2010-11-09, 17:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Någon som vet vilka doser som är bra att "flumma" på och vilka doser man eventuellt "trippar" på när det gäller Imovane?

15 mg är en bra flum dos, tar du flera är risken bara större att det spårar ut och du vaknar med alla kartor uppätna och minns ingenting om vad du har gjort.
Citera
2010-11-09, 18:18
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
15 mg är en bra flum dos, tar du flera är risken bara större att det spårar ut och du vaknar med alla kartor uppätna och minns ingenting om vad du har gjort.
Okej, tack för svaret slingshot. Har just nu intagit en kombination av imovane, aplrazolam och diazepam. Får se om jag blir soft, däckar eller lever rövare resten av kvällen.. Syftet är att bara flumma och va soft tror närmare bestämt att det blivit 11,5mg zopiklon, 3mg alpra och 10mg valium. Tänkte testa lite av varje för att se om det blir en bra kombo.
Mvh
Citera
2010-11-09, 18:54
Medlem
TRIPP

Detta hände nu för en vecka sen. väldigt oroande de ja fick vara med.

Onsdag förra veckan
sitter å ser en halvjobbig film: Spiderwick Chronicles varför ja nu berättar detta kommer att ha betydelse i min tripprapport skulle ja tro.

Torsdag helt själv kl är 17:00
Jag har lagt fram en karta Zopiclone Mylan 7.5 g. tar 4 st.
Börjar hända saker jag blir jävligtjävligt trött, jag går å häller i mig nescafe som man mixar till själv med sked och varmt vatten. efter 20 minuters intesivt kaffedrickande så är ja sjukt cpskadad. jag springer å sätter i mig 4 st till. och börjar gå ut å in i toan där ja släckt lyset. jag sätter mig ner på toalett stolen och släcker lampan. BAM! massor av människor som rör sig spöktligt på toan. jag ser små figurer dansa osv. men de har ja varit med om förut det är mer än vanligt, jag tycker det är skönt och lite spännande faktiskt! och mitt minne är faktiskt ganska okej. Är det Mylan som är lättare mot minnet? vettefan, men iaf ja springer runt i huset å börjar kolla på statyer. som börjar röra på sig dom tittar på mig och pratar med mig. jag börjar kladda på ansiktena bara för att de ser så jävla verkligt ut och jag måste ha sett helt jävla fucked ut
sitta där själv kl 8 på kvällen kladda på varenda statyliknande sak. ajja bortsett från att jag var jävligt mongo vid 8:a tiden så stack ja in på sovrummet mitt och stoppade i mig 2 st till då kartan tog sitt slut.

Jag visste att ja hade gömt undan 2 imovane som jag letade som ett jävla fyllo. rev ut saker å var allmänt jävla borta i tänkandet typ. de enda ja kunde tänka på var mina imovane. jag hittar iallafall dom tillslut och stoppar i mig dom och dricker ett par kaffekoppar till.

kl är 10:00 stormigt å jävligt dystert utanför då ja tittar ut genom köksfönstret
jag går mot vardagsrummet å råkar titta ut genom vardagsrumsfönstret där hela jävla trädet börjar prata skitargt mot mig, som om de skriker åt mig. Utanför ser jag nåt orcliknade väsen å ett 100tals mer stå i led och gör honnör. Jag och min Zopiclonade hjärna lever mig verkligen in i skiten. så ja sätter mig ner på huk så att inte trädet och orcerna ska se mig. jag kryper mot de andra fönstret där statyn som ja prata me och jag kladdade på den storskrålade nu den grinade som fan. Jag börjar tillochmed prata med den för att lugna ner mig själv jag säger: Schh... sch... ta de lungt... detta är bara hallisar... sen så stryker ja den på huvudet. <--- Vad fan håller ja på med?

ajja efter ja tittat på den gråtande statyn i typ en halvtimme å pratat me den för att lugna ner den och mig. så tittar ju upp i fönstret just bakom... WTF?! En storhelvetes jätte går omkring typ 100 meter bort från huset mitt. vad gör den? den börjar slå sönder ett hus där han sedan drar ut en massa sliska varelser och det sprutar bara ut blod. DÅ börjar ja tänka på att gå å blunda.

dummast var att ja la mig i vardagsrumssoffan med en filt över huvudet. jag börjar sakta men säkert dra ner filten för att se om de onda var borta. men vad fan ser ja mitt ståendes i vardagsrumsgovlet? en jävla goblin precis som från spiderwick chronicles. shit tänker ja. jag sneglar ögonen mot höger då ser ja en äcklig jävla liknande goblin liggandes mot soffkanten en halvmeter ifrån mig. jag nyper över hans ansikte och hans huvud förvanldas tillbaka till min kudde. SHIT sjuuuukt!! hela min hjärna sprängs snart tänker ja. jag börjar massa ner på golvet och tittar i spegeln som speglas mot den långa hallen. vem fan ser ja då? Jo jäck sparrow i egen hög person med draget svärd. tar ett tag tills ja vågar gå och titta med egen vy om han egentligen är där. men de var han då inte. Jag går förbi toalett dörren då ja hör nån knacka 2 ggr. jag stannar till och blir skitskraj å tänker ett tag på att detta måste ja bara inbildat mig. jag knackar tillbaka 2 gånger nonchalant och vad fan händer? det knackar tillbaka 2 ggr igen. här börjar de riktigt hemska, jag springer å hämtar den fetaste kökskniv ja har å rusar tillbaka mot toaletten och sliter upp dörren å skriker: dö piratjävel! ingen där...

nu är ja så fucked ja håller i en kniv, bäst ja går å lägger mig tänkte ja. då ja så väl går in på mitt rum för att täcka över fönstret så dycker en häxa upp jävlart från ingenstans å skrämmer skiten ur mig! jag täcker över fönstret fort som fan och kastar kniven på golvet och sen så lägger ja mig i sängen och somnar fan direkt.

morgonen så vaknar ja upp å ser på kniven på golvet

skitsjukt var det. svårare att beskriva genom att de nu var en vecka sen. men de var faktsikt lite action i de hela tyckte de var på något sätt jävligt äckligt men spännande tripp.

vettefan hur dessa hallisar blev så enorma. jag börajde tro med att de hade me Imovane+zopiclone mylan å göra. men de är ju i princip samma sak. eller att ja kunde hålla mig vaken så länge me kaffe å så hög dos? ajja. de var kul men riktigt hemskt.

min första tripprapport någonsin.
Citera
2010-11-09, 18:59
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Okej, tack för svaret slingshot. Har just nu intagit en kombination av imovane, aplrazolam och diazepam. Får se om jag blir soft, däckar eller lever rövare resten av kvällen.. Syftet är att bara flumma och va soft tror närmare bestämt att det blivit 11,5mg zopiklon, 3mg alpra och 10mg valium. Tänkte testa lite av varje för att se om det blir en bra kombo.
Mvh

Låter som en helkväll.
Citera
2010-11-09, 19:17
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Låter som en helkväll.
yes hoppas det Är rätt så skön nu, men suget efter "det där lilla extra" infinner sig såklart. så jag funderar på om jag ska ge mig på en halv imovane + en halv xanor till om någon halvtimme. Då skulle det ju totalt bli 15mg imovane, 4mg xanor och 10mg diazepam. Sen får det räcka för ikväll kanske även tar en Heiniken kort innan läggdags. Superpt!
Citera
2010-11-09, 19:22
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snevriden
TRIPPRAPPORT

Posta denna i "Tripp och rusrapporter" istället eller så kan ju mod alltid flytta. Kul läsning i alla fall 3,5/5 får du i betyg mig.
MVH
Citera
2010-11-09, 19:31
Bannlyst
knaprat 14 st imovane idag,druckit en liter grape,kaffe m.m.m Finns det nåt som tillföra min tristess?
Känner ingenting...helt psyko
Citera
2010-11-09, 19:57
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddhaboy2
knaprat 14 st imovane idag,druckit en liter grape,kaffe m.m.m Finns det nåt som tillföra min tristess?
Känner ingenting...helt psyko
Vad för zoppar handlar det om då? samt vad är din tollerans på andra benzos/analoger..
Citera
2010-11-09, 20:10
Bannlyst
Citat:
Vad för zoppar handlar det om då? samt vad är din tollerans på andra benzos/analoger..
Imovane Meda (svenska) + lite spanska zoppar.
Tja, jag måste väl ha hög tolernas. Ska jag köra några rena dagar tycker du?
Har du förresten testt imovane med somadril...mummmma
Lyrica? Potentierar det zoppar?
Nåt mer?
Citera
2010-11-09, 20:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddhaboy2
Imovane Meda (svenska) + lite spanska zoppar.
Tja, jag måste väl ha hög tolernas. Ska jag köra några rena dagar tycker du?
Har du förresten testt imovane med somadril...mummmma
Lyrica? Potentierar det zoppar?
Nåt mer?
Lyrica + valfi benzo eller z-analog = nice Måste nog säga att lyrica funkar ihop med allt, opiater, centralstimulerande, alkohol mm både boostar och har ju ett rus för sig utan att vara speciellt farligt. En av mina favoritkombos är Lyrica, xanor, diazepam och krypton eller citodon(om man tar låga doser benz).. Chillout mod så att säga.

Ja, försök ta ett uppehåll några dar så ska du se att tolleransen minskar och nästa gång du tar imovane föreslår jag att du tar några rektalt(inte bögigt när det gäller sett att inta droger:P). Lycka till din dumma sill! MVH
Citera
2010-11-09, 21:19
Bannlyst
Citat:
Testa att ta en låg dos av det, 7,5 mg - 15 mg inte mer, räcker om man bara ska använda det för sömn.

Kan nu återkomma och säga att jag blir helt knockad av skiten, likt theralen fast jag somnar mycket bättre men är bedrövligt seg dagen efter
Citera
2010-11-09, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Kan nu återkomma och säga att jag blir helt knockad av skiten, likt theralen fast jag somnar mycket bättre men är bedrövligt seg dagen efter
Seg på zopiclone?
Jag tar det nu också men blir faktiskt inte seg likt theralen eller liknande dagen efter. somnar gott som fan på det och dagen efter är jag inte seg alls.

Konstigt

Edit: Läste kanske fel här nu, var det imovane du intog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in