Underbar tråd jag hiitade här

många säger att ztiln och imov är lika så dess effekter är precis vad jag vill diskutera.
Sitter nu och har låtit kvällenens första imovane kicka in. Och har kommit på att det skulle vara jävligt najs att försöka urskilja dessa eftkter man får lite nogrannare. Har precis börja bli lite skön av den och det var 10mg(tror jag). Har kännt en hemsk smak i munnen nu och börjar se att allt ser lite annorlunda ut. Tror bokstäverna och annat gångar lite, sen är färger lite skarpare. ordentliga tracers efter saker(eller vad de heter). Min första tanke var "är det här psychedeliskt". Jag hade inte läst på så mycket innan. Innan jag tog den tänkte jag inte så mycket. Dessa pilller är alltså inte från nån stor apoteksföretag(pfizer, generic, gelanika, roche, ni vet vad dom brukar heta). Desa piller är hemmagjrda och har dessutom inte tillstånd av min läkare att äta dom. Så det är ju knark då. Brydde med inte så mycket om det för tänkte att det är ju ändå medicin, kan inte bli så borta av bara medicin.
Nu efteråt vet jag inte om jag ska träffa min syrra och mamma ikväll om dom märker att jag är påverkad. De vet ju att jag har tagit droger förut.
Hur som helst:
Jag tog för första gången 10mg imovane efter ett litet tjackrace för några dar sen.
Jag låg och väntade på att imovane skulle slå in och trodde bara jag skulle bli trött och lyckas somna.
I samma stund som den slår in kommer mina kompisar (två killar R D) hem ochh in i rummet.
Jag kände i samma stund av den första effekten av imovane, med den var inte som jag tänker. Min första tanke var "den är psychedeliskt" för jag hade inte läst på så mycket innan. Det som var spsychedliskt med drogen var att jag för det första fick kontakt på nåt sätt med mina kompisar. Och började få ganska skeva hallisar. Inga dirket mönster eller morfings men saker gungade och grejer kom ut och flyttade sej. Jag hade tankeläsning med mina kompisar och sa åt dom att det här verkar askul. vi ska inte sova nu. Vi ska gå upp och ta mer tjack sen mer imovane, och ännumer. Sen MÅSTE vi skriva trippraport. (blev ingen rapport men skriver det här istället). Hände mkt mer under kvällen som jag inte orkar skriva här, mycket har också försvunnit ur minnet. Men de som hände senare var inte hallisar, det var bara jag som hade hallisar nästan. Och dessa hadde jag just då och de var ganska skeva.
Ska läsa om era effekter nu eller sova eller ta mer vad tycker ni?