Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-07, 18:27
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenDream
joo föresten de var de jag skulle fråga egentligen orkar inte leta runt nu men vet att de står nånstans.

Finns de nåt annat men kan boosta zopiklon förutom grape och sprit?

Nej, men ett envist rykte på flashback - jag talar inte av erfarenhet - gör gällande att röven är the way to go.
Citera
2010-07-07, 18:38
Bannlyst
Citat:
joo föresten de var de jag skulle fråga egentligen orkar inte leta runt nu men vet att de står nånstans.

Finns de nåt annat men kan boosta zopiklon förutom grape och sprit?

Även öl och vin fungerar också alldeles utmärkt
Möjligen även Lyrica då den tycks boosta bensodiazepiner för många, eller va det opiater

mvh
Citera
2010-07-07, 18:52
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto407578
Även öl och vin fungerar också alldeles utmärkt
Möjligen även Lyrica då den tycks boosta bensodiazepiner för många, eller va det opiater

mvh

Både och, dock ingen fastställd dokumenterad interaktion mellan dem. Men däremot så påverkar den ju samma receptorer i hjärnan som bensodiazepiner och man kan ju tänka sig att det blir lite som att blanda bensodiazepiner, man får en ytterligare av samma effekt och kan missuppfattas som boost. Bensodiazepiner boostar ju inte varandra, de lägger ju bara till en effekt så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av FASS: Lyrica Interaktioner
Pregabalin kan förstärka effekterna av etanol och lorazepam. I kontrollerade kliniska prövningar, hade upprepade orala doser av pregabalin, som administrerades samtidigt med oxykodon, lorazepam eller etanol ingen kliniskt relevant påverkan på andningen.
Citera
2010-07-08, 11:21
Medlem
Denoms avatar
Drog i mig en del igår, blev dock riktigt jävla risig i magen senare, kan det finnas en koppling eller lär det ha varit någonting annat?
Citera
2010-07-08, 11:29
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Drog i mig en del igår, blev dock riktigt jävla risig i magen senare, kan det finnas en koppling eller lär det ha varit någonting annat?
Många får ju "benso-mage" så det kan nog mycket väl gälla zop/zol också.

Mvh complex
Citera
2010-07-08, 11:42
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
Många får ju "benso-mage" så det kan nog mycket väl gälla zop/zol också.

Mvh complex
Okej, för jag kunde inte få i mig någonting på hela dagen, inte ens vatten.
Citera
2010-07-08, 13:45
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
fick bara 5or utskrivet förra gåmgem så dom tar slut på sjukt snabbt har alltid fått 7.5 mg innan men så ville jag höja dosen till 15 mg per natt. men så skrev han ut 5or tar slut driekt typ men tog lite grape jusice och tog 5 st med en drink med grape jucie o sista av vodkan och jag har sjukt tråkigt nu vill inte ta mer för då kommer jag vakna upp om några dagar och allt är slut och med noll minne och att alla polare är skit sura på mig för jag bettet mig helt svinigt spriten är slut nu också. gillar inte alls 5orna är ju typ inte samma effekt på nått sjutk sätt så vad fan ska jag göra nu börjar på tråkigt hatar min kasa skit dator kna typ inte spela några kul spel här

?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????

Öh, köp det svart om du har möjlighet då så får du ett starkare rus. Vad nu skillnaden på de på 5 mg och de på 7,5 mg är väl egentligen ingen alls utom styrkan, bara att ta fler ju. Har själv bara haft 7,5 mg-tabletterna utskrivna.

Nåja, hoppas att du om ett tag märker att du säkerligen var mer dumflöddrad än vad du kände dig.
Citera
2010-07-14, 09:06
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Tog 30mg zolpidem igårkväll/inatt, senast vid 01 inatt. Farligt att ta 1-2mg sub idag? Vad tror ni? Har ingen tolerans mot zolpidem och lite tolerans mot sub.
Citera
2010-07-14, 09:49
Medlem
Nej, du går säker min vän

Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
Tog 30mg zolpidem igårkväll/inatt, senast vid 01 inatt. Farligt att ta 1-2mg sub idag? Vad tror ni? Har ingen tolerans mot zolpidem och lite tolerans mot sub.
Citera
2010-07-15, 22:00
Bannlyst
Någon som märker någon skillnad på Zopiklon från Meda och detsamma från Pilum?
Citera
2010-07-16, 23:54
Medlem
-snW-s avatar
Brukar använda 7.5mg zopiklon för att enklast somna in, somnar in som en liten bäbis.

Däremot hade jag tråkigt ikväll och ville "flumma", har i princip ingen tolerans - tagit en de tre senaste kvällarna. Min fråga är då: Vad kan jag förvänta mig?

Tog de första 2 för cirka 2 timmar sen, känner knappt något, så valde att ta en tredje just nu, som jag skriver detta.

Kommer jag att kunna somna om jag inte känner mig det minsta trött? Eller skall jag vara vaken och njuta av någon "tripp?", som många upplevt på just detta.

Hoppas någon kan svara
Citera
2010-07-17, 00:13
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Brukar använda 7.5mg zopiklon för att enklast somna in, somnar in som en liten bäbis.

Däremot hade jag tråkigt ikväll och ville "flumma", har i princip ingen tolerans - tagit en de tre senaste kvällarna. Min fråga är då: Vad kan jag förvänta mig?

Tog de första 2 för cirka 2 timmar sen, känner knappt något, så valde att ta en tredje just nu, som jag skriver detta.

Kommer jag att kunna somna om jag inte känner mig det minsta trött? Eller skall jag vara vaken och njuta av någon "tripp?", som många upplevt på just detta.

Hoppas någon kan svara

Tog du två för två timmar sedan utan att känna något så lär du inte känna något på den sista heller. Att somna utan att vara trött är svårt även om man tar insomningstabletter och någon "tripp" bör du inte räkna med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in