Citat:
Ursprungligen postat av
zlatanärkung
@suga
Du verkar verkligen vara anti-zolpidem. And that's fair - det är jag med. Känns verkligen som en medicin som framför allt bör skrivas ut till kvinnor och män som känner oro inför sömn osv. Skriva ut det till impulsiva män som lyssnar med ena örat när apotekaren SÄGER

DRICK INTE ALKOHOL. TA DET BARA VID SÄNGDAGS. OCH FÖLJ DOKTORNS RÅD

På nästa sida tar vi ett snack på riktigt. Jag blev visst lite "rolig" nu

Jag blandar inte med alkohol.
Jag tar en tablett när jag redan ligger i sängen, ibland funkar det, ibland inte och då är jag så jävla väck av den första tabletten att jag tar en till. Funkar inte det, ja då kan vad fan som helst hända.
Imovane däremot, fungerar bra. Visst blir man lite yr och att det kan ta ett tag att somna, men jag blir inte omdömeslös som jag blir på
en Stilnoct.
Citat:
Ursprungligen postat av
thedeadgirl
ffs, 'fan-club'? try being addicted for 10 year and quit and see if you're still a 'fan'. ridiculous ppl. grow up!
I bet you liked your medication in the beginning. There are two types of users in this thread:
1. Users who like to "trip-balls" on Stilnoct and eat high doses of Imovane (Zopiclone).
2. Users who eat it for their sleep only and asks questions related to it.
I think most "category 1" people tries it a few times, fucks up, and decides to never try to "trip" on any z-drugs ever again. Actually, I think it would be better to "use for fun" once a week than to eat it every day, honestly. I'm a cat 2, but have to admit that I have tried to trip on Stilnoct years ago when I was a stupid kid.