Citat:
Ursprungligen postat av
Dolank
Varför snortar du benso? och läste att påfyllning av imovane är ganska dåligt, man sätter ribban vid första dosen.
Jag snortar inte benzo, var fick du det ifrån? Däremot visste jag inte att påfyllningar är värdelöst, tack för tipset.
Citat:
Ursprungligen postat av
exade
Är du ute efter att flumma eller? annars ta 2 imovane, gå och lägg dig för du behöver lugn och ro för att dom ska fungera fungerar inte att ta massa och tro att man kan somna sittandes eller med ljud i bakgrunden mm. Provade detta själv när jag skulle flyga poppade 5 imovane 7.5mg gick ändå inte att somna fan. Men sen ska du veta (om du inte redan vet) att imovane endast är en insomningstablett, så har du svårt att fortsätta sover längre stunder snarare än att kunna somna in så bör du skaffa propavan eller om du har problem med båda kör en blandning på dom 2 samtidigt för en god natts sömn.
Nej, inte ute efter att flumma. Har haft insomningsvårigheter under många år, och tar väldigt sällan benzo för flum. Gjort det en gång tror jag. Hade inga ljud i bakgrunden, allt var avstängt, rummet var mörkt och helt tyst. Låg ner och försökte sova men det gick helt enkelt inte. När jag väl somnat brukar jag inte vakna så mycket under min sömn, men här vaknade jag flera gånger på de två timmar sömn jag till slut fick.
Tog Lyrica senare och då jävlar somnade jag äntligen som en stock och sov 5 timmar utan problem, inga uppvaknanden. Så nu mår jag bättre
Vi får helt enkelt skylla på att efterstimulansen på NEB var så hård att det inte gick att somna, samt att jag borde ha tagit mer än jag gjorde som första dos. Men eftersom det var första gången ville jag vara någorlunda försiktig.
Tackar för svar.