2014-01-01, 23:18
Medlem
Bertil85s avatar
Bästa intagnings metoden för Imovane (Benso och Z-analogerna med) måste ju vara;

Starksprit - Grapefrukt juice - Imovane?

Annars så brukar jag tugga dem och lägga dem under tungan så kallat sublingualt.
Citera
2014-01-02, 23:40
Medlem
stuffexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Bästa intagnings metoden för Imovane (Benso och Z-analogerna med) måste ju vara;

Starksprit - Grapefrukt juice - Imovane?

Annars så brukar jag tugga dem och lägga dem under tungan så kallat sublingualt.

Bästa metoden enligt mig är rövpanna. Men inte alla som diggar den metoden tyvärr. Det är den näst bästa efter injektion. Vettefan om man ska injicera zopiklon dock pågrund av alla bindningsmedlen.
Citera
2014-01-03, 07:58
Medlem
se12b7s avatar
Dags för morgon dosen 35st 7.5or 24mg sub och ner till bolaget...
Citera
2014-01-03, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se12b7
Dags för morgon dosen 35st 7.5or 24mg sub och ner till bolaget...
det lät gött du!
Citera
2014-01-03, 12:53
Medlem
Ojsiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuffex
Bästa metoden enligt mig är rövpanna. Men inte alla som diggar den metoden tyvärr. Det är den näst bästa efter injektion. Vettefan om man ska injicera zopiklon dock pågrund av alla bindningsmedlen.

Håller med dig där, stilnoct rektalt är helt jävla galet!
Citera
2014-01-03, 16:15
Medlem
Dolanks avatar
Beställde 50st imo 7,5mg på hushboard av säljaren "littlecat"
han sa att det skulle komma fram "i veckan" men det har inte kommit. Är det någon som vet att han är en scammer? eller har någon erfarenhet av han som säljare
Citera
2014-01-03, 21:21
Medlem
creepyones avatar
sitter här! första gången man är ingång med dessa Z-analoger

Har provat det mesta i mina dar vare sig det är centralstims eller downers halluciener osv osv

nästintill Allt förmodligen i benzo väg. Men sprang nu in i en karta imovane meda 5 mg och vad jag har förstått sen tidigare är att med röd grapefruktjucie så kan man boosta effekten av vissa benzos samt andra läkemedel.

Men funkar det också på Z-analoger har för en timme sen svept i mig 3 deciliter röd pressad grapfruktjuice med fruktkött i. sen runt en 30 min senare kasta jag i mig 20 mg alltså 4(fyra) st imovane som krossades först mellan fram tänderna och nu har det ungefär passerat timmen känner ett svagt skelande i synen mot data skärmen helt klart lugn och skön i kroppen =) vad tror ni om boosten funkar den eller är den värdelös nån som har några erfarenheter dela göra

MVH =)
Citera
2014-01-03, 21:28
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone

Har provat det mesta i mina dar vare sig det är centralstims eller downers halluciener osv osv

nästintill Allt förmodligen i benzo väg. Men sprang nu in i en karta imovane meda 5 mg och vad jag har förstått sen tidigare är att med röd grapefruktjucie så kan man boosta effekten av vissa benzos samt andra läkemedel.

Men funkar det också på Z-analoger har för en timme sen svept i mig 3 deciliter röd pressad grapfruktjuice med fruktkött i. sen runt en 30 min senare kasta jag i mig 20 mg alltså 4(fyra) st imovane som krossades först mellan fram tänderna och nu har det ungefär passerat timmen känner ett svagt skelande i synen mot data skärmen helt klart lugn och skön i kroppen =) vad tror ni om boosten funkar den eller är den värdelös nån som har några erfarenheter dela göra

MVH =)

Jag har aldrig märkt någon skillnad när jag druckit grape på både benso och z-analoger men många andra tycker det boostar på bra.
Citera
2014-01-03, 22:38
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone

MVH =)

Bra fråga; om det var första gången du prövade Zopiklon;
så har du ju inga andra erfarenheter av ruset.

Därför kan du ju inte veta om det boostade.

Men det kan ju ha boostats.
Utan att du vet om ökningen i rusets effekt;
gentemot om du bara hade tagit Zopiklonet för sig själv.

Du får bli en erfarenhet rikare och testa Zopiklon för sig.
Så kan du ta reda på om det boostar för dig.
Senast redigerad av Bertil85 2014-01-03 kl. 22:40.
Citera
2014-01-03, 22:39
Medlem
se12b7s avatar
Vilken tur man har snubbla på 2 100pack till man kan ju tro att det är julafton dag =)
Citera
2014-01-04, 09:54
Medlem
creepyones avatar
första erfarenheten med dessa Z-analoger va angenämt men inget "over the top" sen som bertil85 skrev eftersom det va första gången för mig så har jag ju inga andra erfarenheter att gå på lite klantigt formulerat av mig där sry

Effekten då? mjaa efter ungefär 20 min efter intag så kände jag mig lite små lullig precis som efter ca 4-5 starköl låt säga 33 cl. va uppe vingla runt lite tog en macka i köket och garva lite smått för mig själv. back to bed glo på nån ruskigt jävla dålig film sen la sig lulligheten efter typ timman sen palla jag inte glo klart på filmen så det va bara till å klappa ihop och lägga sig och sova.

Sömnen gick klockrent på dessa små rackare sovit gött som fan dock inge vidare "flumpotens" i imovanen tyckte jag

Finns säkert dom som är frälsta i Z-analoger dock så har jag inte hunnit fått prova "värstingen" stillnoct där finns det ett sug att prova just pga den jävla bängheten som många upplever =) kanske blir nån gång i framtiden om man springer på det annars blir det nog att hålla sig till gamla hederliga vanliga benzo.

mvh
Senast redigerad av creepyone 2014-01-04 kl. 09:56.
Citera
2014-01-04, 21:37
Medlem
ETHIRTEENs avatar
För mig funkar inte skiten längre kan det att ha med min benzo? Kan inte sova även om jag klämmer i mig 20
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in