Citat:
Ursprungligen postat av
Etizopapaya
DU måste fixa någon antihistamin du kan kombinera/varva med. Fortsätter du såhär kommer du bara att bränna alla receptorer/korstolerans på allt och din tolerans kommer öka i raketfart.
Är det panik och du ej har någon antihistamin så som theralen/propavan/atarax/mirtazapin så kör med imovane sen efter 10 minuter tugga en stilnoct, lägg dig och blunda.
Sen ser du till att få någon av ovan nämnda antihistaminer utskrivna, väldigt lätt. Personligen föredrar jag en väldigt låg dos mirtazapin 7,5-15mg. Så använder du den 3 gånger i veckan och imovane 4 gånger i veckan eller kombinerat. Viktiga är att du inte använder båda varje natt under längre tid. På detta sätt kan du hålla på i flera år utan att behöva höja doserna.
Jag har provat med dom flesta förr, Theralen, Propavan, Atarax, Nozinan osv men jag klarar inte av att bli så dåsig som jag blir av dom för då är hela morgondagen förstörd ändå.
Har använt Circadin lite då och då och den har funkat ok till en början i alla fall, sen vänjer sig ju kroppen.
Nu har jag i alla fall tagit Circadin, Stesolid, Imovane och Stilnoct för inatt behöver jag verkligen sova. Om det var ett bra beslut lär jag märka inom kort antar jag.
Har funderat på att ta mig till sjukhuset men jag misstänker att det bara är slöseri med tid ändå.