Det är ingen bra idé att åka tillsammans. Jag förstår att ni är nojade och behöver varandras stöd men om en av er väcker misstankar, då torskar ni bägge. Åk gärna tillsammans, men sitt på olika platser under resan så har ni större chans.
Vi åker ju inte två stycken för att vi är nojjiga, men du förstår väl att det är roligare att ha sällskap? Tack för svar iaf
Skall åka bil ifrån Amsterdamn till Tyskland och sedan vara i Tyskland en dag, är det lungt att ta med sig 2-4 gram gräs ifrån Amsterdamn genom gränsen in till Tyskland?
Ska flyga från Oslo-Arlanda om några dagar och tänkte ta med mig några gubbar kola, risken att åka dit? narkotikahundar? Tips på hur och vart jag ska gömma det!?
Tacksam för svar!
Tja!
Ska iväg med några polare till Österrike över sportlovet på skidresa. Vi åker buss hela vägen ner och kommer att passera diverse gränser på vägen. Svårt att få tag på weed där nere, så undrar om det går att ta med en 5-10g på bussen?
Tja!
Ska iväg med några polare till Österrike över sportlovet på skidresa. Vi åker buss hela vägen ner och kommer att passera diverse gränser på vägen. Svårt att få tag på weed där nere, så undrar om det går att ta med en 5-10g på bussen?
Den lär ju inte vara alltför svår att gömma, men jag vet ju inte hur kontrollerna ser ut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!