tram AT? infogad.

/Mod
Citera
2014-12-02, 15:33
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qexter
Tror jag har en väldigt mild AT från några veckor av sporatisk bruk av oxy, tram och sub. Har Jobbiga myrkrypningar på kvällarna, mild ångest och tappat livsglädjen. Kan Loperamid hjälpa mig eller kommer det bara skjuta upp ATn?

Det hjälper men skjuter samtidigt upp den, men grymt mkt lättare att sluta med loperamid än det du tar just nu, lätt att trappa ur.
Citera
2014-12-02, 16:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Mjo Seroquel är boven, dom flesta neuroleptika gör en känsligare för opiater/opioder.
Har själv fått Seroquel utskrivet nyligen men har ej hämtat ut. Dock har jag mängder med Mirtazapin. Gäller det samma där?

Sedan läste jag runt lite Ang loperamid RP och såg till min förvåning att det ger bättre effekt samt möjligtvis lättare att passera HBB? Stämmer detta? Va givetvis tvungen att prova Löste upp 12mg upp i daimkrysset och tog ytterligare 8mg oralt svalt ner med en matsked svartpeppar som sägs boosta.

Kan tillägga att jag även har benzo i systemet (Flubromazolam och Meklonazepam). Vilket lär boosta på lite med. Frågan jag vill ställa är: Loperamid + Benzo, är det farligt?

Mvh
Citera
2014-12-02, 18:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Har själv fått Seroquel utskrivet nyligen men har ej hämtat ut. Dock har jag mängder med Mirtazapin. Gäller det samma där?

Sedan läste jag runt lite Ang loperamid RP och såg till min förvåning att det ger bättre effekt samt möjligtvis lättare att passera HBB? Stämmer detta? Va givetvis tvungen att prova Löste upp 12mg upp i daimkrysset och tog ytterligare 8mg oralt svalt ner med en matsked svartpeppar som sägs boosta.

Kan tillägga att jag även har benzo i systemet (Flubromazolam och Meklonazepam). Vilket lär boosta på lite med. Frågan jag vill ställa är: Loperamid + Benzo, är det farligt?

Mvh

Mjo mirtazapin förstärker effekten också, ja i höga doser är loperamid andningsdeprimerande så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in