2014-03-28, 15:56
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvart
Snabb förklaring på z-analog. Du blir totalt retarded, oförmögen att förstå sammanhang i saker ( tex ord sammansatta till meningar.) Om du käkar för mkt innan du är van då.
Total blackout är vanligt med.

Men håller du det på någorlunda nivå (svårt att inte äta alla när man börjat, för mig iaf) så får du mest de posetiva. Total ångestfrihet, avslappning o lite myshumör. Gött att ligga o glo i väggen.

En 7,5mg:are borde räcka för mig va? I vilket fall som helst verkar det väldigt trevligt.

Tack för infon förresten
Citera
2014-03-28, 15:59
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
En 7,5mg:are borde räcka för mig va? I vilket fall som helst verkar det väldigt trevligt.

Tack för infon förresten

Jotack det slår benso om man ska ligga hemma.
Jag tror på 2st 7,5 för dig.
Senast redigerad av MrSvart 2014-03-28 kl. 16:04.
Citera
2014-03-28, 16:50
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Jotack det slår benso om man ska ligga hemma.
Jag tror på 2st 7,5 för dig.

Vettefan om jag vågar två alltså, haha. Blir nog en och en halv isf. De verkar ju vara så starka mot de benzo jag tagit förr i mitt liv.

Hursom kommer jag uppdatera här imorgon hur det gick för mig.
Citera
2014-03-28, 17:00
Medlem
Väntar nog nån vecka till innan jag tar igen, förra gången jag försökte sluta så gav jag det 10 dagar och då kände jag inte av någonting av 7,5mg, en månad borde ju vara helt säkert.
Citera
2014-03-28, 17:21
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Vettefan om jag vågar två alltså, haha. Blir nog en och en halv isf. De verkar ju vara så starka mot de benzo jag tagit förr i mitt liv.

Hursom kommer jag uppdatera här imorgon hur det gick för mig.

Iom att du ska landa från stim behöver du mer än om du börjat utan stim. Men helt rätt är det smartast att börja lågt innan du vet vad du tål.
Citera
2014-03-28, 17:34
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Iom att du ska landa från stim behöver du mer än om du börjat utan stim. Men helt rätt är det smartast att börja lågt innan du vet vad du tål.

Du har helt rätt. Jag är dessutom ganska stor på 130+kg, vet inte om det spelar så mycket roll med denna kategori av droger?

Hursom, jag kommer börja med 1,5 piller, sen om jag märker att jag inte somnar tar jag en halva till. Det borde förhoppningsvis räcka.

Tack igen för alla tips!
Citera
2014-03-28, 20:48
Medlem
MrSvarts avatar
Va länge kan dessa upptäckas i urin efter intag? Dagen efter?

Tänkte kanske köpa några framöver.
Citera
2014-03-28, 23:48
Medlem
HentaiMannens avatar
Okej, då var det slutstimmat. Tar 1,5 Imovane 7,5mg's för första gången nu. Loggar offline för säkerhetsskull (har sett hur en del blir när de är på detta och får för sig att posta i forum).

Natti Flashback.
Citera
2014-03-29, 06:40
Medlem
HentaiMannens avatar
Meh, ganska besviken (som kanske märks av tiden detta skrivs). Jag hade höga förhoppningar på Imovane, men det här gick ju inget vidare alls. Tog 1,5 7,5mg som jag sa, men en timme senare kände jag mig inte annat än lite mjuk i kroppen, så jag tog den andra halvan. Ytterligare en timme senare var jag ganska vinglig (är det fortfarande), men inte kunde jag somna så jag tog ytterligare två och runt 4 imorse somnade jag.

Tvekar på att efterstimulansen verkligen var boven i detta drama då den borde vara borta åtminstone 4 timmar efter senaste lina.

Varför blev det nu såhär? Tror det blev totalt 4x7,5mg Imovane, och allt det ledde till var två timmars sömn som inkluderar uppvaknanden. Nu känner jag mig mest yr i huvudet och kan tydligen inte somna om. Bah.

Har ju ingen nämnvärd tolerans heller... Så, what the fuck?

Ber om ursäkt ifall inlägget är lite virrigt. Kan bero på att jag är detsamma.
Citera
2014-03-29, 10:52
Medlem
Dolanks avatar
Citat:
Meh, ganska besviken (som kanske märks av tiden detta skrivs). Jag hade höga förhoppningar på Imovane, men det här gick ju inget vidare alls. Tog 1,5 7,5mg som jag sa, men en timme senare kände jag mig inte annat än lite mjuk i kroppen, så jag tog den andra halvan. Ytterligare en timme senare var jag ganska vinglig (är det fortfarande), men inte kunde jag somna så jag tog ytterligare två och runt 4 imorse somnade jag.

Tvekar på att efterstimulansen verkligen var boven i detta drama då den borde vara borta åtminstone 4 timmar efter senaste lina.

Varför blev det nu såhär? Tror det blev totalt 4x7,5mg Imovane, och allt det ledde till var två timmars sömn som inkluderar uppvaknanden. Nu känner jag mig mest yr i huvudet och kan tydligen inte somna om. Bah.

Varför snortar du benso? och läste att påfyllning av imovane är ganska dåligt, man sätter ribban vid första dosen.
Citera
2014-03-29, 11:32
Medlem
exades avatar
Citat:

Är du ute efter att flumma eller? annars ta 2 imovane, gå och lägg dig för du behöver lugn och ro för att dom ska fungera fungerar inte att ta massa och tro att man kan somna sittandes eller med ljud i bakgrunden mm. Provade detta själv när jag skulle flyga poppade 5 imovane 7.5mg gick ändå inte att somna fan. Men sen ska du veta (om du inte redan vet) att imovane endast är en insomningstablett, så har du svårt att fortsätta sover längre stunder snarare än att kunna somna in så bör du skaffa propavan eller om du har problem med båda kör en blandning på dom 2 samtidigt för en god natts sömn.
Senast redigerad av exade 2014-03-29 kl. 11:34.
Citera
2014-03-29, 13:53
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank
Varför snortar du benso? och läste att påfyllning av imovane är ganska dåligt, man sätter ribban vid första dosen.

Jag snortar inte benzo, var fick du det ifrån? Däremot visste jag inte att påfyllningar är värdelöst, tack för tipset.

Citat:
Ursprungligen postat av exade
Är du ute efter att flumma eller? annars ta 2 imovane, gå och lägg dig för du behöver lugn och ro för att dom ska fungera fungerar inte att ta massa och tro att man kan somna sittandes eller med ljud i bakgrunden mm. Provade detta själv när jag skulle flyga poppade 5 imovane 7.5mg gick ändå inte att somna fan. Men sen ska du veta (om du inte redan vet) att imovane endast är en insomningstablett, så har du svårt att fortsätta sover längre stunder snarare än att kunna somna in så bör du skaffa propavan eller om du har problem med båda kör en blandning på dom 2 samtidigt för en god natts sömn.

Nej, inte ute efter att flumma. Har haft insomningsvårigheter under många år, och tar väldigt sällan benzo för flum. Gjort det en gång tror jag. Hade inga ljud i bakgrunden, allt var avstängt, rummet var mörkt och helt tyst. Låg ner och försökte sova men det gick helt enkelt inte. När jag väl somnat brukar jag inte vakna så mycket under min sömn, men här vaknade jag flera gånger på de två timmar sömn jag till slut fick.

Tog Lyrica senare och då jävlar somnade jag äntligen som en stock och sov 5 timmar utan problem, inga uppvaknanden. Så nu mår jag bättre

Vi får helt enkelt skylla på att efterstimulansen på NEB var så hård att det inte gick att somna, samt att jag borde ha tagit mer än jag gjorde som första dos. Men eftersom det var första gången ville jag vara någorlunda försiktig.

Tackar för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in