2013-12-15, 19:32
Medlem
Har ett jävla bra rus just nu. Allting vibrationer och kommer till öiv typ. Jag hade nyss em dusktion med min tavla för de stackars människorna som sitter bokom där i inte kommer ut. Der är typ som en massa vatten också här

Tog en cigg nu. Set tog mig 5 minuter att tända den för jag bara satt och snurra på stolen. Aja, tänder ciggen. Mem det är typ som m en svart rök som följer dem. Ålus att jag såg ansikten i glöden som pratade med varandra
Senast redigerad av zomgbie 2013-12-15 kl. 19:46.
Citera
2013-12-15, 21:24
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomgbie
Har ett jävla bra rus just nu. Allting vibrationer och kommer till öiv typ. Jag hade nyss em dusktion med min tavla för de stackars människorna som sitter bokom där i inte kommer ut. Der är typ som en massa vatten också här

Tog en cigg nu. Set tog mig 5 minuter att tända den för jag bara satt och snurra på stolen. Aja, tänder ciggen. Mem det är typ som m en svart rök som följer dem. Ålus att jag såg ansikten i glöden som pratade med varandra
hur mänga har du stoppat i dig ? själ känner jag knappt nåt alls på 6 st 7,5 or ?
Citera
2013-12-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
hur mänga har du stoppat i dig ? själ känner jag knappt nåt alls på 6 st 7,5 or ?
Jag är uppe på 10 st 7.5or. Mem der bästs ruser fär mig stt vsrs någon stans mörkt. Får du typ allt vakms likk liv. Det börjs bli lite mycket hät , så behöver polaena för stt till hem villet är o garderoben
Citera
2013-12-15, 23:09
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Jag är uppe på 10 st 7.5or. Mem der bästs ruser fär mig stt vsrs någon stans mörkt. Får du typ allt vakms likk liv. Det börjs bli lite mycket hät , så behöver polaena för stt till hem villet är o garderoben

Jo när jag tar några bärs till imovanen; så händer det att jag ibland skriver som du...

Tar jag större mängder imovane; så brukar jag nästan alltid ta dem tillsammans med sprit.

Välkommen till Flashback!
Citera
2013-12-16, 00:55
Medlem
Punklivs avatar
Efter över en veckas uppehåll så kan jag konstatera att toleransen inte är helt borta. Om någon vecka till får jag nog riktigt bra effekt.
Citera
2013-12-16, 01:07
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Efter över en veckas uppehåll så kan jag konstatera att toleransen inte är helt borta. Om någon vecka till får jag nog riktigt bra effekt.
För mig räcker det med 3-4 dagar uppehåll och jag får full effekt av 7,5mg igen.
Blev väldigt förvånad då jag ätit det regelbundet under så lång tid.
Citera
2013-12-16, 01:48
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
För mig räcker det med 3-4 dagar uppehåll och jag får full effekt av 7,5mg igen.
Blev väldigt förvånad då jag ätit det regelbundet under så lång tid.

Tog 10 mg zolpidem men kom inte riktigt iväg utan folkölen. Förhoppningsvis är toleransen helt borta om några dagar.
Citera
2013-12-16, 04:31
Medlem
narutos avatar
Jahapp.. Dags att förnya stilnocten idag.. Hatar sömnproblem!
Har ju klarat mig utan dom sen Juli typ, men nu ska skallen börja tugga igen, suck..
Citera
2013-12-16, 04:54
Medlem
Citat:
inga minnen fråm att jag loggade här och skrev. Der är men en medicin man kan ha asbra flum på, bara man man inte går efrer mer tabletter som jag gjorde ikväll. Där rök två plattor 7, 5or.
Citera
2013-12-16, 11:28
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Jahapp.. Dags att förnya stilnocten idag.. Hatar sömnproblem!
Har ju klarat mig utan dom sen Juli typ, men nu ska skallen börja tugga igen, suck..
Ja, fyfan för sömnproblem! Men det är ju tur att det finns hjälpmedel till det i alla fall.
Citera
2013-12-16, 14:42
Medlem
narutos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Ja, fyfan för sömnproblem! Men det är ju tur att det finns hjälpmedel till det i alla fall.

Yes! Akuttid 15:15, yay!
Citera
2013-12-16, 15:00
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Tog 10 mg zolpidem men kom inte riktigt iväg utan folkölen. Förhoppningsvis är toleransen helt borta om några dagar.
När det gäller zolpidem så försvinner dock inte toleransen.
Toleransen mot den hypnotiska effekten vill inte försvinna.
Därav är imovane bättre, muskelavslappnande och ångestdämpande effekten fungerar dagligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in