2009-11-24, 18:26
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Tack för svaret. Någon annan som har info? Misstror dig inte men better safe then utan pengar.

Om du t.ex går på subprogrammet så kan de titta särskilt efter det.
Citera
2009-11-24, 22:47
Medlem
zebbe36s avatar
Wow vilken lycka. Hade tömt allt Z. Har bara Lergigan och Bentazepam.
Såg fram mot en sömnlös natt och i bästa fall få ett nytt brev senare i veckan. Letade i medicin skåpet. Ni vet iblan får man för sig att gömma lite under ett rus.
Och där var den en 15 karta Zolpidem Normon 10´or
Vilken obeskrivlig lycka. Nu ska jag softa ner med 20mg.
Kanske ta max en 10 till.

God natt.
Citera
2009-11-24, 22:49
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36
Wow vilken lycka. Hade tömt allt Z. Har bara Lergigan och Bentazepam.
Såg fram mot en sömnlös natt och i bästa fall få ett nytt brev senare i veckan. Letade i medicin skåpet. Ni vet iblan får man för sig att gömma lite under ett rus.
Och där var den en 15 karta Zolpidem Normon 10´or
Vilken obeskrivlig lycka. Nu ska jag softa ner med 20mg.
Kanske ta max en 10 till.

God natt.

Den är Fin!
Senast redigerad av L.A.M.F 2009-11-24 kl. 22:57.
Citera
2009-11-24, 22:51
Medlem
Bangar_intes avatar
Jag tog mina 4a zolpidem 10or i rumpan och en oralt nu. Nu ska jag ligga ner och mysa

Godnatt på er!
Citera
2009-11-24, 22:53
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Enda pillret jag skulle rekommendera nån att börja med, man ska stanna där tycker jag. Minns hur skönt det var...
Jag upplevde mitt rus som om jag var både vaken och sovande på en och samma gång. När jag nu tänker tillbaka på den kvällen, och natten, så kommer jag osökt att tänka på de drömmar man minns ibland.
Citera
2009-11-24, 22:57
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Jag upplevde mitt rus som om jag var både vaken och sovande på en och samma gång. När jag nu tänker tillbaka på den kvällen, och natten, så kommer jag osökt att tänka på de drömmar man minns ibland.

xakt, lovely aye? Börjar man med xanor eller andra starkare preparaat förvinner det där innan man hinner säga "Sätt Babyshambles på repeat".
Citera
2009-11-25, 01:25
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
xakt, lovely aye? Börjar man med xanor eller andra starkare preparaat förvinner det där innan man hinner säga "Sätt Babyshambles på repeat".
Jag är inte så lättpåverkad men zopiklon har jag redan fastnat för (detta blott efter en kväll/natts knaprande); nu vill jag bara ha mer... Ty Z motsvarar precis vad jag är ute efter i drogväg. Trodde inte det var möjligt, men det var det.
Citera
2009-11-25, 09:13
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Jag är inte så lättpåverkad men zopiklon har jag redan fastnat för (detta blott efter en kväll/natts knaprande); nu vill jag bara ha mer... Ty Z motsvarar precis vad jag är ute efter i drogväg. Trodde inte det var möjligt, men det var det.

Jag vet, det är ljuvligt, låt knaprandet stanna där! Du, får jag ta en personlig grej i ett PM?
Citera
2009-11-25, 13:13
Medlem
Juggen-92s avatar
Citat:
Om du t.ex går på subprogrammet så kan de titta särskilt efter det.
Det hade jag faktiskt ingen aning om.

Tack som fan för tipset!
Tur att det ändå är hyfsat lätt att få det utskrivet trots att man är/var missbrukare.
Citera
2009-11-25, 14:18
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggen-92
Det hade jag faktiskt ingen aning om.

Tack som fan för tipset!
Tur att det ändå är hyfsat lätt att få det utskrivet trots att man är/var missbrukare.

Varsegooda. Det brukar vara lugnt men det har kommit nya stickor nu, så ingen går helt säker.
Citera
2009-11-25, 20:43
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Jag vet, det är ljuvligt, låt knaprandet stanna där! Du, får jag ta en personlig grej i ett PM?
Sure!
Citera
2009-11-26, 07:34
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbadbengt
dumt inlägg

Diskret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera