2013-09-11, 02:22
Medlem
Mellanbarnets avatar
knaprat zol (10mg) nu i nått år och har på senaste tiden börjat få små sjuka hallisar, fixerar jag blicken längre en 10 sec på ett fast föremål i lyan så börja föremålet att röra på sg, det dansar lixom mjuk. va läskigt dom första gångerna men nu skiter ja i det, ser bara ball ut. Va värre för en gammal polare som tog lite gör många Zol och blev jagad av skugggfolket som han kalla dom. Det känns mindre kul
Citera
2013-09-11, 02:30
Medlem
Mellanbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amunt
Jag upplever eufori när de börjar verka, men den försvinner efter en kvart eller nåt. Finns det någon medicin som håller denna eufori kvar hela tiden? Xanor och Sobril har jag haft på recept men har även testat stesolid(den upplevde jag faktiskt eufori på också men det var länge sen så kan inte jämföra med detta). Upplever ni också denna känsla av glädje precis när imovane börjar verka?

Nä, käkar dock enbart Zol vid behov men nån jävla Eufori får ja leta efter, hört att Lyrica kan ge fet Eufori i början men har dock inte testat så det är hörsägen, men snacka med nån Lyrica snubbe här på Flash så hjälper han dig nog med bra råd.

Dock prövat imon några ggr och det smakar som man slickat en robots röv
Citera
2013-09-11, 02:42
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbarnet
knaprat zol (10mg) nu i nått år och har på senaste tiden börjat få små sjuka hallisar, fixerar jag blicken längre en 10 sec på ett fast föremål i lyan så börja föremålet att röra på sg, det dansar lixom mjuk. va läskigt dom första gångerna men nu skiter ja i det, ser bara ball ut. Va värre för en gammal polare som tog lite gör många Zol och blev jagad av skugggfolket som han kalla dom. Det känns mindre kul

De första gångerna jag tog zolpidem fick jag sjuka hallisar på 20 mg, vid 10 mg var det lite lugnare, väggarna andades o.s.v. Fan vad kul jag hade!
Citera
2013-09-11, 02:54
Medlem
Mellanbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
De första gångerna jag tog zolpidem fick jag sjuka hallisar på 20 mg, vid 10 mg var det lite lugnare, väggarna andades o.s.v. Fan vad kul jag hade!

ah, skit skum och jäkligt potent medecin det där. En annan gång började min tvätt hög med kläder åla sig mot mig jätte sakta, de va lite sjukt. Men har hört helt sjuka historier om folk som tagit en hel karta och vaknat upp mitt i stan 3 dagar senare helt nakna och inte vetat va fan dom gjort
Citera
2013-09-11, 05:05
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neo-2010
Jag tog en zolpidem ratiofarm (recept apoteket) för att försöka sova, inte många mg alls, men jag säger att det var den värsta upplevelsen jag haft. Hela jag domnade bort- med början i benen. Skallen blev helt tom, vilket jag tycker var obehagligt, dessutom somnade jag inte på dem. Aldrig mer.

Jag tar Imovan till natten och jag känner ju att det är en snabb toleransutveckling, men där gäller det att hålla emot.
Jag vill absolut inte flumma, utan helt enkelt somna. Så jag fortsätter med min Imovane, och nu håller jag dessutom på att trappa ner dosen, som inte är speciellt hög, men Imovane är nog ett värre råttgift:-( som man kanske skulle undvika helt-

Läser man på fass om zolpidem ratiofarm- att dom inte funkar kan det bero på en psykisk el. fysisk sjukdom i botten. Jag har neurologiska bortfall i vissa delar av kroppen + andra skador. Märkligt då att läkaren skriver ut sånt här som man blir helt kokko på- på en liten tablett. Usch säger jag.

Skönt o stänga av hjärnaktiviteten ibland vettu
Citera
2013-09-11, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Imovane och lite alkohol på det, känner definitivt eufori när det slår in. Det håller inte särskilt länge men det är väldigt skönt.

Har testat Stesolid och alkohol flera ggr och det händer då inte nått...
Citera
2013-09-11, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Skönt o stänga av hjärnaktiviteten ibland vettu

menar det
Citera
2013-09-11, 16:36
Medlem
TheGolemFighters avatar
Yes äntligen fick jag hjälp med mina insomingsbesvär å fick idag imovane utskrivet Ska bli kul att testa dessa ikväll då jag aldrig gjort de innan.. ett helvete å somna när man försöker sluta med rökmix så hoppas dessa funkar, vad tror ni kommer jag sova gött ikväll? Kommer köra på 7,5mg då jag bor på behandlingshem och dom inte vill ge mig mer haha.
Citera
2013-09-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Yes äntligen fick jag hjälp med mina insomingsbesvär å fick idag imovane utskrivet Ska bli kul att testa dessa ikväll då jag aldrig gjort de innan.. ett helvete å somna när man försöker sluta med rökmix så hoppas dessa funkar, vad tror ni kommer jag sova gött ikväll? Kommer köra på 7,5mg då jag bor på behandlingshem och dom inte vill ge mig mer haha.

gratulerar mannen! ja då om du lägger dig i sängen direkt så kommer du somna gott, men om du inte gör det så kommer du bli lite avstängd i huvudet väck på ett skönt sätt
Citera
2013-09-11, 19:42
Medlem
fan mina 2 stillnoct 10or som jag får på kvällen har jag slutat känna av i rus syfte , bara om jag ska sova då somnar jag gott, dags för uppehåll eller? hur länge isf?
Citera
2013-09-11, 20:37
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
fan mina 2 stillnoct 10or som jag får på kvällen har jag slutat känna av i rus syfte , bara om jag ska sova då somnar jag gott, dags för uppehåll eller? hur länge isf?

Ta inga på en månad.
Citera
2013-09-11, 22:09
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
gratulerar mannen! ja då om du lägger dig i sängen direkt så kommer du somna gott, men om du inte gör det så kommer du bli lite avstängd i huvudet väck på ett skönt sätt

Tackar Mjo är lite sugen på att flumma på dom men tror de får bli nån annan dag då jag verkligen måste sova idag! menmen vi får väl se hur de slutar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in