2013-09-08, 21:31
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbarnet
Vilka andra läkemedel ska man inte ta ihop med Zolpidem?

Beror på vad du menar. Menar du direkt fysisk skada för kroppen så kan jag inte hjälpa. Men menar du "risk för att balla ur" säger jag alkohol, lyrica och andra benzo.
Citera
2013-09-09, 00:41
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbarnet
Vilka andra läkemedel ska man inte ta ihop med Zolpidem?
Helst inga överhuvudtaget.
Citera
2013-09-09, 09:41
Bannlyst
Vad tror ni om 10st 10mgare Stilnoct på en dag utan tolerans?
Citera
2013-09-09, 10:17
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Om du ska flumma så lär du bli skev..
Citera
2013-09-09, 11:25
Medlem
Jag upplever eufori när de börjar verka, men den försvinner efter en kvart eller nåt. Finns det någon medicin som håller denna eufori kvar hela tiden? Xanor och Sobril har jag haft på recept men har även testat stesolid(den upplevde jag faktiskt eufori på också men det var länge sen så kan inte jämföra med detta). Upplever ni också denna känsla av glädje precis när imovane börjar verka?
Citera
2013-09-09, 12:24
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Jag tror på kaos!
Citera
2013-09-10, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amunt
Jag upplever eufori när de börjar verka, men den försvinner efter en kvart eller nåt. Finns det någon medicin som håller denna eufori kvar hela tiden? Xanor och Sobril har jag haft på recept men har även testat stesolid(den upplevde jag faktiskt eufori på också men det var länge sen så kan inte jämföra med detta). Upplever ni också denna känsla av glädje precis när imovane börjar verka?

Jag upplever ingen eufori av Imovane, troligtvis för att jag tar dom för att somna - inte tända på.
Citera
2013-09-10, 14:19
Medlem
unleash82s avatar
Citat:

Kaos, totalt kaos kryddat med cirkus

Återkom!
Citera
2013-09-10, 14:20
Medlem
unleash82s avatar
Citat:

Zolpidem kan jag bli riktigt euforisk på men aldrig zopiclon
Citera
2013-09-10, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

ah verkligen dom är bäst , men har sån tolerans så att det funkar inte längre får spara på dom ta en paus på en vecka och ge fan i dom
Citera
2013-09-10, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

Jag tog en zolpidem ratiofarm (recept apoteket) för att försöka sova, inte många mg alls, men jag säger att det var den värsta upplevelsen jag haft. Hela jag domnade bort- med början i benen. Skallen blev helt tom, vilket jag tycker var obehagligt, dessutom somnade jag inte på dem. Aldrig mer.

Jag tar Imovan till natten och jag känner ju att det är en snabb toleransutveckling, men där gäller det att hålla emot.
Jag vill absolut inte flumma, utan helt enkelt somna. Så jag fortsätter med min Imovane, och nu håller jag dessutom på att trappa ner dosen, som inte är speciellt hög, men Imovane är nog ett värre råttgift:-( som man kanske skulle undvika helt-

Läser man på fass om zolpidem ratiofarm- att dom inte funkar kan det bero på en psykisk el. fysisk sjukdom i botten. Jag har neurologiska bortfall i vissa delar av kroppen + andra skador. Märkligt då att läkaren skriver ut sånt här som man blir helt kokko på- på en liten tablett. Usch säger jag.
Citera
2013-09-10, 17:37
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:

Imovane och lite alkohol på det, känner definitivt eufori när det slår in. Det håller inte särskilt länge men det är väldigt skönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in