Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Trots att "alla" minnen kom tillbaka kan du förvänta dig att dina vänner undrar vad fan du höll på med igår.

Haha, dom var lika skeva själva om inte värre. Men jag är helt säker på att jag bara satt i en fåtölj, styrde musik och störde mig på att saker och ting såg ut som folk. Vi var totalt 4 pers i lägenheten varav 2 var i mitt synfält men det kändes som minst 8, en fluffig soffkudde eller en hylla kunde lätt se ut som 2 pers i ögonvrån (hela lägenheten var väldigt mörk, endast tvn och datorn lyste svagt)
Slutligen vandrade jag hem i sällskap av två vänner. Väl hemma bytte jag om till "myskläder", tände lite ljus, gjorde en smörgås och kollade på film tills jag la mig. Minnesluckorna gällde typ vilken film jag hade sett, att jag ens hittade värmeljus och gjort smörgåsen, sen att kläderna låg spridda i alla rum, men jag skulle byta om samtidigt som jag letade efter värmeljusen, därav oordningen. Haha
Trodde själv att det skulle bli lite "värre" än vad det var men jag har alltid kunnat behärska mig bra på alla rusmedel och har ganska hög tolerans, gällande allt jag har kommit över hittills (är rätt stor)
MvH