2021-08-09, 14:05
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristchefen
Vad r det fr jvla hjon som trycker i sig flera frpackningar av diarrmedicin?
Frut kunde man plocka en ask i hyllan nr man var ls i magen, nu pga alla snatterier s mste man be om dom i kassan.
Horungar till hobbyknarkare, fyfan!
Sedan r den vl mest fr hjlp vid avtndningar. Men visst fjortisarna kkar skert loperamid i hopp om rus.
Citera
2021-08-09, 21:49
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Sedan r den vl mest fr hjlp vid avtndningar. Men visst fjortisarna kkar skert loperamid i hopp om rus.

Det frekommer, nr man upptcker att all muskotnt r slut samma dag s frstr man varfr
Citera
2021-08-17, 00:40
Medlem
VVBs avatar
Citat:
Frut kunde man plocka en ask i hyllan nr man var ls i magen, nu pga alla snatterier s mste man be om dom i kassan.
Oj sg precis att jag skrev fel, fick inte "skn" effekt, fick en mild men bra effekt. Min nsa kliade lite och fick ett milt vlmende.
Citera
2021-08-18, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Tar ca 3h att f mrkbar effekt p Loperamid/Dimor.
4 timmar till fullenligt mig.
Citera
2021-08-20, 05:44
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
4 timmar till fullenligt mig.

Ja jag hller faktiskt med dig, tycker t.o.m. det kan ta lngre tid, men upp till 3h r vad det str i informationsbladet som ligger i frpk (om jag inte minns helt fel).
Citera
2021-08-23, 15:10
Medlem
boggierocks avatar
Har hllt p med Dimor till frn 7 r . Tar som mest 4 paket men r nere p 3 paket. Men mste sluta med det hr fr jag orkar inte vara beroende av det lngre liksom.

Hr provat bara lgga av direkt men mr s psksikt dligt d verkligen och fysiskt med s r det nn som har ngot bra nedtrappnings tips hur jag ska kunna sluta p mest skonsamste stt?
Citera
2021-08-30, 10:59
Medlem
Funkar detta fr ingdda opiatanvndare(Oxycontin, Metadon, H) ocks eller r det endast fr sngfglar? Man har ju provat Tramadol ett par gnger nr man lgger ned, utan att f ngon effekt ens p abstinensen frsta dagarna, inte i nrheten av frisk bara frlnger skiten d Tram r s centralstimulerande jmfrt med andra opioider/opiater, p ett jvligt jobbigt stt(frutom i brjan, d blev man helt skev av de i 6-12 timmar).

Hur mnga ska jag ta fr effekt minst? Orkade bara fixa 2 askar.
Citera
2021-08-30, 13:02
Medlem
Fick tag i en opiat nu p morgonen som tur var, stod med Loperamiden i handen och hade nog tagit 1 ask i alla fall och testat om det har nn effekt. Sparar det i medicinskpet till en dag jag hoppas aldrig kommer men garanterat gr det.

Inte meningen att sukta ngon men satt med abstinens p en av de starkaste opioiderna och Amfetamin-AT samtidigt, vilket gr att symptomen blir minst 2x vrre nr det gr ur. Var inte planerat att bli s givetvis
Citera
2021-09-11, 18:54
Medlem
znors avatar
Citat:

r s trtt p snna som du. Har du inte varit med om det, ja d kan det ju inte funka. r ju en diarr-medicin, och?
Oxy fentaplster r fr folk med mkt svr smrta ofta i samband med cancer
Fan cancer medicin o flumma p, lter inte trevligt om man lgger fram det som du gr.
Om du tar reda p att dimor r en fentanyl i grunden som inte ska ta sig in genom hjrnbarrieren, men med tex omeorazol loratadin svartpeppar och nypressade golden grapefrukt, inte gjort p konserterat.
Grunda med 3 omeorazol 2 loratadin 2 deciliter juice lite svartpeppar, grna tonic vatten ocks, den kan du dricka nr du brjar knna.
3 paket loperamid 1h efter du grundat.

Med hjlp av det s tar sig lite % av varje tablett sig in och nr precis dit det ska, och du r pverkad ver 48h.
Noddar i timmar och r rtt tungt pverkad.
Helt rligt s r det ibland starkare n Subutex tom.

VIKTIGT

Det r s satans dumt att berusa sig p loperamid. Finns mkt skrare alternativ.
Det r fysiskt farligt fr hjrtat och mnga som har dtt av det.
Men att sga att det inte funkar det r fel

Tog till loperamid nr jag sluta med fentanyl fr kanske 4r sen.

Anvnd s f ni bara kan 1-2 kartor, om du har en helvetes at. Trappa ner fort.
Citera
2021-09-11, 19:58
Bannlyst
Hrdare reglering kring Loperamid, iaf hos mig. Jag fr ht inte handla, de hnvisar till att jag behver recept och inte fr kpa.
Citera
2021-09-12, 00:37
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Hrdare reglering kring Loperamid, iaf hos mig. Jag fr ht inte handla, de hnvisar till att jag behver recept och inte fr kpa.

Vafan tnker som med? r det s pass mnga att det ska g ut ver alla andra?
Den nda som hller min mage i schack, 1 om dagen s knner jag mig mkt mer stabil en min annars ostabilt mage.
Fuck ocks!
Citera
2021-09-17, 15:57
Medlem
Jag har brjat ta loperamid fr att lindra AT och det funkar bra. Men varje gng jag tar s fr jag ont i brstet och det knns som hjrtat krampar. Tar bara lga doser, men nu brjar jag bli orolig och har lst att de inte r bra fr hjrtat. Ngon som har koll p hur farligt det r?? Tacksam fr svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in