2014-03-26, 19:37
Medlem
views avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Har du testat den vid akut ångest, panikångest...?

Jag skrev förutom mot panikångest
Citera
2014-03-27, 20:34
Medlem
Hur länge tar det innan jag nollställt toleransen på Imovane och Stilnoct? gjorde CT när jag låg på 22,5mg imovane och 10mg stilnoct(varierade), åt väl de ungefär i ett halvår ungefär. 17 dagar sen, har ingen absistens eller insomnia längre, det enda problemet är att jag är sjukt lättväckt.
Ska inte börja knarka de igen men hade tänkt dämpa suget lite nån kväll, kommer ta de ett par gånger i veckan sedan men aldrig två dagar i rad. Det är alltså den sederande/ångestdämpande effekten jag är ute efter, inte den hypnotiska.
Citera
2014-03-27, 20:39
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daroo
Hur länge tar det innan jag nollställt toleransen på Imovane och Stilnoct? gjorde CT när jag låg på 22,5mg imovane och 10mg stilnoct(varierade), åt väl de ungefär i ett halvår ungefär. 17 dagar sen, har ingen absistens eller insomnia längre, det enda problemet är att jag är sjukt lättväckt.
Ska inte börja knarka de igen men hade tänkt dämpa suget lite nån kväll, kommer ta de ett par gånger i veckan sedan men aldrig två dagar i rad. Det är alltså den sederande/ångestdämpande effekten jag är ute efter, inte den hypnotiska.
Toleransen lär vara nere nu, den går ner väldigt fort på Imovane och Stilnoct. Sex respektive två timmars halveringstid.
Citera
2014-03-28, 01:21
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Ge det en vecka eller två så kommer 5-7,5mg fungera utmärkt igen.

Själv undviker jag imovane några dagar när jag kommer upp över 10mg.
Och toleransen är nere så 5mg fungerar igen.
Citera
2014-03-28, 02:11
Medlem
HentaiMannens avatar
Fått tag i en bunt Imovane 7,5mg. Ingen tolerans. Bra för att landa från ett litet race med centralstimulantia? Aldrig provat z-analoger förut... Vad tycker panelen?
Citera
2014-03-28, 13:16
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Fått tag i en bunt Imovane 7,5mg. Ingen tolerans. Bra för att landa från ett litet race med centralstimulantia? Aldrig provat z-analoger förut... Vad tycker panelen?

Någon? Jag har sökt men hittar väldigt många olika svar. En del säger att man förblir vaken och får hallisar, medan en del somnar som en stock. Vad gäller egentligen?

Som sagt, första Z-drog jag provar så har nog ingen tolerans, såvida inte Flubromazepamen jag tog för två dagar sedan har gett mig aningen tolerans.
Citera
2014-03-28, 14:27
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Någon? Jag har sökt men hittar väldigt många olika svar. En del säger att man förblir vaken och får hallisar, medan en del somnar som en stock. Vad gäller egentligen?

Som sagt, första Z-drog jag provar så har nog ingen tolerans, såvida inte Flubromazepamen jag tog för två dagar sedan har gett mig aningen tolerans.

När jag tagit mdma och metylone har jag sett regnbågar efter inteag av imovane.
Så det serotonerga kanske spelar in där.

Du kanske inte somnar direkt, men ät några o vänta, må gott en stund o somna med ett leende.
Citera
2014-03-28, 14:30
Medlem
MorphedToxins avatar
Hur lång tid tar det innan toleransen är nere på noll igen?
Dagar?
Veckor?
Senast redigerad av MorphedToxin 2014-03-28 kl. 14:50.
Citera
2014-03-28, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorphedToxin
Hur lång tid tar det innan toleransen är nere på noll igen?
Dagar?
Veckor?
Månader?

Det beror på vilka doser man tagit, under hur lång tid.
Citera
2014-03-28, 14:58
Medlem
MorphedToxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det beror på vilka doser man tagit, under hur lång tid.

men om vi säger en normal dos (1-2 tabletter per dag) i 5 månader.

(plus någon på dagen också ibland )
Senast redigerad av MorphedToxin 2014-03-28 kl. 15:00.
Citera
2014-03-28, 15:06
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvart
När jag tagit mdma och metylone har jag sett regnbågar efter inteag av imovane.
Så det serotonerga kanske spelar in där.

Du kanske inte somnar direkt, men ät några o vänta, må gott en stund o somna med ett leende.

Haha, låter ju spännande. Dock är jag på en dopaminerg stimulant idag, en RC som kallas NEB så det kanske inte blir några regnbågar för mig utan endast sömn.

Som sagt aldrig tagit en z-drog så det blir en ny upplevelse för mig! Har hört att folk blir rätt mysiga innan de slutligen däckar.
Citera
2014-03-28, 15:32
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Haha, låter ju spännande. Dock är jag på en dopaminerg stimulant idag, en RC som kallas NEB så det kanske inte blir några regnbågar för mig utan endast sömn.

Som sagt aldrig tagit en z-drog så det blir en ny upplevelse för mig! Har hört att folk blir rätt mysiga innan de slutligen däckar.

Snabb förklaring på z-analog. Du blir totalt retarded, oförmögen att förstå sammanhang i saker ( tex ord sammansatta till meningar.) Om du käkar för mkt innan du är van då.
Total blackout är vanligt med.

Men håller du det på någorlunda nivå (svårt att inte äta alla när man börjat, för mig iaf) så får du mest de posetiva. Total ångestfrihet, avslappning o lite myshumör. Gött att ligga o glo i väggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in