2021-08-09, 14:05
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristchefen
Vad är det för jävla hjon som trycker i sig flera förpackningar av diarrémedicin?
Förut kunde man plocka en ask i hyllan när man var lös i magen, nu pga alla snatterier så måste man be om dom i kassan.
Horungar till hobbyknarkare, fyfan!
Sedan är den väl mest för hjälp vid avtändningar. Men visst fjortisarna käkar säkert loperamid i hopp om rus.
Citera
2021-08-09, 21:49
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Sedan är den väl mest för hjälp vid avtändningar. Men visst fjortisarna käkar säkert loperamid i hopp om rus.

Det förekommer, när man upptäcker att all muskotnöt är slut samma dag så förstår man varför
Citera
2021-08-17, 00:40
Medlem
VVBs avatar
Citat:
Vad är det för jävla hjon som trycker i sig flera förpackningar av diarrémedicin?
Förut kunde man plocka en ask i hyllan när man var lös i magen, nu pga alla snatterier så måste man be om dom i kassan.
Oj såg precis att jag skrev fel, fick inte "skön" effekt, fick en mild men bra effekt. Min näsa kliade lite och fick ett milt välmående.
Citera
2021-08-18, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Tar ca 3h att få märkbar effekt på Loperamid/Dimor.
4 timmar till full´enligt mig.
Citera
2021-08-20, 05:44
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
4 timmar till full´enligt mig.

Ja jag håller faktiskt med dig, tycker t.o.m. det kan ta längre tid, men ”upp till 3h” är vad det står i informationsbladet som ligger i frpk (om jag inte minns helt fel).
Citera
2021-08-23, 15:10
Medlem
boggierocks avatar
Har hållt på med Dimor till ö från 7 år . Tar som mest 4 paket men är nere på 3 paket. Men måste sluta med det här för jag orkar inte vara beroende av det längre liksom.

Här provat bara lägga av direkt men mår så psksikt dåligt då verkligen och fysiskt med så är det nån som har något bra nedtrappnings tips hur jag ska kunna sluta på mest skonsamste sätt?
Citera
2021-08-30, 10:59
Medlem
Funkar detta för ingådda opiatanvändare(Oxycontin, Metadon, H) också eller är det endast för sångfåglar? Man har ju provat Tramadol ett par gånger när man lägger ned, utan att få någon effekt ens på abstinensen första dagarna, inte i närheten av frisk bara förlänger skiten då Tram är så centralstimulerande jämfört med andra opioider/opiater, på ett jävligt jobbigt sätt(förutom i början, då blev man helt skev av de i 6-12 timmar).

Hur många ska jag ta för effekt minst? Orkade bara fixa 2 askar.
Citera
2021-08-30, 13:02
Medlem
Fick tag i en opiat nu på morgonen som tur var, stod med Loperamiden i handen och hade nog tagit 1 ask i alla fall och testat om det har nån effekt. Sparar det i medicinskåpet till en dag jag hoppas aldrig kommer men garanterat gör det.

Inte meningen att sukta någon men satt med abstinens på en av de starkaste opioiderna och Amfetamin-AT samtidigt, vilket gör att symptomen blir minst 2x värre när det går ur. Var inte planerat att bli så givetvis
Citera
2021-09-11, 18:54
Medlem
znors avatar
Citat:

Är så trött på sånna som du. Har du inte varit med om det, ja då kan det ju inte funka. Är ju en diarré-medicin, och?
Oxy fentaplåster är för folk med mkt svår smärta ofta i samband med cancer…
Fan cancer medicin o flumma på, låter inte trevligt om man lägger fram det som du gör.
Om du tar reda på att dimor är en fentanyl i grunden som inte ska ta sig in genom hjärnbarrieren, men med tex omeorazol loratadin svartpeppar och nypressade golden grapefrukt, inte gjort på konserterat.
Grunda med 3 omeorazol 2 loratadin 2 deciliter juice lite svartpeppar, gärna tonic vatten också, den kan du dricka när du börjar känna.
3 paket loperamid 1h efter du grundat.

Med hjälp av det så tar sig lite % av varje tablett sig in och når precis dit det ska, och du är påverkad över 48h.
Noddar i timmar och är rätt tungt påverkad.
Helt ärligt så är det ibland starkare än Subutex tom.

VIKTIGT

Det är så satans dumt att berusa sig på loperamid. Finns mkt säkrare alternativ.
Det är fysiskt farligt för hjärtat och många som har dött av det.
Men att säga att det inte funkar… det är fel

Tog till loperamid när jag sluta med fentanyl för kanske 4år sen.

Använd så få ni bara kan 1-2 kartor, om du har en helvetes at. Trappa ner fort.
Citera
2021-09-11, 19:58
Bannlyst
Hårdare reglering kring Loperamid, iaf hos mig. Jag får öht inte handla, de hänvisar till att jag behöver recept och inte får köpa.
Citera
2021-09-12, 00:37
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Hårdare reglering kring Loperamid, iaf hos mig. Jag får öht inte handla, de hänvisar till att jag behöver recept och inte får köpa.

Vafan tänker som med? Är det så pass många att det ska gå ut över alla andra?
Den ända som håller min mage i schack, 1 om dagen så känner jag mig mkt mer stabil en min annars ostabilt mage.
Fuck också!
Citera
2021-09-17, 15:57
Medlem
Jag har börjat ta loperamid för att lindra AT och det funkar bra. Men varje gång jag tar så får jag ont i bröstet och det känns som hjärtat krampar. Tar bara låga doser, men nu börjar jag bli orolig och har läst att de inte är bra för hjärtat. Någon som har koll på hur farligt det är?? Tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in