Citat:
Ursprungligen postat av darkseverin
Jag får alltså en av de sjukaste sköna rusen av loperamid, mår grymt bra i typ två radar på en dos.
Jag tar kodein ganska ofta men rusen är helt annorlunda, även om båra är nedåt.
Finns tydligen dokumenterade missbruk utav loperamid där det slutade med att personen i fråga pajjade sitt tarmsystem så pass att h*n blev tvungen att använda stomipåse resten av livet. Tänk även på att Loperamid ger sig på andningen, jag ringde giftupplysningen en gång då jag mådde riktigt illa på en överdosering av loperamid, där sa de att jag genast skulle uppsöka sjukhus just pga att det ger sig på andningen så pass hårt.
Blanda inte Loperamid med andra droger! Det kan visa sig att en stor överdosering loperamid och alkohol är lika farligt som Dexofen och alkohol.
Att det sedan tär på levern har jag redan skrivit om i denna tråden.
Skit i loperamidet om du inte har avis och ta då för guds skull inte mer än ett paket och fyll inte på med mera dagarna efter! 32mg lindrar ATn lika bra som 128mg! Att sätta upp Loperamid på "schemat" för drogintag låter väldigt oroväckande, och att du får något sorts rus på det förstår jag mej inte alls på, det enda jag har upplevt är en lindring utav ATn, ingen som helst sinnesförändring mer än att jag blev glad över att jag slapp ATn.
mvh urmakaren