2013-04-18, 19:21
Medlem
Hallå där folket. Jag har börjat med något så ovanligt som Xtrasize- ngt minst sagt skumt piller för förstoring/ ökad stimulans. Tänkte svälja detta i 4mån och se vad som händer. Nu är kruxet bara att jag skall flyga inrikes i Juni, då behöver jag ta med mig 5 st piller. Jag funderar över om de ens visiterar en vid inrikesflyg. Jag har för mig att det stod något på etiketten att det inte var FDA approval- har inte brytt mig om att kolla upp det. Funderar på att lägga det i en liten påse i kalsongerna eller nått. Har inte ens någon aning om det olagligt. Lite korkat att ta bort etiketterna kanske, men jag vill inte att någon skall veta om att jag testar de här. Hahaha.

vad säger ni?
Citera
2013-04-23, 12:09
Medlem
mushimos avatar
Hej.

Kan knarkhundarna lukta sig till lagliga cannabinoider? Eller andra lagliga sunstanser?
Nån som vet?

Mvh
Citera
2013-04-23, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mushimo
Hej.

Kan knarkhundarna lukta sig till lagliga cannabinoider? Eller andra lagliga sunstanser?
Nån som vet?

Mvh

Nej. Hundarna blir tränade för att hitta och lära känna speciella lukter, därför lär dom inte hitta RCs och liknande.
Citera
2013-04-23, 23:16
Medlem
Är ganska taggad på att åka över till Chris för att ta med mig hem lite.

Min tanke - Jag är ett stort fan utav Lakritsshot och tänkte även köpa några flaskor medans jag är i Danmark.
Kan jag öppna dessa flaskor, tömma ut en del av innehållet och gömma sisådär 20 gram i varje flaska?
Hade tänkt mig i Ziplock I kondomer för att se till att de inte läcker och sedan i en väska.

Alternativt - Har inget reservdäck i min bil utan 2 flaskor med "däckfix" som är förseglade med ett aliminiumlock - Dra av detta lock, fylla flaskorna med grönt istället och sedan limma tillbaka dem? (Och givetvis köpa med mig flaskorna med lakritshot ändå!)

Tacksam för svar!
Citera
2013-04-24, 00:38
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toLowerCase
Riktigt ledsen för felplacering men måste ha ett svar!!

Ska till norge i helgen och tänkte ta med mig sprit. Eftersom jag åker med ett sälskap med många åldrar är det inte så lämpligt att de ansvariga för resan får reda på detta. Så om det kommer ombord en hund på vår buss, kommer den känna lukten av spriten då???

Och du är väl myndig?
Har du inte tänkt supa under resan så är det ju chill, men frågan är fortfarande felpostad

Borde man inte bara kunna låsa in sig på toa under färden mellan Danmark-Malmö?
Den resan med tåg tar ju inte alls lång tid..
Citera
2013-04-24, 00:59
Medlem
Andrechos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Och du är väl myndig?
Har du inte tänkt supa under resan så är det ju chill, men frågan är fortfarande felpostad

Det förklarar varför toaletterna hela tiden är upptagna. Jag brukar pendla rätt så frekvent och det händer rätt så ofta att någon går in i toaletten precis innan Kastrup och går ur toaletten när man är vid Hyllie för att snabbt hoppa av. Jag har dock inte varit med om vad Tullen gör när toaletten är upptagen. Har de rätt att besvära någon mitt under skitandet? Eller står de utanför och väntar tills man är klar och kommer ut?

edit:

Kan även tillägga att när toaletten väl var ledig så var de extremt noga med att inspektera utrymmet. De öppnade till och med upp spegeln där man förvarar pappersdukarna för att se så att det inte var något undangömt där. Trots att de har en hund som inte reagerade på något.
Senast redigerad av Andrecho 2013-04-24 kl. 01:04.
Citera
2013-04-24, 01:24
Medlem
Eric508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkakommapanamn
Är ganska taggad på att åka över till Chris för att ta med mig hem lite.

Min tanke - Jag är ett stort fan utav Lakritsshot och tänkte även köpa några flaskor medans jag är i Danmark.
Kan jag öppna dessa flaskor, tömma ut en del av innehållet och gömma sisådär 20 gram i varje flaska?
Hade tänkt mig i Ziplock I kondomer för att se till att de inte läcker och sedan i en väska.

Alternativt - Har inget reservdäck i min bil utan 2 flaskor med "däckfix" som är förseglade med ett aliminiumlock - Dra av detta lock, fylla flaskorna med grönt istället och sedan limma tillbaka dem? (Och givetvis köpa med mig flaskorna med lakritshot ändå!)

Tacksam för svar!

Bästa sätt att ta med sej över till Sverige är att lägga allt i en ziplock påse å sitt på den så du får ut så mycket luft som möjligt och tejpa den med eltejp, stoppa den i fickan å hoppa på bussen över bron.

Lycka till
Citera
2013-04-24, 01:48
Medlem
Eric508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight

En polare testade att göra det, en tullare väntade utanför tills han kom ut sen fick han följa med in på toan medans tullaren letade igenom allt å sen fick han ta av sej alla kläder å då hittade dom en bit i hans tröja.

nu ska dom sätta upp fler kameror på tåget så

Tåget = Ingen bra idé.
Bil över bron = En idé.
Båten över till Helsingborg = Bättre idé.
Bussen över bron = Bästa alternativ.
Citera
2013-04-24, 10:11
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eric508
En polare testade att göra det, en tullare väntade utanför tills han kom ut sen fick han följa med in på toan medans tullaren letade igenom allt å sen fick han ta av sej alla kläder å då hittade dom en bit i hans tröja.

nu ska dom sätta upp fler kameror på tåget så

Tåget = Ingen bra idé.
Bil över bron = En idé.
Båten över till Helsingborg = Bättre idé.
Bussen över bron = Bästa alternativ.
Investera ett par tusen på en fiskebåt = Bättre än bästa alternativet.
Citera
2013-04-24, 13:34
Medlem
Citat:
Bästa sätt att ta med sej över till Sverige är att lägga allt i en ziplock påse å sitt på den så du får ut så mycket luft som möjligt och tejpa den med eltejp, stoppa den i fickan å hoppa på bussen över bron.

Lycka till
Men jag vill ju ta med en störremängd?
En 5:a är inte värd resan.

Och jag ville inte veta hur jag skulle göra, jag undrade vad ni tyckte om de idéerna?
Senast redigerad av Orkakommapanamn 2013-04-24 kl. 13:36.
Citera
2013-04-24, 20:07
Medlem
Eric508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkakommapanamn
Men jag vill ju ta med en störremängd?
En 5:a är inte värd resan.

Och jag ville inte veta hur jag skulle göra, jag undrade vad ni tyckte om de idéerna?

Ingen bra idé, de går igenom allt som man har med sej över från danmark.

Jag menade större mängder. Har skälv haft 100g till 200g med mej över nä jag åkt bussen.
men har du det i bilen så kommer dom gå igenom den så noga dom kan (Om dom vinkar in dej) och allt som du har löst i ta dom ut å inspektera (Kolla om det har varit öppnat sen ställer dom det på golvet och låter en hund går å lukta på det) och att lägga det vid reservdäcket är häller ingen bra idé för det är ett ganska vanligt ställe folk försöker gömma stuff. Bussen går dom sälla igenom eller så kollar dom bara bagaget nere i bussens lastutrymme.
Citera
2013-04-25, 01:10
Medlem
Citat:
Ingen bra idé, de går igenom allt som man har med sej över från danmark.

Jag menade större mängder. Har skälv haft 100g till 200g med mej över nä jag åkt bussen.
men har du det i bilen så kommer dom gå igenom den så noga dom kan (Om dom vinkar in dej) och allt som du har löst i ta dom ut å inspektera (Kolla om det har varit öppnat sen ställer dom det på golvet och låter en hund går å lukta på det) och att lägga det vid reservdäcket är häller ingen bra idé för det är ett ganska vanligt ställe folk försöker gömma stuff. Bussen går dom sälla igenom eller så kollar dom bara bagaget nere i bussens lastutrymme.

Du får läsa vad jag skriver - Jag SAKNAR reservdäck utan har istället två tuber med "däckfix". Dessa är förslutna med ett aliminiumlock, och detta lock kommer jag att limma ihop igen - Dom kan få trycka och kasta runt flaskan hur mycket dom vill, men dom kan väl inte öppna den då dom kostar nästan 790kr/styck från VW?

Däckkletet i sig luktar ju för fan ruttna strumpor så är ganska säker på att hundarna inte kommer anmärka det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in