2014-02-20, 15:42
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
http://imgur.com/a/WyCiX Något som stämmer i denna fancluben eller?

Älskar ambien walrus! Stämmer så extremt bra, igenkänningsfaktorn är stor.
Citera
2014-02-21, 19:48
Bannlyst
Zopiklon! Detta underbara ämne som skapar eufori o glädje och en lust och ork att göra saker
Sitter nu med 28st kvar som ska räcka till på måndag och redan nu kryper paniken på... Känns som det spårat ur kraftigt, vissa dagar 20st, en soft dag 8st. Ingen aning hur jag ska ta mig ur det??
Snackade om det med en privatläkare men hon hade aldrig kommit i kontakt med nåt liknande, hon skrev ut 100st nya o gav mig en månads nedtrappningsschema efter 11 år på dessa....
Citera
2014-02-21, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
http://imgur.com/a/WyCiX Något som stämmer i denna fancluben eller?
Som sagt, hög igenkänningsfaktor samt något av den skönaste humor jag stött på lately tack för att du länkade moffekoffe! Lite OT, läste en period en serie som hette typ Crazy Heroin Chicken, ska kolla nu efter den! peace out
Citera
2014-02-21, 21:30
Medlem
Fredrik81s avatar
Tjena alla goa människor på fb!

Det är så att jag haft väldiga problem med att sova en hel natt, vaknar omkring 05:00 varje morgon och är jätte trött men kan ändå inte somna om. Äter kortison för magproblem och det är den medecenin som ställer till min sömn. Fick utskrivit 7,5mg imovane. Har aldrig ätit sömntabletter eller använt droger tidigare. Har varit ute och druckit runt 4-5 öl och kollat os semifinalen. Lite berusad nu, är det farligt att ta en imovane, blir det en skön effekt tillsammans med alkohol eller bara korkat? (Ska inte dricka mer nu ).

Tack på förhand /Big Fred
Citera
2014-02-21, 21:37
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik81

Det är så att jag haft väldiga problem med att sova en hel natt, vaknar omkring 05:00 varje morgon och är jätte trött men kan ändå inte somna om. Äter kortison för magproblem och det är den medecenin som ställer till min sömn. Fick utskrivit 7,5mg imovane. Har aldrig ätit sömntabletter eller använt droger tidigare. Har varit ute och druckit runt 4-5 öl och kollat os semifinalen. Lite berusad nu, är det farligt att ta en imovane, blir det en skön effekt tillsammans med alkohol eller bara korkat? (Ska inte dricka mer nu ).

Inte fysiskt farligt att ta en Imovane och ett par öl, men risk för minnesluckor och att man gör dumheter.
Citera
2014-02-22, 01:10
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
Det var ett mycket bra byte enligt mig, har bytt fram och tillbaka under 5-6 års tid men nu stannar jag med min stilnoct. Imovane e för tråkig, klen och har för snabb toleransutveckling imo.

mvh
Men imovane och stilnoct har samma "tolerans" va? Om jag varit beroende av imovane är jag beroende av stilnoct också då`?
Citera
2014-02-22, 07:33
Medlem
WickedHalo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik81

En Imovane på ett par öl får man inte minnesluckor och gör nåt dumt. Skulle gissa att du fick en skön natts sömn?
Citera
2014-02-22, 07:36
Medlem
WickedHalo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanatic76
Helbäng som i att springa runt naken i lägenheten och leka cowboys o indian med sin fru eller make. Hur trevligt som men inget speciellt minne dagen efter till varför man har pitten i ett hölstet.

Haha!!
Citera
2014-02-22, 07:46
Medlem
WickedHalo72s avatar
Läser tråden baklänges därav tre inlägg på raken. Blir riktigt avundsjuk på er som säger att Imovanen funkar så bra på er. Jag tar 7,5 Imo, 5mg stes och 1 Lergigan. Somnar ok men vaknar Alltid mitt i natten och får göra om samma procedur. Dom tar ju slut så jäkla fort Propavan och Mitrazepan (?. Gamla Remeron) avskyr jag. Myrkryp i benen och super hungrig/sugen på sött. Inget optimalt 22-23 på kvällen. Har i allmänhet hög tolerans nivå mot all medicin. Vad ska jag köra för kombo för att sova hela natten?
Citera
2014-02-22, 07:57
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WickedHalo72
Läser tråden baklänges därav tre inlägg på raken. Blir riktigt avundsjuk på er som säger att Imovanen funkar så bra på er. Jag tar 7,5 Imo, 5mg stes och 1 Lergigan. Somnar ok men vaknar Alltid mitt i natten och får göra om samma procedur. Dom tar ju slut så jäkla fort Propavan och Mitrazepan (?. Gamla Remeron) avskyr jag. Myrkryp i benen och super hungrig/sugen på sött. Inget optimalt 22-23 på kvällen. Har i allmänhet hög tolerans nivå mot all medicin. Vad ska jag köra för kombo för att sova hela natten?

Synd att du inte gillar Propavan..
Själv tar jag 1 prop 1 timme innan ja ska sova och en 5mg Imovane precis då ja lagt mig..
Sover som en kung hela natten..

Hoppas det löser sig för dig...
Citera
2014-02-22, 13:32
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WickedHalo72
Vad händer om du tar 15 mg Imovane direkt?
Citera
2014-02-22, 14:31
Medlem
who-s avatar
Har använt stilnoct/imovane i någon månad nu varje dag med 2-3 piller om natten. Kände inte av någon speciell AT förutom drygt att somna bara. Tog en stund att somna bara men gick till slut. Så nu är man helt återställd efter man tagit paus från zopiklon och zolpidem. Helt klart en underbar insomnings medicin som jag tänker använda då och då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in