2025-06-08, 15:17
Medlem
Råkade ta imovan när jag hade druckit igår, vaknade upp på morgonen då hade jag stått och kokat korv som jag inte minns haha! Verkar inte ha ramlat eller gjort något mer iaf, inga pinsamma meddelanden heller, Pjuuuu!

Den där combon är fan farlig haha!
Citera
2025-06-09, 23:27
Medlem
Undvik dessa preparat. Det är väldigt carcinogent, alltså inte någon pytterisk som att äta skräpmat utan en betydligt avsevärd risk säger forskningen. Och beroende kommer man också bli i längden om man konsumerar det regelbundet.
Finns mycket säkrare och nyttigare alternativ.
Citera
2025-06-14, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Undvik dessa preparat. Det är väldigt carcinogent, alltså inte någon pytterisk som att äta skräpmat utan en betydligt avsevärd risk säger forskningen.
Knappast, säkert en svensk studie du läste?

Citat:
Och beroende kommer man också bli i längden om man konsumerar det regelbundet.
"Beroende" Och " beroende" Det funkar ju? Vad ska man annars ta, konstiga antipsykotiska som man blir efterbliven på i 2 dagar efteråt. Här har man lyckats skapa världens bästa sömnmedel, men nej, då ska man i Sverige sluta skriva ut det för att det är "beroendeframkallande" Och istället skicka på massa annat skit som inte hjälper eller gör en helt zombifierad. Fega harar till läkare vågar ju inte tänka själva heller och skriva ut det som funkar utan låter sina patienter få lida istället och det blir aldrig några framsteg. Kanske är det som är planen?

Citat:

Du får hemskt gärna tala om det för mig, för jag har nämligen jagat runt på det rätta i över 20 års tid. Stilnoct funkar. Och man måste inte hålla på missbruka det som en idiot. Finns ingen anledning att göra det, man vill sova på dessa. Inget annat funkar. Stilnoct behöver man inte heller öka dosen så fort som du påstår, efter1-2månader kanske, men då tar man några dagars uppehåll och trycker i sig massa antihistamines och blir ett cp dagen efter = helt oeffektivt. Så man får helt enkelt inte sova på några dagar. Dygna. Sedan börja med medicinen igen. Den har räddat mitt liv. Nu vil läkaren inte skriva ut det mer. Måste hitta ett sätt att få det, funderar på om privat läkare är visare och bättre på detta. Läkarna går bara efter vad instruktionerna säger åt dom. Fegt. Dom som har erfarenhet borde veta att deras patienter klarar sig mycket bra på stilnoct och kan funger och leva ett vanlig liv. Sömnen är viktigt!!! Istället för att läsa massa propaganda från Socialstyrelsen aom nog har en agenda bakom detta.
Citera
2025-06-16, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Undvik dessa preparat. Det är väldigt carcinogent, alltså inte någon pytterisk som att äta skräpmat utan en betydligt avsevärd risk säger forskningen. Och beroende kommer man också bli i längden om man konsumerar det regelbundet.

Finns absolut inte säkrare och nyttigare alternativ.

De flesta mediciner är gift oavsett.

Mycket bättre med Stilnoct och Imovane än 98 procent av allt annat som finns på marknaden.
Senast redigerad av blaha95 2025-06-16 kl. 02:23.
Citera
2025-06-16, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narrowshadow
Knappast, säkert en svensk studie du läste?

"Beroende" Och " beroende" Det funkar ju? Vad ska man annars ta, konstiga antipsykotiska som man blir efterbliven på i 2 dagar efteråt. Här har man lyckats skapa världens bästa sömnmedel, men nej, då ska man i Sverige sluta skriva ut det för att det är "beroendeframkallande" Och istället skicka på massa annat skit som inte hjälper eller gör en helt zombifierad. Fega harar till läkare vågar ju inte tänka själva heller och skriva ut det som funkar utan låter sina patienter få lida istället och det blir aldrig några framsteg. Kanske är det som är planen?

Du får hemskt gärna tala om det för mig, för jag har nämligen jagat runt på det rätta i över 20 års tid. Stilnoct funkar. Och man måste inte hålla på missbruka det som en idiot. Finns ingen anledning att göra det, man vill sova på dessa. Inget annat funkar. Stilnoct behöver man inte heller öka dosen så fort som du påstår, efter1-2månader kanske, men då tar man några dagars uppehåll och trycker i sig massa antihistamines och blir ett cp dagen efter = helt oeffektivt. Så man får helt enkelt inte sova på några dagar. Dygna. Sedan börja med medicinen igen. Den har räddat mitt liv. Nu vil läkaren inte skriva ut det mer. Måste hitta ett sätt att få det, funderar på om privat läkare är visare och bättre på detta. Läkarna går bara efter vad instruktionerna säger åt dom. Fegt. Dom som har erfarenhet borde veta att deras patienter klarar sig mycket bra på stilnoct och kan funger och leva ett vanlig liv. Sömnen är viktigt!!! Istället för att läsa massa propaganda från Socialstyrelsen aom nog har en agenda bakom detta.

Du har helt rätt! Lyssna inte på sånt trams som vissa kommer med.

Beklagar att din amatör-läkare slutat skriva ut den. Men alla läkare är hjärntvättade nuförtiden, de vill inte hjälpa folk. Men rävgift som SSRI, SNRI och antipsykotiska läkemedel skriver de gladeligen ut hela tiden.

Skaffa tabletterna på svarta marknaden istället är mitt tips, det är enkel.

Det gör jag.

Skulle inte förvåna mig om den personen går på typ SSRI eller SNRI och tror att det är nyttigt
Senast redigerad av blaha95 2025-06-16 kl. 02:26.
Citera
2025-06-16, 11:57
Medlem
AtT tA iMoVaNe O sPeLa DaTaSpEl HeLa DaGeN e tYp LiVeT. (oldscool cs-citat jag parafraserade.

Min plan för dagen. Ledig.
Citera
2025-06-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
.

Skaffa tabletterna på svarta marknaden istället är mitt tips, det är enkel.

Har aldrig hittat någon som säljer zolpidem/zoplikon, det finns på Darknet säkert, (som jag aldrig testat). Hur stor är chansen att det verkligen är zolpidem och inte någon rc analog? Är rädd för såna saker
Citera
2025-06-18, 14:51
Medlem
litenbokstavs avatar
har läst vissa sidor i tråden nu och många föredrar imovane före stilnoct. men förstår inte den riktiga anledningen vad det är som exakt skiljer dom åt?
Citera
2025-06-18, 15:59
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
har läst vissa sidor i tråden nu och många föredrar imovane före stilnoct. men förstår inte den riktiga anledningen vad det är som exakt skiljer dom åt?

Imovane har förutom hypnotiska egenskaper även ångestdämpande och muskelrelaxande egenskaper till skillnad från Stilnoct
Citera
2025-06-18, 19:41
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Imovane har förutom hypnotiska egenskaper även ångestdämpande och muskelrelaxande egenskaper till skillnad från Stilnoct

så stilnoct suger med andra ord alltså?
Citera
2025-06-18, 20:14
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
så stilnoct suger med andra ord alltså?

Jag tycker det, ja 😁
Citera
2025-06-19, 15:30
Medlem
Asså Zopiklon måste vara en av de bästa (lr värsta?) läkemedlen på planeten: dödar all ångest 10 gångee bättre än andra preparat, får en att bli go och känna en mindre tillfredsställelse i några timmar.. de gillar jag. Synd bara att ja inte får äta dom…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in