Citat:
Ursprungligen postat av
Targeniq
Okej ja nu ska jag g av helt! och de har varit allt mjligt i opiat vg, men senaste tiden sub1-2mg eller tramadol 400-600mg om dagen.
Jag vill bara kunna ta hand om familjen dom hr frsta dagarna p atn s har krt loperamid nu r p dag 3 och visst hjlper loperamid.
Men om man nu fr samma avtndning frn loperamid nr man lgger av (tnkt kra ca 5-6dagar. D r de ju ingen mening. Opiater/opioider kan jag f tag p, men vill anvnda loperamiden fr att sluta med den hr skiten.
Du kommer vakna kallsvettig imorgon/dagen efter. Den har lng halveringstid amrikaner som kkar 100st+ sitter de i 3 dagar fr, sista dagen r mer att du inte r sjuk.
Jag har testat och lst allt som gr om lope p eng o svenska. Va hookd p fentanyl.
Hoppade frn 1 flaska/dag till 2paket 32 tabletter =64mg, halvera till 1 paket dag 2 eller 3 sen halvera tills det inte gr mer. Bst fr alla
3st omeprazol en pgp transportr samt Loratadin 3 tabletter helst vid grapefruktjuice tonicwater hjlper med.
Det har med att bryta ner enzymer P450? Som gr att din hjrna kan motta loperamid, i vldigt liten mngd per tablett. Du kan testa, nr du vaknar sjuk 1 timma innan ta 3 omeprazol 3 loratadin det mste vara kta juice och inte frn koncentrat.
1 timma har gtt, ta 1 paket Loperamid. Vnta iaf 2 helst 3 timmar. Men du kommer troligtvis knna av en stor lttnad efter 1 timme.
Jag r helt slut i huvudet just nu skriver vldigt underligt, som jag har ritat det.
Ska kan ni gra sjlva bst hjlp finns att f p Reddit o sk p loperamide. Har en egen sub dr tom.
Frr gick det fr amerikanarna att kpa 200st/flaska p dom vanligaste affrna.
S det vart lite kris nr alla tog bort dom stora flaskorna, tro mig jag har tit 6paket en gng, drjde fasen 10 minuter att bara f dom bort frn kartona..
Om du inte r motiverad r det bara dumt, loppen skjuter din tolerans i hjden.
Den va vrre n fentanylet. En/tv mnader AT p loppen fysiskt r det skit men nnu smre psykiskt.
LS REDDIT har egen sub som bara frgor ang loppe har att gra med.
Hll dig till nedtrappningen!
Har du gtt p loppe i 5-6 dagar r din tolerans skyhg.