2013-09-05, 00:20
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Haha aa eller hur, det hade ju varit ett sketet sätt att dö på när man har blandat dödligt++ flera gånger och ändå klara sig fint - så ska man kola på en sömnmedicin. Men som sagt ring 1177 då istället förutsatt att du inte har telefonskräck också, så är du på den säkra sidan.

Det blir antingen 1177 eller VC, bättre att ta tag i skiten och få ett svar än att gå runt och oroa sig.

Är det någonting allvarligt som beror på z-analoger får jag hålla mig borta ifrån det... Synd, eftersom det är en så jävla bra medicin.
Citera
2013-09-05, 00:25
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det blir antingen 1177 eller VC, bättre att ta tag i skiten och få ett svar än att gå runt och oroa sig.

Är det någonting allvarligt som beror på z-analoger får jag hålla mig borta ifrån det... Synd, eftersom det är en så jävla bra medicin.
Bra beslut, som du säger är det bättre än att gå runt och ha extra ångest över något man egentligen inte behöver bry sig om alls. Förmodligen är det ingen fara men man ska ta det säkra före det osäkra - worst case scenario kan du ju alltid bli en pionjär för att få bort folk från Z-analoger .
Citera
2013-09-05, 00:40
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Bra beslut, som du säger är det bättre än att gå runt och ha extra ångest över något man egentligen inte behöver bry sig om alls. Förmodligen är det ingen fara men man ska ta det säkra före det osäkra - worst case scenario kan du ju alltid bli en pionjär för att få bort folk från Z-analoger .

Jag kan i alla fall varna folk om riskerna. Allt negativt kan leda till någonting positivt.
Citera
2013-09-05, 09:02
Medlem
tjenna tjenna, fick utskrivet zopiklon 5 mg för 2 dagar sen, fredag igår tog ja 8 st nu tog ja 2 till. kommer jag nu på morgonen bli trött som fan ? eller soft som fan ? kan ja ta 2-3-4 till underdagen för o bara softa o röka spliff

villl inte fucka upp nått för helgen som kommer ska ja o 2 polare köra scarefacestyle o vi har 3 gram
super koks delat på 3 personer
Citera
2013-09-05, 09:27
Medlem
bdbdbdbds avatar
1177 har då aldrig gett mig några vettiga svar, kanske beror på frågorna också...

Sugen på zolpidem
Citera
2013-09-05, 10:13
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deciliter12345
tjenna tjenna, fick utskrivet zopiklon 5 mg för 2 dagar sen, fredag igår tog ja 8 st nu tog ja 2 till. kommer jag nu på morgonen bli trött som fan ? eller soft som fan ? kan ja ta 2-3-4 till underdagen för o bara softa o röka spliff

villl inte fucka upp nått för helgen som kommer ska ja o 2 polare köra scarefacestyle o vi har 3 gram

undvik o gå på zopiklon på dagtid spara till kvällen annars kanske du inte kan sova ikväll..
Citera
2013-09-06, 22:31
Medlem
Pyra666s avatar
[quote=KITTENMITTONS|45093497]Ah, tackade för länken antar jag om inte så gör jag det nu. Men kan det inte vara någon permanent fysisk skada som gett honom denna långvariga metallsmaken? Hjärnan kan spöka på bra jävla länge har jag själv märkt men vetifan 2 månader drogfri med metallsmak fortfarande lite då och då känns jäävligt konstigt. Är så jävla förbannad på läkemedelsföretagen som med gott samvete tillverkar detta/annat beroendeframkallande och håvar in tusentals miljarder på människors lidande..

word.. jag tar ny pyra, dock i stora mängder, men är helfräsh dan efter å funkar som jah vill funka. tar alltid dock bara på kvällarna.. dock dax att byta snart, tog femton ikväll å det känss som jag druckit ett glas vin eller tagit en halv stess.. tror det är 6:e dan jag tagit dom.. käkar tre fler varje kväll.. den leversmärta jag hade förra veckan efter ett några veckors imovane-användare la sig bara efter ett par dagar utan.. har aldrig känt av levern fsat jag i juni tryckte i mig 500st..
så nåt substitut till pyra våra fint nån vecka, förslag?
får i december 100 svenska imovane som jag gärna byter moy nån diazipamsort, eller kopia som funkar..
tex. ikväll har jag tagit 15 pyra, skrivit halav refrenslistan på min c-uppsats, fixat grejjer med andra ord.. igår tog jag två 10mg stess å effektmässigt kändes det ungefär som 20pyra..wtf.. dom är alla fall snälla mot levern, då mina leversmärtor försvann på två dar efter att jag gått över till pyra från imovane.. but put some more shit in it! lär väl bli en jävla superrea på pyra va precis innan dom blir olagliga!??
Citera
2013-09-06, 22:33
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deciliter12345

två timmar på gymmet å du är fine anf ready for duty
Citera
2013-09-08, 01:45
Medlem
Mellanbarnets avatar
Vilka andra läkemedel ska man inte ta ihop med Zolpidem?
Citera
2013-09-08, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbarnet

Undvik alkohol.
Citera
2013-09-08, 14:34
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Alkohol och opiater ska du undvika annars är det mesta lugnt att ta till.
Citera
2013-09-08, 15:24
Medlem
ManMannens avatar
Citat:

Jag skulle vara försiktig med andra bensodiazepiner också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in