2013-12-20, 06:07
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komplicerat
Halloj mina vänner!

Nu e det så att jag har fått välja att få Zopiklon 7,5mg eller Zolpidem 10mg och jag får ångest av att bara tänka på valet, hjälp mig! Vad ska jag välja?
Jag hade valt Zopiklon helt klart!
Citera
2013-12-20, 06:15
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snygg
Azatioprin i 4 år, även mesalazin och sertralin. Azatioprinen har jag dock lagt ner nu, den gav mig höga levervärden i kombination med alkohol.

Har aldrig tappat kontrollen av Imovane men har heller inte tagit några större doser. Tog en 5 mg tablett en gång efter att druckt lite alkohol, dock inga större mängder. Då blev man betydligt tröttare än att ta det nykter iaf...
Håll dig till låga doser om du klarar dig på det!
Citera
2013-12-20, 12:53
Medlem
Käka i morse 07.00 3mg xanor, och för en timme sen käka jag 15mg imo. Komma jag få nå effekt av imo?.
Citera
2013-12-20, 13:10
Medlem
Argzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Käka i morse 07.00 3mg xanor, och för en timme sen käka jag 15mg imo. Komma jag få nå effekt av imo?.

Du borde väl fortfarande känna av Xanoren? Isåfall borde dom slå ut effekten av Imovanen. När jag har käkat ett gäng Oxascand under en dag så får jag ingen effekt av Imovane på kvällen, men det är säkert från person till person.

Du får väl vänta och se om du känner av Imovanen eller inte helt enkelt.
Citera
2013-12-20, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Du borde väl fortfarande känna av Xanoren? Isåfall borde dom slå ut effekten av Imovanen. När jag har käkat ett gäng Oxascand under en dag så får jag ingen effekt av Imovane på kvällen, men det är säkert från person till person.

Du får väl vänta och se om du känner av Imovanen eller inte helt enkelt.

Fick effekt av imo. Vart ganska trött i morse när effekten av xanor börja verka. Men känner av imo nu är mycket piggare, har städat diskat så som jag brukar göra på imo.
Citera
2013-12-20, 16:13
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Fick effekt av imo. Vart ganska trött i morse när effekten av xanor börja verka. Men känner av imo nu är mycket piggare, har städat diskat så som jag brukar göra på imo.

Ja, satan vad pigg man blir om man är uppe och rör på sig!

Jag är för övrigt väldigt glad över en sak; jag kan somna på zopiklon igen! Underbart.
Citera
2013-12-20, 17:05
Bannlyst
Älskar zolpidem ,bara det att jag höjer toleransen så förbannat ,tar slut direkt.

men som hypnotiskt skoj piller om man har kontroll på det så e dom toppen att sova ,samt vela runt på
Citera
2013-12-21, 15:28
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Drog bums första gången igår, och framåt morgonen räddade imovane mig återigen. (nybörjarnojjade inför AT:n) Så jävla bra, kändes som en lätt bakfylla efter pillrena.

Förresten, hur är det egentligen med imovane/alkohol/andningsdepression?
Citera
2013-12-21, 22:35
Medlem
eireanns avatar
Går det att köpa stilnoct på nätet? Finns det en pålitlig sida och vad kostar det?
Ni kan gärna pm:a om ni vill
Senast redigerad av eireann 2013-12-21 kl. 22:36. Anledning: Tillägg
Citera
2013-12-22, 00:06
Medlem
Parrehs avatar
Käkade upp 10 stycken () Imovane + en öl för att döda ikvällen igår.

Nu sket sig mina planer för denna kväll så nu sitter jag här en lördagkväll och har så fruktansvärt, otroligt tråkigt. Vad händer om jag skulle trycka i mig 5 stycken nu? Får jag någon sorts effekt eller är toleransen hög från igår?
Citera
2013-12-22, 12:41
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues
Förresten, hur är det egentligen med imovane/alkohol/andningsdepression?

Det är ingen fara så länge du inte drar i dig kopiösa mängder.

Jag måste för övrigt tipsa alla som har feber om en grej (som jag kanske tipsat om innan, minns inte); zopiklon gör att man nästan känner sig helt frisk. I går hade jag feber på lite över 40 grader och var varm som fan, tog 10 mg zopiklon och kände mig helt frisk efter cirka 45 minuter. Tog inte tempen igen men jag kände på min panna och rygg och jag var verkligen inte varm längre! Febern kom ju tyvärr tillbaka i dag, men skönt att vara feberfri ett litet tag.

Tänk om zopiklon skulle börja säljas som febernedsättande...
Citera
2013-12-22, 20:25
Medlem
gött med stilnoct mot at, och ett par bloss, men ska börja spara på mina stilnoct nu så jag har minst 14 st
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in