2014-03-29, 15:47
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Jag snortar inte benzo, var fick du det ifrån? Däremot visste jag inte att påfyllningar är värdelöst, tack för tipset.

Nej, inte ute efter att flumma. Har haft insomningsvårigheter under många år, och tar väldigt sällan benzo för flum. Gjort det en gång tror jag. Hade inga ljud i bakgrunden, allt var avstängt, rummet var mörkt och helt tyst. Låg ner och försökte sova men det gick helt enkelt inte. När jag väl somnat brukar jag inte vakna så mycket under min sömn, men här vaknade jag flera gånger på de två timmar sömn jag till slut fick.

Tog Lyrica senare och då jävlar somnade jag äntligen som en stock och sov 5 timmar utan problem, inga uppvaknanden. Så nu mår jag bättre

Vi får helt enkelt skylla på att efterstimulansen på NEB var så hård att det inte gick att somna, samt att jag borde ha tagit mer än jag gjorde som första dos. Men eftersom det var första gången ville jag vara någorlunda försiktig.

Tackar för svar.

1.5 imovane 7.5mg är inte så låg dos men, brukar räcka med en för mig men det är väl individuellt..tråkigt att det blev som det blev för dig. Hoppas det löser sig, sjukt deppigt att ligga och försöka somna i flera timmar har haft samma problem nu pga. mykrypningar i benen :/
Citera
2014-03-29, 16:24
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
1.5 imovane 7.5mg är inte så låg dos men, brukar räcka med en för mig men det är väl individuellt..tråkigt att det blev som det blev för dig. Hoppas det löser sig, sjukt deppigt att ligga och försöka somna i flera timmar har haft samma problem nu pga. mykrypningar i benen :/

Borde antagligen tagit mer pga att jag var efter-stimulerad av NEB. Det gjorde det antagligen "svårare" för benzon att slå ut mig.

Men jag är ovan på z-droger som sagt. På "vanlig" benzo kan jag somna lite hur jag vill för det mesta. Här måste man ha lite mer av en "strategi".

Hade tydligen chattat med någon om hundsex när jag blev påverkad, hahaha. Jag minns det endast svagt.

Håller med till 100%, när man ligger där i sängen och timmarna bara går.... Jag kan bli helt galen. Fattar inte varför jag jämt ska ha så svårt att somna. Haft det problemet så länge jag kan minnas. Går i vågor hur jobbigt det är. Lider med dig.

EDIT: Hur jävla länge sitter den beska smaken kvar i munnen? Har det fortfarande.
Senast redigerad av HentaiMannen 2014-03-29 kl. 16:45.
Citera
2014-03-30, 13:54
Medlem
Räcker det att ta 5mg Zolpidem för att somna om jag tar den 5 minuter innan läggdags?
Går raka vägen in och lägger mig (inte pillar med datorn eller annat).
Citera
2014-03-30, 14:32
Medlem
Dolanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kickzork
Räcker det att ta 5mg Zolpidem för att somna om jag tar den 5 minuter innan läggdags?
Går raka vägen in och lägger mig (inte pillar med datorn eller annat).
Blev väldigt trött av en 5mg stilnoct första gången jag tog det fast jag satt vid datorn.
Citera
2014-03-30, 17:11
Medlem
psykos7s avatar
Har läst lite, men inte riktigt fattar hur det ligger till. Ifall mitt urin skickas på analys syns då imovane på analysen. Måste dem leta specifikt efter z-analoger för att kunna se imovanen i urinet eller syns det även om dem inte letar efter det? Får be om ursäkt ifall jag inte gjort mig riktigt tydlig, be mig isånafall försöka förklara på annat vis.
Tack på förhand
Mvh
Citera
2014-03-30, 17:16
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykos7
Har läst lite, men inte riktigt fattar hur det ligger till. Ifall mitt urin skickas på analys syns då imovane på analysen. Måste dem leta specifikt efter z-analoger för att kunna se imovanen i urinet eller syns det även om dem inte letar efter det? Får be om ursäkt ifall jag inte gjort mig riktigt tydlig, be mig isånafall försöka förklara på annat vis.
Tack på förhand
Mvh

Är nästan helt säker på att dom måste söka efter Z-analoger för att det ska synas på analys så du kan vara lugn Tror jag. Är inte helt säker men har pissat på analys flera gånger och det har aldrig visat t.ex. Imovane.
Citera
2014-03-30, 20:18
Medlem
mariejanas avatar
hur är det med imovane och urinprov nuförtiden? Dom skickar iväg pisset på analys ingår imovane typ i standard sökningarna eller hur funkar det? haha jag har ingen koll, EDIt oj såg nu att ovanstående hade jiu fan svarat på samma fråga.. jaja
Citera
2014-03-30, 21:35
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank
läste att påfyllning av imovane är ganska dåligt, man sätter ribban vid första dosen.

Nja... Tar du 7.5 mg, väntar en timme och slänger i dig 75 mg blir du fortfarande jävligt väck. Det är bara det att det kan vara svårt att känna av påfyllningarna.
Citera
2014-03-30, 21:51
Medlem
Real1Samas avatar
Hej Bullen!

Jag har under dagen tagit Tramadol, totalt 500mg typ. Lugnt att ta en 7,5:a Imovane vid midnatt?
Citera
2014-03-30, 21:51
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Hej Bullen!

Jag har under dagen tagit Tramadol, totalt 500mg typ. Lugnt att ta en 7,5:a Imovane vid midnatt?

Ja, du ska ha en jävla otur för att dö av det.
Citera
2014-03-30, 21:58
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Ja, du ska ha en jävla otur för att dö av det.

Okej! Nog för att jag brukar ha otur på senaste tiden, men jag tar nog den chansen haha. Ingen tolerans på Imovanen, dock lite på trammen.

Tack för svar
Citera
2014-03-30, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykos7
Tack på förhand
Mvh

När de skickar på analys ifrån ett fängelse ( enda jag kan uttala mig om då jag aldrig lämnat UP någon annanstans än i fängelse ) Så måste dem söka specifikt efter te.x imovane för att hitta det. Vilket dom mkt sällan gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in