2010-05-17, 02:21
Medlem
justsome1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrolicious
Ikväll var jag på fest och råkade ha en 10 karta med imovane på mig. dom 10 (varav ett par snortade) gjorde saker inte mycket roligare. Får nog hålla mig till riktiga benzo from now on..
Tog festen slut snabbt för dig eller?
Citera
2010-05-17, 02:28
Medlem
Buffelns avatar
Fanken. Är det nån av er som har negativa erfarenheter av Fear P stilnoct?

Jag måste ha klämt tusentals 10mg från zolt genom åren och alla har funkat. Man undrar ju hur stora problemen egentligen har varit. Priserna nu ser helt ok ut.
Citera
2010-05-18, 09:50
Medlem
muminporrs avatar
Tog två imovane 7,5mg igår kväll och drygt en timme senare börjar jag bli sjukt illamående med massor av gaser i magen. Slutade ganska fort med att jag låg böjd över toastolen och spydde. Jag trodde först att det var matförgiftning men efter min lilla aktion kändes det genast mycket bättre. Nu undrar jag om detta kan ha berott på imovanen? Kollade på fass och där fanns illamående med som "mindre vanliga" biverkningar, men äter ju tabletterna regelbundet för tillfället och aldrig känt något liknande förut.
Citera
2010-05-18, 10:37
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muminporr
Tog två imovane 7,5mg igår kväll och drygt en timme senare börjar jag bli sjukt illamående med massor av gaser i magen. Slutade ganska fort med att jag låg böjd över toastolen och spydde. Jag trodde först att det var matförgiftning men efter min lilla aktion kändes det genast mycket bättre. Nu undrar jag om detta kan ha berott på imovanen? Kollade på fass och där fanns illamående med som "mindre vanliga" biverkningar, men äter ju tabletterna regelbundet för tillfället och aldrig känt något liknande förut.

Tror inte det berodde på Imovane'n, säkert nått du käkat.
Citera
2010-05-18, 12:24
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Fanken. Är det nån av er som har negativa erfarenheter av Fear P stilnoct?

Jag måste ha klämt tusentals 10mg från zolt genom åren och alla har funkat. Man undrar ju hur stora problemen egentligen har varit. Priserna nu ser helt ok ut.

Jag bumpar min egen fråga i förtvivlan. Alternativet är imovane för 170 kartan, oerhört lockande.
Citera
2010-05-19, 01:27
Medlem
Hydroliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justsome1
Tog festen slut snabbt för dig eller?

Haha, nej då, tvärtom. Stoppade i mig dom första två vid tre tiden på lördagseftermiddagen och kom inte i säng förrän ett dygn senare. Har varit uppe flera dygn på xanor så många gånger innan att jag inte blir trött av någon benzo längre konstigt nog. Har nog förtryckt dom känslorna. Men sover gott gör man när man väl går och lägger sig
Citera
2010-05-19, 01:34
Medlem
justsome1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrolicious
Haha, nej då, tvärtom. Stoppade i mig dom första två vid tre tiden på lördagseftermiddagen och kom inte i säng förrän ett dygn senare. Har varit uppe flera dygn på xanor så många gånger innan att jag inte blir trött av någon benzo längre konstigt nog. Har nog förtryckt dom känslorna. Men sover gott gör man när man väl går och lägger sig
Det jag menar, det roliga tar ju slut när man blundar lite, om man fått i sig några dvs hehe
Citera
2010-05-20, 10:48
Bannlyst
Tjena!

Är det bara jag eller tycker fler att imovane orginal är bättre än likamedlet?
Citera
2010-05-20, 13:30
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edmilsson
Tjena!

Är det bara jag eller tycker fler att imovane orginal är bättre än likamedlet?

Jag kör alltid på Imovane Meda av den principen att kopiorna inte brukar vara filmdragerade, men skillnaden i effekt ska inte uppstå alls. Det är bara placebo och har med tankesättet att göra.
Citera
2010-05-20, 17:49
Medlem
Kronoparks hunds avatar
Ngn som brukar köra på weed och zolpi? Testade förra helgen 30mg zolpi och 2 spliffar och var ganska besviken
Citera
2010-05-20, 18:28
Bannlyst
Tror inte det faktiskt.

Jag käkade xanor i många år och var riktigt inbeten på dom och kan säga att alprazolam meda tror jag det var. Kickade mycket bättre än alla andra och det har jag läst här i någon annan tråd att en annan oxå tyckte. Samma med stillnoct får noll efekt av dom nu. Kollade fass och då var 2 eller 3 stillnoct avregisrerade för ett år sen bland dom Meda. Alla mina polare tycker samma sak får ingen kanske lite ut av stillisar nu. Innan trodde jag att jag hade hela lägenheten full av folk. Det var samma var enda gång massa skumma saker hände. men ja jag vet inte. Har rätt hög benzo tolerans nu. Kanske dax att trappa ner lite.

Tycker iaf det är mer larm i orginalet
Citera
2010-05-20, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edmilsson
Tror inte det faktiskt.

Jag käkade xanor i många år och var riktigt inbeten på dom och kan säga att alprazolam meda tror jag det var. Kickade mycket bättre än alla andra och det har jag läst här i någon annan tråd att en annan oxå tyckte. Samma med stillnoct får noll efekt av dom nu. Kollade fass och då var 2 eller 3 stillnoct avregisrerade för ett år sen bland dom Meda. Alla mina polare tycker samma sak får ingen kanske lite ut av stillisar nu. Innan trodde jag att jag hade hela lägenheten full av folk. Det var samma var enda gång massa skumma saker hände. men ja jag vet inte. Har rätt hög benzo tolerans nu. Kanske dax att trappa ner lite.

Tycker iaf det är mer larm i orginalet

Ser du oxå kör meda (orginalet)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in