Citat:
Ursprungligen postat av
Targeniq
Okej ja nu ska jag gå av helt! och de har varit allt möjligt i opiat väg, men senaste tiden sub1-2mg eller tramadol 400-600mg om dagen.
Jag vill bara kunna ta hand om familjen dom här första dagarna på at’n så har kört loperamid nu är på dag 3 och visst hjälper loperamid.
Men om man nu får samma avtändning från loperamid när man lägger av (tänkt köra ca 5-6dagar. Då är de ju ingen mening. Opiater/opioider kan jag få tag på, men vill använda loperamiden för att sluta med den här skiten.
Du kommer vakna kallsvettig imorgon/dagen efter. Den har lång halveringstid amrikaner som käkar 100st+ sitter de i 3 dagar för, sista dagen är mer att du inte är sjuk.
Jag har testat och läst allt som går om lope på eng o svenska. Va hookd på fentanyl.
Hoppade från 1 flaska/dag till 2paket 32 tabletter =64mg, halvera till 1 paket dag 2 eller 3 sen halvera tills det inte går mer. Bäst för alla
3st omeprazol en pgp transportör samt Loratadin 3 tabletter helst vid grapefruktjuice tonicwater hjälper med.
Det har med att bryta ner enzymer P450? Som gör att din hjärna kan motta loperamid, i väldigt liten mängd per tablett. Du kan testa, när du vaknar sjuk 1 timma innan ta 3 omeprazol 3 loratadin det måste vara äkta juice och inte från koncentrat.
1 timma har gått, ta 1 paket Loperamid. Vänta iaf 2 helst 3 timmar. Men du kommer troligtvis känna av en stor lättnad efter 1 timme.
Jag är helt slut i huvudet just nu skriver väldigt underligt, som jag har ritat det.
Söka kan ni göra själva bäst hjälp finns att få på Reddit o sök på loperamide. Har en egen sub där tom.
Förr gick det för amerikanarna att köpa 200st/flaska på dom vanligaste affärna.
Så det vart lite kris när alla tog bort dom stora flaskorna, tro mig jag har ätit 6paket en gång, dröjde fasen 10 minuter att bara få dom bort från kartona..
Om du inte är motiverad är det bara dumt, loppen skjuter din tolerans i höjden.
Den va värre än fentanylet. En/två månader AT på loppen fysiskt är det skit men ännu sämre psykiskt.
LÄS REDDIT har egen sub som bara frågor ang loppe har att göra med.
Håll dig till nedtrappningen!
Har du gått på loppe i 5-6 dagar är din tolerans skyhög.