2014-08-05, 21:51
Medlem
räknas nog inte som smuggel mera dumb luck eller nått, kom och tänka på det när jag såg din post.

en av snubbarna jag satt med på åby, råkade ha med sig en grinder i fickan som han haft med sig från amsterdam, in på kåkeni ena änden av grindern finns det ett lock där han hade röka.
med den knallade han in på åby, en plit plockade honom och kollade frågade vad det var, han hade aldrig sätt en grinder, sa det gick bra.

men smuggel, Åka buss över dk + sv har jag en bekant som gör hyffsat ofta, han har inte haft nått problem
Citera
2014-08-06, 03:49
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Then your missing half the fun! Alla borde prova att äta lite brownies och sen sätta sig på ett flyg, förändrar hela resan från ett jobbigt tvång, to a fun day in the sky

Seriöst this. Sedan jag för tre typ år sedan flög bäng för första gången då även med 15g i väskan har jag hållit den traditionen i liv, okej jag smugglar inte weed varje gång men är alltid stoned.
Citera
2014-08-14, 14:35
Medlem
Hur tror ni de är att flyga inrikes med en Vaporizer (MFLB)? Ifall jag tvättar den och gömmer den i väskans djupaste hörn inlindat i något tro ni jag klarar?
Eller vore de bättre ifall jag skicka den till mig själv dagen innan
Ska flyga från arlanda till umeå
Senast redigerad av ElMunneco 2014-08-14 kl. 14:42.
Citera
2014-08-14, 15:50
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElMunneco
Hur tror ni de är att flyga inrikes med en Vaporizer (MFLB)? Ifall jag tvättar den och gömmer den i väskans djupaste hörn inlindat i något tro ni jag klarar?
Det är väl inte olagligt med vaporizers...?
Citera
2014-08-14, 16:30
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Det är väl inte olagligt med vaporizers...?

Varför skulle det vara olagligt att ha något som förångar plantmaterial? en vaporizer är som vilken EL-cigg som helst. Alltså inget olagligt
Citera
2014-08-14, 16:49
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Then your missing half the fun! Alla borde prova att äta lite brownies och sen sätta sig på ett flyg, förändrar hela resan från ett jobbigt tvång, to a fun day in the sky
Vad jag inte rekommenderar är att festa hela natten och ta flyget på morgonen och för att orka med flygplatsen osv fortsätta ta kokain hela morgonen på shuttle bussen till flygplatsen. Men det slutade bra trotsallt. Cannabis har jag faktiskt aldrig varit påverkad av på flygplatsen
Citera
2014-08-14, 18:35
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElMunneco

Tvätta ur den så det inte finns några rester av cannabis bara och göm den inte så ska dt vara helt lugnt!
Gömmer du den så är det större risk att tullen noterar något.
Citera
2014-08-16, 17:21
Medlem
dennihsus avatar
Hur reagerar magen om man sväljer rent hasch, säg 5 gram cutatt i små bitar för att bli av med det om man ser tullare på tåget?

En till fråga, har svalt en ciggplastpåse med en halva grönt i vid ett tidigare tillfälle vad jag vet så har den inte kommit ut ur andra änden (inte säker) är det nyttigt med plast i magen?
Citera
2014-08-17, 04:44
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dennihsu
är det nyttigt med plast i magen?

Som svar på din fråga, ja det är nyttigt. Förr i tiden när dom uppfann gummit så valde man att göra plast av resterna som man sedan gav till barnen då plast innehåller höga halter kalcium och järn, plast kan även användas till flera områden så som vegetariska pastejer eller ihop med vatten kan man göra plastmjölk. Ett personligt tips är att elda lite lätt på plasten så det klumpar ihop sig sen doppa plastbollarna i olivolja och ha i salladen. Du kan läsa mer på wiki:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Plast
Citera
2014-08-24, 10:49
Medlem
JoeBidens avatar
Låt oss säga att man rökt på rätt så intensivt i ett par dagar och att ens kläder luktar CB. Finns det någon risk för att eventuella hundar på Arlanda "känner" av en så att säga? Det finns alltså ingen aktiv substans som luktar, men det har funnits. Vore drygt o bli stoppad.
Citera
2014-08-25, 22:19
Medlem
skoningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Låt oss säga att man rökt på rätt så intensivt i ett par dagar och att ens kläder luktar CB. Finns det någon risk för att eventuella hundar på Arlanda "känner" av en så att säga? Det finns alltså ingen aktiv substans som luktar, men det har funnits. Vore drygt o bli stoppad.

Har du varit i kontakt med cb nyligen så kommer de markera dig om de söker, yes.
Citera
2014-08-26, 03:58
Medlem
laine92s avatar
Stoppa det i en mjölpåse😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in