2013-03-29, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurf-Konto
Tja!

Ska flyga imorgon och har cirka 4g brunt som jag vill ta med mig. Tror ni hundar skulle känna av denna lilla mängd om jag har den vakuumförslutet i en snusdosa och i ytterligare en vakuumförsluten påse mitt i väskan? Landet jag ska till är CB avkriminaliserat och ej straffbart med mängder upp till 5g (som om dom bryr sig om större mängder också). Men det är på avgående terminal i Sverige jag tänker på.

Vad tror ni?

Min vän, Om det är avkriminaliserat dit du ska, (vart ska du?)
Varför ta risken att ta med dig då? köp där!
Citera
2013-03-29, 15:46
Medlem
TraeHitlers avatar
Frågan är hur du lyckas vakumförpacka din snusdosa.
Citera
2013-03-29, 15:47
Medlem
swepies avatar
Citat:
Tja!

Ska flyga imorgon och har cirka 4g brunt som jag vill ta med mig. Tror ni hundar skulle känna av denna lilla mängd om jag har den vakuumförslutet i en snusdosa och i ytterligare en vakuumförsluten påse mitt i väskan? Landet jag ska till är CB avkriminaliserat och ej straffbart med mängder upp till 5g (som om dom bryr sig om större mängder också). Men det är på avgående terminal i Sverige jag tänker på.

Vad tror ni?
Fyra gram är så galet lite för att ens ta risken för så stora straff. Jag håller med ovanstående talare, köp där om du vill vara mer säker kan du fylla dosan med schampo detta stör hundens lukt.
Citera
2013-03-29, 15:54
Medlem
mak1s avatar
Regel nr 1: Köp och använd på plats, ta aldrig med på flyg.
Citera
2013-03-29, 16:03
Medlem
Menarens avatar
köp där?!
Citera
2013-03-29, 16:31
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Brunt i resväskan infogad.

/Mod
Citera
2013-04-02, 20:21
Medlem
Eric508s avatar
Jag har tidigare bara tagit Tåget och Öresunds bron över. Hur ligger det till med tullen mellan Helsingborg - Helsingör ?
Citera
2013-04-04, 22:57
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Tja!

Vad tror ni?

Varför ta med säg röka när du en då ska till ett land som har avkriminaliserat det? Köp det där istället.
Citera
2013-04-10, 22:37
Medlem
Eric508s avatar
ingen som vet hur det ser ut med tullen i Helsingborgs färjeterminal ???
Citera
2013-04-11, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flummepetter
Människan Homo Sapiens har existerat i max 250 000 år. Inte några miljoner.

Det min vän har du läst i samma böcker som förtydligar att man kan bli en apelsin av hasch.

Aka. Du har ingen aning

Tycker förövrigt att det är omöjligt att inte få med sig Brajj från Danmark. En joppe i bröstfickan och några smulor samt en knatch fördelat på andra fickor. D e fint när verkligheten gör sig påmind och man ska ta itu med tvätten väl hemma. Ba....OJ!
Senast redigerad av Spacesnplaces 2013-04-11 kl. 10:32.
Citera
2013-04-11, 15:22
Medlem
Snusdosor?

Man köper en stock och fyller några till bredden? Man kan tömma ut hela plasten och sen fylla den igen ju, och man behöver inte direkt återförsegla plasten igen eftersom att man tar den första dosan och lägger i fickan. Detta är förutsatt att man inte stöter på några riktiga knarkhundar iofs, tänkte inte på det först. Men en tullare som bara kollar väskan ser ju bara en stock snus och inge mer med det?
Citera
2013-04-11, 17:29
Medlem
Slideits avatar
Tjoo
Ska glida över till Skottland imorgon och åker med Ryanair från skavsta,
Tänkte kolla hur stor är chansen att dom har hundar där?
Tänkte smuggla med mig haschet i folie i en zipbag i en snusdosa som jag har i brallorna, hur stor är risken att dom hittar detta?
uppskattar snabba svar då jag vet om jag ska plocka med mig detta eller inte!
Mvh Slideit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in