2014-04-13, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mariejana
det e rätt sjukt ändå vilka kraftiga glasklara hallisar man kan få utav dessa två preparat, igår kväll satt jag å prata med spökerna i soffan låg en tröjja på en fotölj som blev levande, djur å allt möjligt flyger åspringer runt.. det stog en man bakom gardinen ja gick fram till han å vinka han vinka tillbaka,

har detta hänt er någon gång att när du sitter framför tex tvn att hela jävla soffan reser sig och lägenheten lyfter och börjar sväva ut skit lång,, HAHAH de e som man sitter i ett flygande hus,

kan tilllägga att jag hade sömnbrist vid detta tilfälle, men idag flygerlägenheten ändå, lyrica e fint å blanda med
Har varit med om liknande som du skrev om att att soffan reser sig/gungar och att man själv svävar i luften.
Citera
2014-04-13, 12:14
Medlem
Tjenare allesammans!
Denna frågan har säkert kommit upp förut, men tänkte kolla vad folket här tycker om att man tar 1-2 stilnoct o dricker nån timme efter? Tänkte bli av nu under påskhelgen.

Har käkat noct förut men då har det alltid spårat ut och allting har tagit slut . Men tänkte bara fixa så att jag har en eller två stycken och alkohol då. Pinsamma saker är lite skitsamma då ja vill ha lite roligt, men vill dock komma ihåg lite...

Så tror ni att man kommer ihåg något om man tar en och dricker?

Ha en trevlig söndag !!
Citera
2014-04-14, 00:31
Medlem
Silverfangs avatar
tog en stilnoct för en timme sen när jag skulle gå o lägga mig men kunde inte somna. Så jag tog 2 till för jag tänkte att jag kunde mysa på dem till game of thrones avsnittet kommer ut vid 4 och sen sova. så har tagit 30mg zolpidem nu.. får se om det ens händer något
Citera
2014-04-14, 10:44
Medlem
szabos avatar
Är 20mg för lite som nybörjare? Senast jag tog (tog dock en ganska rejäl dos då + alkohol) imovane var i november och fick då ett härligt rus och allt var toppen. Igår kväll tog jag 20mg utan alkohol men fick inget rus. Jag fick däremot hallucinationer. Får man inget rus utan alkoholen eller tog jag för lite?
Citera
2014-04-14, 13:11
Medlem
MorphedToxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av szabo
Är 20mg för lite som nybörjare? Senast jag tog (tog dock en ganska rejäl dos då + alkohol) imovane var i november och fick då ett härligt rus och allt var toppen. Igår kväll tog jag 20mg utan alkohol men fick inget rus. Jag fick däremot hallucinationer. Får man inget rus utan alkoholen eller tog jag för lite?

Alkohol förstärker effekten av Imovane. Man kan få ett rus av bara imovane på samma sätt som man kan få ett rus av bara alkohol. Kombinerat blir det såklart större effekt. Inget att rekomendera egentligen.
Citera
2014-04-15, 20:41
Medlem
Skumt för ett tag sedan kunde jag ta 4 imovane knappt känna ett piss, och jag kände att jag behövde något form av rus efter 1 månads uppehåll med sömnisarna, så naturligtvis gav jag mig på xanor istället och käkade i nästan 2 veckor. Tog slut i helgen vart helt jääävla vimsig, panik och helt aggressiv. Sen igår kväll tog jag endast 1 imovane 7,5mg och shit alltså allt släppte mådde som en kung bara satt o lyssna på musik o kolla film hela natten.

Hoppas verkligen jag får samma effekt av imovane idag ska testa grapefrukt juice också för att få ännu bättre effekt och för att jag absolut inte vill höja dosen. Undrar om man ska sluta förnya xanor eller fortsätta och sälja de, inte ta de själv iaf blir helt jävla galen av dem... inte mer än några dagar iaf. Så som de ska tas :P Tillfälligt
Senast redigerad av Amunt 2014-04-15 kl. 20:43.
Citera
2014-04-15, 21:20
Medlem
Greenbridges avatar
Halå har ingen läst mi tråd jag gjorde här för några dagar se.?
tCKTE SJÄLV DWT´VAR en intresant tråd och att det kan vara kul att börja prata om den och diskutera. Ikväll sak jag nämligen få upp inläggen till 200 för att få skrova i en annan tråd som är jätteviktig) (allt handlar ursprungigen om att jag ska lyckas beställa droger ikväll men måste göra det i en annan tråd så det här är lite OT

OnT: Det är OnT för att jag har ätit imovane ikväll och har enn idë om ett spel som går ut på att folk ska gissa vilken drog man tagit i spelartråden. Det går till såhär:

Trådens namn: Gissa drogen spelet
inlägg 1: SKriv lite om vad du gör just nu och vad du tänker på samt gissa på vad personen före dej har tagit.
inlägg 2: Personen i inlägg två gissar vilken drog det rör sig om, men nu vet ju ni och sen beskriver person två i sin tur vad hen gör och känner för tillfället.
osv osv ...

ps. skulle gärna uppskatta svar på detta inlägg speciellt snabba
Citera
2014-04-15, 23:33
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Har varit med om liknande som du skrev om att att soffan reser sig/gungar och att man själv svävar i luften.

Samma här, blev så nonstop innan jag slutade. När jag blundade var det väldigt tydligt. Cool känsla, men ganska jobbig ibland.
Citera
2014-04-16, 02:19
Medlem
Bejeebuzz!

Har dragit i mig 120+ zoppar sedan årsskiftet, har några uttag på receptet kvar men apotekspersonalen börjar fråga när man tar ut "för ofta"... Hur hanterar man det?
Citera
2014-04-16, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av szabo

Ett enda råd, blanda inte Zopiklon (Imovane) och alkohol! Du gör saker du inte kommer ihåg (och kommer att ångra)! 2-3 Zoppar är ok och man "zonkar ut"... 2-3 zoppar + alkohol och du kan göra saker du kommer ångra hela ditt liv när du får reda på vad du gjort! Bara ett tips från verkligheten!
Citera
2014-04-16, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sanktion
Bejeebuzz!

Har dragit i mig 120+ zoppar sedan årsskiftet, har några uttag på receptet kvar men apotekspersonalen börjar fråga när man tar ut "för ofta"... Hur hanterar man det?
Ibland (förmodligen ganska ofta när det gäller NK-preparat) sätter läkaren en spärr så det inte går att hämta ut förrens efter ett visst antal dagar. Hur mycket har du hämtat ut?
Citera
2014-04-16, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanktion
Ett enda råd, blanda inte Zopiklon (Imovane) och alkohol! Du gör saker du inte kommer ihåg (och kommer att ångra)! 2-3 Zoppar är ok och man "zonkar ut"... 2-3 zoppar + alkohol och du kan göra saker du kommer ångra hela ditt liv när du får reda på vad du gjort! Bara ett tips från verkligheten!

Tips från verkligheten e dom bästa tipsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in