Citat:
Ursprungligen postat av
R0b0t
Undvik dessa preparat. Det är väldigt carcinogent, alltså inte någon pytterisk som att äta skräpmat utan en betydligt avsevärd risk säger forskningen.
Knappast, säkert en svensk studie du läste?
Citat:
Och beroende kommer man också bli i längden om man konsumerar det regelbundet.
"Beroende" Och " beroende" Det funkar ju? Vad ska man annars ta, konstiga antipsykotiska som man blir efterbliven på i 2 dagar efteråt. Här har man lyckats skapa världens bästa sömnmedel, men nej, då ska man i Sverige sluta skriva ut det för att det är "beroendeframkallande" Och istället skicka på massa annat skit som inte hjälper eller gör en helt zombifierad. Fega harar till läkare vågar ju inte tänka själva heller och skriva ut det som funkar utan låter sina patienter få lida istället och det blir aldrig några framsteg. Kanske är det som är planen?
Citat:
Finns mycket säkrare och nyttigare alternativ.
Du får hemskt gärna tala om det för mig, för jag har nämligen jagat runt på det rätta i över 20 års tid. Stilnoct funkar. Och man måste inte hålla på missbruka det som en idiot. Finns ingen anledning att göra det, man vill sova på dessa. Inget annat funkar. Stilnoct behöver man inte heller öka dosen så fort som du påstår, efter1-2månader kanske, men då tar man några dagars uppehåll och trycker i sig massa antihistamines och blir ett cp dagen efter = helt oeffektivt. Så man får helt enkelt inte sova på några dagar. Dygna. Sedan börja med medicinen igen. Den har räddat mitt liv. Nu vil läkaren inte skriva ut det mer. Måste hitta ett sätt att få det, funderar på om privat läkare är visare och bättre på detta. Läkarna går bara efter vad instruktionerna säger åt dom. Fegt. Dom som har erfarenhet borde veta att deras patienter klarar sig mycket bra på stilnoct och kan funger och leva ett vanlig liv. Sömnen är viktigt!!! Istället för att läsa massa propaganda från Socialstyrelsen aom nog har en agenda bakom detta.