Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-02, 17:18
Medlem
Endemisks avatar
Jag blir också hög på loperamid. 64 mg utan tolerans räcker för att ge mig måttlig eufori och fysiskt välbehag av distinkt opioidkaraktär i 10-12 timmar.

Tidigare har jag använt buprenorfin, tramadol, O-desmetyltramadol, morfin och opium, så jag är säkerligen ingen novis på området.
Citera
2015-01-02, 18:08
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endemisk
Jag blir också hög på loperamid. 64 mg utan tolerans räcker för att ge mig måttlig eufori och fysiskt välbehag av distinkt opioidkaraktär i 10-12 timmar.

Tidigare har jag använt buprenorfin, tramadol, O-desmetyltramadol, morfin och opium, så jag är säkerligen ingen novis på området.

Jag jämför ofta höga doser loperamid med ett långt kodein-rus, håller du med?
Citera
2015-01-02, 18:22
Medlem
Metacognition.s avatar
Överger detta preparat till förmån för annat. Går jag över 10 kapslar eller så får jag magkramp! Ta det lugnt där ute och förutsätt inte att man tål den (av FB) rekommenderade dosen 2 paket ā 16 st utan att få ont i magen. Samtidigt har dessa tabletter varit min räddning när jag inte tagit mina smärtstillande tabletter.
Citera
2015-01-02, 18:26
Medlem
Endemisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jag jämför ofta höga doser loperamid med ett långt kodein-rus, håller du med?

Något sånt, ja. Glömde bort att nämna att jag också har erfarenhet av kodein.
Citera
2015-01-02, 18:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Något sånt, ja. Glömde bort att nämna att jag också har erfarenhet av kodein.

Man kan säga att loperamid är som kodein-depot eftersom ett kodeinrus varar i max en timme.
Citera
2015-01-02, 23:11
Medlem
Endemisks avatar
Tog 64 mg vid 5-tiden i dag efter ett långt uppehåll (använde senast Loperamid för att stilla kropp och sinne under tramadolavtändning) och nu börjar det slå på på allvar. Så vitt jag mindes gick det bra mycket snabbare än så, men jag klagar inte. Go i hela kroppen, mysig klåda, inte ett bekymmer i världen.

Jag har faktiskt lite ont i magen, men det gör absolut ingenting under ett opioidrus för min del. Skulle faktiskt kunna gå och spy upp allt jag har i magsäcken--inte för att jag är illamående--utan att mitt välmående skulle undermineras det minsta.

Förvånansvärt att denna substans fungerar så väl för mig. Månne beror det på personliga genetiska/kemiska faktorer, men jag har en annan hypotes också. Kan det vara så att den ofta citerade studie som hävdar att loperamid knappt alls passerar blod-hjärnbarriären modifierades lite med vinst i åtanke? Jag antar att detta "faktum" [att loperamid saknar flumpotential] var en bidragande faktor till att en faktisk opioid finns att tillgå receptfritt och lagligt.

EDIT: Jävlar vad sugen jag blev på nikotin. Det är fan ett solklart tecken på att jag är legit zonkad.

EDIT 2: Nu gör basrösten sig gällande. Känns som att jag har droppat ner en hel oktav på tio minuter.
Senast redigerad av Endemisk 2015-01-02 kl. 23:25.
Citera
2015-01-03, 15:33
Medlem
Endemisks avatar
Nästan 24 timmar senare är jag fortfarande ganska hög. Rätt så prisvärt ändå, även om ruset i sig inte är lika bra som exempelvis morfin.
Citera
2015-01-03, 16:01
Medlem
Psychoramas avatar
Tror ni 40mg loperamid räcker för mig helt utan tolerans? Va ett halvår sedan jag rörde opiater/opioder och har nog Flubromazolam i systemet sen igår. Vad tror ni?

Mvh
Citera
2015-01-03, 16:04
Medlem
Endemisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Tror ni 40mg loperamid räcker för mig helt utan tolerans? Va ett halvår sedan jag rörde opiater/opioder och har nog Flubromazolam i systemet sen igår. Vad tror ni?

Mvh
Jag skulle nog bli lite skön på 40 mg, men många får tydligen bara ont i magen/huvudet och blir sömniga. Testa på egen risk.
Citera
2015-01-03, 16:20
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Jag skulle nog bli lite skön på 40 mg, men många får tydligen bara ont i magen/huvudet och blir sömniga. Testa på egen risk.
Testat förr men minns inte riktigt att jag mådde dåligt av det precis. Tror dosen va några mg mindre iofs.

Aja, måste ju prova och se som sagt. Boostar nu med en sked svartpeppar som sägs hjälpa. Även boost med energidryck samt kaffe som jag brukar boosta "vanliga" opis. Nikotin till hands med när ruset börjar kännas.

Hur lång tid brukar det ta för dig/ni andra för påslag?

Mvh/Psy
Citera
2015-01-06, 00:43
Medlem
opticas avatar
Skitmedicin tycker jag. Föredrar då hellre oxycontin fastän det är en opiat, tar bort all ångest, secondhand stesolid.
Citera
2015-01-09, 14:10
Medlem
Endemisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optica
Skitmedicin tycker jag. Föredrar då hellre oxycontin fastän det är en opiat, tar bort all ångest, secondhand stesolid.
Oxikodon är en opioid, inte en opiat. Loperamid är också en opioid.

Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Testat förr men minns inte riktigt att jag mådde dåligt av det precis. Tror dosen va några mg mindre iofs.

Aja, måste ju prova och se som sagt. Boostar nu med en sked svartpeppar som sägs hjälpa. Även boost med energidryck samt kaffe som jag brukar boosta "vanliga" opis. Nikotin till hands med när ruset börjar kännas.

Hur lång tid brukar det ta för dig/ni andra för påslag?

Mvh/Psy
Hade missat detta. Tror knappast du har nytta av svar nu, men hursomhelst; det tar väldigt lång tid för det att slå på mig, minst 7 timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in