2020-12-30, 17:37
Medlem
När jag hamnade på behandlingshem och de hade trappat ut suben på typ 4 dagar så började jag käka loperamid. Åt ca 2-5 paket/dag i minst en månad, kanske 2. Minns inte exakt. Sub at:n försvann men när de upptäckte vad jag höll på med och blev tvungen att sluta så fick jag ett helvete som varade minst 6 veckor. Usch!
Citera
2020-12-30, 17:40
Medlem
Som mest stoppade jag i mej 8 askar på en gång. Blev typ hög faktiskt...
Citera
2021-01-25, 18:36
Medlem
Måste fråga en sak här kanske redan står men gör ett försök ändå.
Skjuter loperamid upp opiat at’n?
Låt säga att man käkar loperamid i Max 5dagar och äter nästan ett paket om dagen 1-2 kartor 16-32mg per dag. Sen slutar man är man på dag 1 igen eller har man sparat sig nått lidande?
Tacksam för alla svar!
Citera
2021-01-25, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Targeniq
Måste fråga en sak här kanske redan står men gör ett försök ändå.
Skjuter loperamid upp opiat at’n?
Låt säga att man käkar loperamid i Max 5dagar och äter nästan ett paket om dagen 1-2 kartor 16-32mg per dag. Sen slutar man är man på dag 1 igen eller har man sparat sig nått lidande?
Tacksam för alla svar!
Större mängder Loperamid kan lindra vissa AT-symptom. Det beror helt på vilken opioid/opiat du har gått på tidigare och i vilken dos. Du får nog pröva dig fram för att hitta en lämplig nivå . De åren jag höll på dessa dumheter så tog jag bara loperamid de gånger jag fick en ofrivillig AT. Exempelvis att jag visste att jag skulle få in äkta vara senare under veckan men hade slut för tillfället. Va det en planerad avgång så blev jag mest besvärad över att det mest gjorde lidandet längre. För de gånger jag försökte trappa ner med hjälp av loperamid så kändes allt bara så lönlöst, känndes då bättre för mig att gå rakt till CT.
Senast redigerad av tulipa 2021-01-25 kl. 20:11.
Citera
2021-01-25, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Större mängder Loperamid kan lindra vissa AT-symptom. Det beror helt på vilken opioid/opiat du har gått på tidigare och i vilken dos. Du får nog pröva dig fram för att hitta en lämplig nivå . De åren jag höll på dessa dumheter så tog jag bara loperamid de gånger jag fick en ofrivillig AT. Exempelvis att jag visste att jag skulle få in äkta vara senare under veckan men hade slut för tillfället. Va det en planerad avgång så blev jag mest besvärad över att det mest gjorde lidandet längre. För de gånger jag försökte trappa ner med hjälp av loperamid så kändes allt bara så lönlöst, känndes då bättre för mig att gå rakt till CT.

Okej ja nu ska jag gå av helt! och de har varit allt möjligt i opiat väg, men senaste tiden sub1-2mg eller tramadol 400-600mg om dagen.
Jag vill bara kunna ta hand om familjen dom här första dagarna på at’n så har kört loperamid nu är på dag 3 och visst hjälper loperamid.
Men om man nu får samma avtändning från loperamid när man lägger av (tänkt köra ca 5-6dagar. Då är de ju ingen mening. Opiater/opioider kan jag få tag på, men vill använda loperamiden för att sluta med den här skiten.
Citera
2021-01-26, 07:12
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targeniq
Okej ja nu ska jag gå av helt! och de har varit allt möjligt i opiat väg, men senaste tiden sub1-2mg eller tramadol 400-600mg om dagen.
Jag vill bara kunna ta hand om familjen dom här första dagarna på at’n så har kört loperamid nu är på dag 3 och visst hjälper loperamid.
Men om man nu får samma avtändning från loperamid när man lägger av (tänkt köra ca 5-6dagar. Då är de ju ingen mening. Opiater/opioider kan jag få tag på, men vill använda loperamiden för att sluta med den här skiten.

Du kommer vakna kallsvettig imorgon/dagen efter. Den har lång halveringstid amrikaner som käkar 100st+ sitter de i 3 dagar för, sista dagen är mer att du inte är sjuk.
Jag har testat och läst allt som går om lope på eng o svenska. Va hookd på fentanyl.

Hoppade från 1 flaska/dag till 2paket 32 tabletter =64mg, halvera till 1 paket dag 2 eller 3 sen halvera tills det inte går mer. Bäst för alla
3st omeprazol en pgp transportör samt Loratadin 3 tabletter helst vid grapefruktjuice tonicwater hjälper med.
Det har med att bryta ner enzymer P450? Som gör att din hjärna kan motta loperamid, i väldigt liten mängd per tablett. Du kan testa, när du vaknar sjuk 1 timma innan ta 3 omeprazol 3 loratadin det måste vara äkta juice och inte från koncentrat.
1 timma har gått, ta 1 paket Loperamid. Vänta iaf 2 helst 3 timmar. Men du kommer troligtvis känna av en stor lättnad efter 1 timme.

Jag är helt slut i huvudet just nu skriver väldigt underligt, som jag har ritat det.
Söka kan ni göra själva bäst hjälp finns att få på Reddit o sök på loperamide. Har en egen sub där tom.

Förr gick det för amerikanarna att köpa 200st/flaska på dom vanligaste affärna.
Så det vart lite kris när alla tog bort dom stora flaskorna, tro mig jag har ätit 6paket en gång, dröjde fasen 10 minuter att bara få dom bort från kartona..
Om du inte är motiverad är det bara dumt, loppen skjuter din tolerans i höjden.
Den va värre än fentanylet. En/två månader AT på loppen fysiskt är det skit men ännu sämre psykiskt.
LÄS REDDIT har egen sub som bara frågor ang loppe har att göra med.

Håll dig till nedtrappningen!

Har du gått på loppe i 5-6 dagar är din tolerans skyhög.
Citera
2021-01-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Du kommer vakna kallsvettig imorgon/dagen efter. Den har lång halveringstid amrikaner som käkar 100st+ sitter de i 3 dagar för, sista dagen är mer att du inte är sjuk.
Jag har testat och läst allt som går om lope på eng o svenska. Va hookd på fentanyl.

Hoppade från 1 flaska/dag till 2paket 32 tabletter =64mg, halvera till 1 paket dag 2 eller 3 sen halvera tills det inte går mer. Bäst för alla
3st omeprazol en pgp transportör samt Loratadin 3 tabletter helst vid grapefruktjuice tonicwater hjälper med.
Det har med att bryta ner enzymer P450? Som gör att din hjärna kan motta loperamid, i väldigt liten mängd per tablett. Du kan testa, när du vaknar sjuk 1 timma innan ta 3 omeprazol 3 loratadin det måste vara äkta juice och inte från koncentrat.
1 timma har gått, ta 1 paket Loperamid. Vänta iaf 2 helst 3 timmar. Men du kommer troligtvis känna av en stor lättnad efter 1 timme.

Jag är helt slut i huvudet just nu skriver väldigt underligt, som jag har ritat det.
Söka kan ni göra själva bäst hjälp finns att få på Reddit o sök på loperamide. Har en egen sub där tom.

Förr gick det för amerikanarna att köpa 200st/flaska på dom vanligaste affärna.
Så det vart lite kris när alla tog bort dom stora flaskorna, tro mig jag har ätit 6paket en gång, dröjde fasen 10 minuter att bara få dom bort från kartona..
Om du inte är motiverad är det bara dumt, loppen skjuter din tolerans i höjden.
Den va värre än fentanylet. En/två månader AT på loppen fysiskt är det skit men ännu sämre psykiskt.
LÄS REDDIT har egen sub som bara frågor ang loppe har att göra med.

Håll dig till nedtrappningen!

Har du gått på loppe i 5-6 dagar är din tolerans skyhög.

Om jag förstår dig rätt nu.
Så ska jag ta de lungt med loperamiden och trappa ner den.
Har idag faktiskt precis tagit 10st tabletter 20mg alltså. Imorgon tänkte jag ta 5st, osv tills jag är på nån enstaka.
Låter de som en plan eller vad tycker du?

Har endast tagit loperamid 3dagar.
Dag 1 16st 32mg.
Dag 2 13st 27mg.
Dag 3 idag alltså 10st 20mg.

Detta endast för att lindra den at’n jag har från Subutexen och tramadolen, som jag varit utan i 4 dagar nu. Började med loperamid dag 2 när frossan och illamåendet kom igång.
Citera
2021-02-19, 13:51
Medlem
Åt 20x3 Omeprazol och 4x2mg Loperamid för cirka 1h30min och känner nåt som liknar ett opirus. Har noll tolerans, räcker detta verkligen eller är det placebo?
Senast redigerad av deegottde 2021-02-19 kl. 14:03.
Citera
2021-07-29, 19:09
Medlem
GonerStoners avatar
Är det dubbelmoral att ta 7st när avtändningen är som värst?
Jag vill inte ha ett rus utan bara få sömn.

Tycker det känns hemskt att äta 7st och sen läser man dom som äter 4 paket OM dagen.
Sheeeet.
Citera
2021-08-09, 01:46
Medlem
VVBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban_Lurkare
Går det att bli soft på loperamid eller är den bara bra att ha när man trappar ner? Hur många måste man ta för att bli skön om det skulle gå?
Om du tar jävligt mycket så kommer du känna dig skön, men nu snackar jag om skit mycket, flera paket. Det tar också en jävligt lång tid för att få effekt - 8 - 12 timmar typ.

När jag tog loperamid så tog jag det innan jag gick och la mig.
Citera
2021-08-09, 10:56
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVB
Om du tar jävligt mycket så kommer du känna dig skön, men nu snackar jag om skit mycket, flera paket. Det tar också en jävligt lång tid för att få effekt - 8 - 12 timmar typ.

Tar ca 3h att få märkbar effekt på Loperamid/Dimor.
Citera
2021-08-09, 13:15
Medlem
Juristchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVB

Vad är det för jävla hjon som trycker i sig flera förpackningar av diarrémedicin?
Förut kunde man plocka en ask i hyllan när man var lös i magen, nu pga alla snatterier så måste man be om dom i kassan.
Horungar till hobbyknarkare, fyfan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in