2014-08-07, 12:58
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
När du kommer in i djupsömnen drömmer man inte.

Nej precis du drömmar bara under REM-sömnen.
Citera
2014-08-07, 13:17
Medlem
dharmabumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutionz
Har för mig att det ger snabbare effekt då. Står i fass också
Okej. Hade ingen aning.
Citera
2014-08-07, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dharmabump
Okej. Hade ingen aning.

Jag brukar alltid sitta upp tills den slår på 20-30 min sedan lägger man sig.
Citera
2014-08-07, 14:32
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitsirK72
Hur mås det?
Jag gav upp, hände ingenting... nästa gång ska jag ta stilnoct utan benso i kroppen
Citera
2014-08-07, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej precis du drömmar bara under REM-sömnen.

Ja REM sömnen är den lättaste sömnen.
Citera
2014-08-07, 17:55
Medlem
qleks avatar
jag hade bara varit vaken i typ 35timmar dock hade jag krökat på alkohol och kola rätt hårt i ca 1vecka men skött kost och sömn, men till saken, jag tog en imovane 7.5 efter dem 35timmarna och fick RÅHALLISAR var som jag trippade verkligen. Ville knappt gå och lägga mig..
Länge leve studentveckan!
Citera
2014-08-07, 20:45
Medlem
populopiduss avatar
Varför blir jag alltid så sliter, lättirriterad och illamående dagen efter en sketen imovane 7,5:a? Är det vanligt eller? Stilnoct är typ samma fast utan illamåendet.

Så jävla tråkigt då jag har i princip fri tillgång till båda
Citera
2014-08-07, 20:54
Medlem
Louandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Varför blir jag alltid så sliter, lättirriterad och illamående dagen efter en sketen imovane 7,5:a? Är det vanligt eller? Stilnoct är typ samma fast utan illamåendet.

Att man blir sliten är nog inte speciellt konstigt eftersom du utsätter kroppen för en drog, dvs att du blir bakis.

Alla reagerar ju annorlunda på olika preparat. Jag mår tex spyilla om jag äter citodon mot min ischias...så det har jag slutat med.
Har du testat något annat. Kanske finns nåt du inte mår så kasst av.
Citera
2014-08-07, 21:15
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:

Låter konstigt, men som postaren ovan sa så är det så väldigt individuellt hur man reagerar. Själv blir jag likadan iofs, fast bara om jag tagit större doser dagen innan, detta släpper dock ganska snabbt, sitter det hela dagen för dig? Har du nyss börjat käka dem eller har du någon tolerans? Illamående är väl rätt vanligt tror jag, speciellt med smaken man kan få i munnen dagen efter.
Citera
2014-08-08, 12:50
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Låter konstigt, men som postaren ovan sa så är det så väldigt individuellt hur man reagerar. Själv blir jag likadan iofs, fast bara om jag tagit större doser dagen innan, detta släpper dock ganska snabbt, sitter det hela dagen för dig? Har du nyss börjat käka dem eller har du någon tolerans? Illamående är väl rätt vanligt tror jag, speciellt med smaken man kan få i munnen dagen efter.

Jo det är nog individuellt som du säger. Ja, det sitter oftast i hela dagen... men just illamåendet beror säkert som du säger på den äckliga smaken man får dagen efter. Testade för övrigt Stilnoct igår. Tog först en men efter att jag inte somnat inom en timme tog jag en till. Idag mår jag prima, till och med mindre ångest än jag brukar. Lustigt det där för annars brukar jag bli riktigt sliten på Stilnoct.
Citera
2014-08-08, 16:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Aldrig hört talas om någon som blivit bakis utav Imovane pga dess korta halveringstid men där ser man.
Citera
2014-08-08, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Aldrig hört talas om någon som blivit bakis utav Imovane pga dess korta halveringstid men där ser man.

Jag blir likadan, fett seg vill typ spy osv. Då snackar vi en tab 7.5 förmodligen är jag lite överkänslig när det kommer till z.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in